TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ramp in Azië
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by Lynxx WTF!!!! Wat een onzettend stukje KUT tekst is dat zeg!!!! Als die gast voor me stond terwijl hij dat zegt..... Ongelofelijk! 1 amerikaan net zo veel als 10000 dirty people... Naja,ik hoop maar dat het stijgen van het dodenaantal stopt, want het is echt te erg gewoon... |
| Originally posted by New Wave Mijn oom en tante zitten nu nog in Thailand. Ze zitten gelukkig wel in Bangkok dus niets aan het handje. Wel geschrokken natuurlijk, is meer dan logisch. En die gast die dat stukje heeft geschreven weet blijkbaar niet dat er ook gigantisch veel europeanen zijn omgekomen. Dus die gast kunnen ze wat mij betreft voor een golf van 10 meter hoog zetten....... |
Mijn vriendin woont in Indonesia!
Gelukkig niet in het deel wat getroffen is door deze verschrikkelijke natuurramp.
Heb al geld gestort naar t Rode Kruis. Zouden meer mensen moeten doen....
Verschrikkelijke beelden, Phuket was ik niet echt van onder de indruk om heel eerlijk te zijn. De eerste grapjes zaten we hier al weer te maken. ( Zoals de Pedofiel in Thailand zei: gelukkig hebben we de foto's nog
)
Maar nu er wat meer beelden naar buiten komen en het dodental maar blijft stijgen..
Gisteren zat ik met mijn huisgenoot onder het eten ff journaal te kijken, maar ik kreeg echt niks meer door mijn keel.
Op een online internet voetbalspel (Hattrick) hebben we met een groot aantal mensen een actie opgestart, dat we voor elke gescoorde goal 1 euro storten op 555, in alle andere landen doen ze ook mee, met hun actie nummers. Alleen al in NL doen 30.000 mensen aan het spelletje..
als maar een klein percentage meedoet, kunnen we een lekker bedrag bijeen sprokkelen.
Staatslot koop ik wel, maar vuurwerk niet meer.
Gelukkig zijn europeanen ook beter dan die autochtonen |

VS gierig met noodhulp'
De VS zijn gierig met noodhulp aan de landen die op tweede kerstdag werden getroffen door de gevolgen van de Aziatische zeebeving....
met oorlog staan ze altijd vooraan maar nu zie je ze niet!! Tyfusbakkennnn. 
mwjha ze geven nu 35 miljoen
"Powell also alluded to the roughly $35 million in emergency aid already committed as "just a beginning."
Maar zal dus nog meer worden.
Nederland heeft op dit moment al 27 miljoen beschikbaar.
Dan zou amerika 40* zo veel moeten doneren. Kutvolk blijft het.
| Originally posted by Remy D VS gierig met noodhulp' De VS zijn gierig met noodhulp aan de landen die op tweede kerstdag werden getroffen door de gevolgen van de Aziatische zeebeving.... met oorlog staan ze altijd vooraan maar nu zie je ze niet!! Tyfusbakkennnn. |

Als ze slim zijn zetten ze collectebussen bij de NYE feesten neer morgen
| Originally posted by jp Als ze slim zijn zetten ze collectebussen bij de NYE feesten neer morgen |
Dodental tsunami 123.000, das 1/4 van heel Den Haag 
| Originally posted by MaGiK54 Dodental tsunami 123.000, das 1/4 van heel Den Haag |
| Originally posted by jp Als ze slim zijn zetten ze collectebussen bij de NYE feesten neer morgen |
http://www.waveofdestruction.org/
Tja opzich.. het stimuleert mensen wel om wat te geven... Maar ik heb al geld over gemaakt, de aandrang om verder op elke plek waar ik zo'n bus tegenkom wat te geven is niet zo groot 
http://www.landinzicht.be/reisverslag/index.htm
indrukwekkend verslag over de wederopbouw in een of ander thais dorp

Originally posted by Phortje |
"Cholera uitgebroken op Sri Lanka"
Gaat niet goed dit. Het wordt steeds erger.
| Originally posted by New Wave "Cholera uitgebroken op Sri Lanka" Gaat niet goed dit. Het wordt steeds erger. |
| Originally posted by twizta my girl is fine, she just got back and here are some pictures that she took.. view from the front of the lobby before tsunami ![]() the resort the front of the hotel from teh lobby afterwards ![]() the shack she was staying in after the wave |
gister 460 euro binnengehaald dmv plaatjes aanvragen geld in de pot gooien! Viel me op dat er best wel gulle mensen tussen zaten. ook heb ik mijn eigen verdiensten van die avond in de pot gedaan voor giro 555
voelt toch wel goed dat je toch "iets" kunt doen
zo net ook even een kleine bijdrage gedaan... vind dat wel het minste wat ik kan doen... goeie actie Siesta btw!

Ja kijk zo'n fabrikant kan natuurlijk geen natuurrampen voorspellen. Zo is er ook een voetbalteam dat de Brighton Tsunami heet. Wat dat betreft een ongelukkige keus.
Aan de andere kant heb je een stel in India dat hun kind na de vloedgolf de naam Tsunami heeft gegeven, toch wel enigszins ongepast.
Op TA zitten ook overigens genoeg personen met een 'foute' nickname, New Wave om maar een te noemen...