TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ארמין ואן ביורן - בערוץ מירס
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by YuVaL פאקינג שיט איזה באמפ דפקת Thread From The Good Old Days |

| quote: |
Originally posted by luckystrike ![]() כן אחי - געגועים ... אבל רציני - מישהוא נכנס עוד לדבר איתו בחמישי ? |
| quote: |
| Originally posted by YuVaL אני מדי פעם אם אני זוכר נכנס לא משהו מיוחד... |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike מתי דיברת איתו פעם אחרונה ? מענין אותי מתי פעם הבאה הוא יבוא לארץ ... |
גברים כמעט כל שבוע יוצא לי לדבר איתו במירק...
הוא שם כל שבוע שיש את התוכנית שלו..
ויש מלא טובים שנכנסים..כמו:
Airwave, Mesh, Insigma..
ויש עוד..
| quote: |
| Originally posted by Rising גברים כמעט כל שבוע יוצא לי לדבר איתו במירק... הוא שם כל שבוע שיש את התוכנית שלו.. ויש מלא טובים שנכנסים..כמו: Airwave, Mesh, Insigma.. ויש עוד.. |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter לי אין כוח פשוט להכנס לצ'ט כי יש פלודים של כולם שם ואפשר להשתגע מזה!!! אז רק שומע את התכנית |
| quote: |
| Originally posted by Rising כן אתה צודק...אתה לא מספיק לעקוב.. כולם שם מתחנפים לארמין חופשי |
| quote: |
| Originally posted by DjChook כמעט כמו לך |
| quote: |
Originally posted by Rising אתה יכול להפסיק מתי שבא לך :] |
| quote: |
| Originally posted by Rising גברים כמעט כל שבוע יוצא לי לדבר איתו במירק... הוא שם כל שבוע שיש את התוכנית שלו.. ויש מלא טובים שנכנסים..כמו: Airwave, Mesh, Insigma.. ויש עוד.. |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike insigma ? זה בעצם THRILLSEEKERS ... אני לא מאמין שהוא (סטיב) זיהה את עצמו בתור INSIGMA ... לא משנה ... מישהוא יודע מתי פעם הבאה הוא בארץ ? |
| quote: |
| Originally posted by Rising גם הוא ידוע כ- Pulasr לך תבין אותם |
סתם זה נחמד שם
בכל מקום מתחנפים
אז אם אומרים משהו לא טוב
הורגים אותך!

אופפססס
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.