TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Fred Baker weet hoe het moet!
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by Buoyant on Apr-17-2005 15:03:

^je hebt wel gelijk maar je reactie is misschien wat overdreven. ik denk dat dit weer zo een typisch forum geval is waar de waarde van de post van phortastic misschien een beetje te hoog wordt ingeschat, HIJ alleen vind dat Airwave niet zo een goeie dj is, daar mag hij toch zo over denken? Maar goed, ik ga me er verder niet mee moeien.

nog even dit: ik heb je zelf nog nooit live bezig gezien, maar ik heb zeker wel genoten van je GDJB en ETN setjes. Dus er is voor mij niks mis aan je draaikwaliteiten. De trackselectie is misschien een andere zaak en misschien bedoelde phortastic dat wel ???

Posted by Jasperovitsj on Apr-17-2005 15:06:

Relax Laurent, niet iedereen hier denkt er zo over.

Ik persoonlijk heb bijvoorbeeld uw ASOT guest-mixes gehoord en een setje op ETN, en die waren best goed gedraaid! Technisch niet uitzonderlijk sterk, maar gewoon normaal ETN niveau, dus niks om over te klagen. En qua platenkeuze vind ik u dan weer heel sterk! Misschien omdat ik wel een zwak heb voor "uw sound", maar sowieso zit er altijd lijn en diepte in uw sets!

Zelfde geldt voor Fred Baker, alleen in mindere mate dan. Hoewel het ook al bijna een jaar geleden is dat ik hem aan het werk gehoord heb (AIB indoor), dus misschien is hij ondertussen nog verbeterd. Beetje rare en warrige trackselectie en rare opeenvolging, maar technisch was het zeker in orde, en ik denk dat ik beter weet dan Phortastic waarover ik spreek.

Posted by pooley on Apr-17-2005 15:12:

Zeg Laurent, jaagt uzelf ni zo op u paard man. Das de mening van 1 persoon en ik denk wel dat je weet dat 3/4de van de commentaren hier over u positief zijn.

En ge moet ook ni beginnen met het Vlaams-Waals gedoe. Walen verstaan, spijtig genoeg, weinig nederlands en vlaamstaligen zijn meestal te koppig om frans te typen of te lezen. Maar bon, daar gaat het hier niet over.
Het is zo geevolueerd, spijtig genoeg.

Wat je zegt over Belgisch syndroom is idd wel zo, maar dit komt niet alleen door ons. Jullie worden niet genoeg gepromoot op de televisie/radio. Jullie zijn alleen gekend door de echte liefhebbers en die zijn er niet echt veel in Belgi�. Die dat er zijn hebben hun vaste stek.

ow ja waar is Opwijk?

Posted by Bertn on Apr-17-2005 15:53:

sinds wanneer voelen artiesten zich persoonlijk zo aangevallen van een mening van 1 iemand?

moest britney spears op elk forum ter wereld reageren als iets negatiefs over haar werd gezegd, ze zou nogal werk hebben.

als artiest siert het u ook da ge gewoon blijft doen waar ge in gelooft, en u ni teveel aan te trekken van wat 1 iemand zegt. das nu ni meteen geweldige reclame

Posted by Bertn on Apr-17-2005 15:54:

nog iets: belgi� is een technoland, geen tranceland.

deal with it

Posted by Lolo on Apr-17-2005 16:30:

ik respecteer ieder z'n mening als het objectief is, in dit geval twijfel ik eraan. Onze vriend mag wel z'n mening over mij hebben... en jullie ook. Maar gewoon zeggen dak "zwakjes" ben zonder deftige argumenten, dat kan ik ni laten doen.

Er zijn veel mensen die mij kennen maar er zijn ook anderen die geen airwave, fred baker, icone of weet ik veel als dj kennen.

Elke producer of dj verdient respect, wat hem/zij ook draait of maakt. Er is zelfs veel goeie talent op deze forum vind ik.

En ja zwakjes, dat blijft wel in mijn keel, hoor. Ik kan ook wel zeggen dat de belgische residents slecht zijn, da doe ik niet, want dat is een gebrek aan respect.

Dat gebrek aan promotie, weet je waar het vandaan komt? Belgi� zit gewoon nimeer in het beeld op het internationaal niveau, zeker dankzij het verschil van stijl tussen de belgische clubs en de belgische radio's en de belgische trance dj's en producers. Toch ga ik dat niet echt beoordelen, want ik ben niet de goeie mens om over zoiets te praten.

Ik heb zo gereageerd, sorry daarvoor, maar ik weet waarom. Tenminste zijn er mensen die nq mijn harde reactie met deftige argumenten zijn gekomen, dat is alles wat telt.

En ja, de meeste franstaligen doen geen moeite om in onze tweede taal te posten, dat bedoelde ik. Daarom wou ik ook reageren. Die zitten allemaal op Ta-Fr, behalve een paar uitzonderingen die ik bij deze zeker wil steunen.

ik ga nu wa relaxen. Sorry dak toch mijn 2 centjes wou bijvoegen. Alleen kan ik niemand dj's en producers van hun eigen land zomaar beoordelen, en dat zonder argumenten.

Ik kan met een zeer grote mond komen, doch doe ik het niet, niemand hier weet het beter, en ikke zeker ook ni!! Daarom reageer ik. Mijn manier om te denken is soms wel een beetje raar, maar begrijp mij goed. Ik mag ook soms mijn mening geven, denk ik.

Ik voel mij geen speciale mens, noch zou ik zeggen dak gelijk heb. Ik ben gewoon zoals jullie allemaal, soms maakt het mij nerveus, he.

MvG,
L.

Posted by Lolo on Apr-17-2005 16:35:

quote:
Originally posted by pooley

ow ja waar is Opwijk?

Is in oost-vlaanderen, vlak bij aalst en asse.

meer info op

http://www.bling.bz/

voila, je weet het allemaal. Het is voor een goed doel, dus zou goed zijn om zeker af te komen, zelfs met een wat "zwakke" dj die draait ;-)

Posted by TOR on Apr-17-2005 17:13:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik persoonlijk heb bijvoorbeeld uw ASOT guest-mixes gehoord en een setje op ETN, en die waren best goed gedraaid! Technisch niet uitzonderlijk sterk, maar gewoon normaal ETN niveau, dus niks om over te klagen. En qua platenkeuze vind ik u dan weer heel sterk! Misschien omdat ik wel een zwak heb voor "uw sound", maar sowieso zit er altijd lijn en diepte in uw sets!

+1

uw meest recente set voor GDJB vond ik heel sterk

Posted by Bertn on Apr-17-2005 17:15:

quote:
Originally posted by TOR
+1

uw meest recente set voor GDJB vond ik heel sterk

de gdjb set vond ik wat platenkeuze betreft ook zeer sterk, alleen was hij technisch niet altijd even geslaagd. maar daar kan aan gewerkt worden natuurlijk

Posted by TOR on Apr-17-2005 17:25:

quote:
Originally posted by Bertn
de gdjb set vond ik wat platenkeuze betreft ook zeer sterk, alleen was hij technisch niet altijd even geslaagd. maar daar kan aan gewerkt worden natuurlijk

lol, ik vond die net wel sterk in vergelijking met eerdere sets voor online radiostations. Lolo is technisch veel verbeterd..

Posted by Phortastic on Apr-17-2005 20:22:

lol welkom op een forum waar iedereen zen mening mag zeggen Lolo.

Ik vind u als producer zeeeeeeeeeeeeeeeer goed, bij de beste die er zijn IMO, maar als DJ vind ik u nu eenmaal niet zo goed als de producer.
So what als ik dat vind?
Trouwens dat zwakjes moet je niet zo sterk opnemen. Het ging me vooral om het feit dat iedere producer ook als DJ aan de slag gaat terwijl ze dat misschien beter niet zouden doen (en andersom). En ik blijf bij deze mening ook al zet je hier nog 180 kwade replies neer.

Posted by Lolo on Apr-17-2005 20:25:

ok jij hebt jouw mening, ik heb de mijne, en ieder zijn eigen, punt uit.

MvG,
L.

Posted by Phortastic on Apr-17-2005 20:33:

quote:
Originally posted by Lolo
ok jij hebt jouw mening, ik heb de mijne, en ieder zijn eigen, punt uit.

MvG,
L.

idd
trouwens: nu niet om te slijmen ofzo want daar hou ik me niet mee bezig maar moest je eens een set draaien in Limburg of hier in de buurt zal ik het echt niet laten om daar naartoe te gaan hoor, ook al vind ik je als producer beter dan als DJ

Posted by Xilver on Apr-17-2005 20:37:

quote:
Originally posted by Phortastic
idd
trouwens: nu niet om te slijmen ofzo want daar hou ik me niet mee bezig maar moest je eens een set draaien in Limburg of hier in de buurt zal ik het echt niet laten om daar naartoe te gaan hoor, ook al vind ik je als producer beter dan als DJ

Och, slijmbal

Posted by Lolo on Apr-17-2005 20:41:

ok dan, maar dan moet jij zeker komen, anders kom ik ni draaien!!! hehe.

pak da zeker ni te persoonlijk. Ik snap jouw standpunt, alleen het manier waarop je het zei vond ik wat... zwakjes. LOL

En als je zin hebt, kom maar af de vrijdag in opwijk, hopelijk zal je jouw mening eventjes veranderen, alhoewel men nooit iedereen kan bevallen, dat geef ik toe!

Ik heb echt niks tegen niemand, maar wij zijn dag en nacht bezig en soms reageer ik heel hard omdat het nodig is. Zeker om uit deze moeilijke situatie te stappen. Snap je?

L.

Posted by Jasperovitsj on Apr-17-2005 20:44:

Lolo, als het een troost is, ik vind u beter draaien dan Tiesto!

Posted by Lolo on Apr-17-2005 20:52:

LOL kweeni maat, ieder z'n mening... Ik vind mezelf geen super dj, maar ik kan het tenminste even goed als een paar belgische residents denk ik...

Toch draai ik nergens in eigen land, en het maakt me ziek, echt waar.

L.

Posted by Phortastic on Apr-17-2005 20:54:

quote:
ok dan, maar dan moet jij zeker komen, anders kom ik ni draaien!!! hehe.

pak da zeker ni te persoonlijk. Ik snap jouw standpunt, alleen het manier waarop je het zei vond ik wat... zwakjes. LOL

En als je zin hebt, kom maar af de vrijdag in opwijk, hopelijk zal je jouw mening eventjes veranderen, alhoewel men nooit iedereen kan bevallen, dat geef ik toe!

Ik heb echt niks tegen niemand, maar wij zijn dag en nacht bezig en soms reageer ik heel hard omdat het nodig is. Zeker om uit deze moeilijke situatie te stappen. Snap je?

L.

jup, snap het wel
en over het Belgisch publiek heb je ook gelijk, dat is idd wel de mentaliteit (alles afbreken wat belgisch is). Betrap me daar zelf ook vaak genoeg op.
En ik zeg het als je eens draait in Limburg of omstreken ben ik zeker en vast daar
Opwijk is me wat te ver

Posted by Phortastic on Apr-17-2005 20:55:

quote:
Originally posted by Xilver
Och, slijmbal

lol

Posted by Phortastic on Apr-17-2005 21:00:

quote:
maar ik kan het tenminste even goed als een paar belgische residents denk ik...

daar ben ik ook 100% zeker van. Hier in Belgie moet je commercieel draaien in een club anders kom je niet aan de bak. En dat is heel spijtig.
Trouwens toen ik zei zwakjes vergeleek ik je niet met de belgische residents hier in belgie hoor.... Je moet Reggi eens een set horen draaien.... Zal je wel al eens gehoord hebben no doubt. Je snapt wel wat ik wil zeggen

Posted by Lolo on Apr-17-2005 21:03:

okido, ik snap nu wa je bedoelde.

Al mijn excuses als ik jou pijn heb gedaan. Ik ben heel allergisch op bepaalde dingen, en ik pak veel andere totaal verkeerd.

Dus laten we zeggen dak jou een drankske moet als ik in limburg kom draaien, al is het binnen 5 jaar of zo!!!

Groetjes
L.

Posted by Jasperovitsj on Apr-17-2005 21:05:

We willen de BeTA-party V3 ergens in Limburg houden...

Posted by Lolo on Apr-17-2005 21:06:

als ik mee kan, jij kunt op mij rekenen dan...

Posted by Phortastic on Apr-17-2005 21:07:

quote:
okido, ik snap nu wa je bedoelde.

Al mijn excuses als ik jou pijn heb gedaan. Ik ben heel allergisch op bepaalde dingen, en ik pak veel andere totaal verkeerd.

Dus laten we zeggen dak jou een drankske moet als ik in limburg kom draaien, al is het binnen 5 jaar of zo!!!

Groetjes
L.

hehe no problem
dat drankje hou ik je aan dan

Posted by DeSpErAtOs-X on Apr-17-2005 21:08:

quote:
Het is altijd hetzelfde, met jullie Belgen, jullie moeten altijd de artiesten in eigen land kapot maken. In plaats van elke Belgische artiest te steunen. Het geldt ook voor andere artiesten.

IK BEN HET KOTSBEU! En dan komen ze huilen dat er niks gebeurt in Belgi�. Iedereen is DJ dit, dj dat, weet het beter, en weet beter hoe mijn platen moeten klinken enz enz. Ik ben al 10 jaar dj, en alhoewel ik mij geen super dj zou noemen, toch kan ik mij ni zomaar kapot laten maken door iemand die zo kritisch over ons is. Punt gedaan.

da is net etzelfde in de belgische sportwereld, ook nooit content

et is soms ergerlijk ... nujah ... er zijn ook nog mensen die dj's en producers en al de rest dat iet nuttigs en goed doet wel steunen in goede en mindere tijden

*edit* een drankje in limburg ... als we nu gewoon es allen samen enen ginge drinke

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »