TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat is Snuggle???
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by jp on Dec-30-2004 14:48:

Gerbuik nou maar eerst de zoekmachine

Posted by SnuggLe on Dec-30-2004 14:50:

quote:
Originally posted by Remy D
Hahahaha zoals nu is hij toch wel pissed om dit. Hij heeft me zelfs uit zijn MSN lijst gegooid.

Nee, je bent alleen van de coollist naar de 'niet zo boeiend' gegaan, omdat ik je toch niet vaak spreek

Posted by New Wave on Dec-30-2004 14:53:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Nee, je bent alleen van de coollist naar de 'niet zo boeiend' gegaan, omdat ik je toch niet vaak spreek

Remy is een stille rukker.

Posted by Magicbas on Dec-30-2004 16:32:

rofl @ draadje

Heb voor deze keer maar niet gestemd

Enne...af en toe is je beste vriend een hand geven ondanks dat je een vriendin hebt...

is logisch

Posted by jp on Dec-30-2004 16:44:

Je weet zelf wat je het lekkerste vind zonder het uit te hoeven leggen

Posted by Tim81 on Dec-30-2004 18:33:

komkommertijd op TA ??!!

Posted by Hitman on Dec-30-2004 18:37:

quote:
Originally posted by Tim81
komkommertijd op TA ??!!

nee mannenpraat

Posted by Eye-Riz on Dec-30-2004 21:16:

zo'n draad als deze kan heel leuk zijn. als het vrienden zijn die tegenover elkaar zitten te etteren. maar ik vind het niet meer leuk als iemand lollig probeert te zijn over de rug van een ander.

ik heb dus niet gestemd, ik vind het niet grappig. als een vriend van me zo'n poll over mij had gepost had ik kunnen lachen, maar niet als het iemand was waar ik al issues mee had. en ik heb het idee dat dat hier een beetje is. correct me if i'm wrong.

Posted by New Wave on Dec-30-2004 21:19:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
zo'n draad als deze kan heel leuk zijn. als het vrienden zijn die tegenover elkaar zitten te etteren. maar ik vind het niet meer leuk als iemand lollig probeert te zijn over de rug van een ander.

ik heb dus niet gestemd, ik vind het niet grappig. als een vriend van me zo'n poll over mij had gepost had ik kunnen lachen, maar niet als het iemand was waar ik al issues mee had. en ik heb het idee dat dat hier een beetje is. correct me if i'm wrong.

Als het remy vs bram is zoek er dan niet te veel achter poppedopje

Posted by DJ Gerrit on Dec-30-2004 22:23:

snuggle is een smerige STINKhomo

Posted by ahp2002 on Dec-30-2004 22:36:

beetje lompe thread dit.

Posted by New Wave on Dec-30-2004 22:39:

mwjha van mij mag hij dicht. Snuggle is nu wel genoeg de lul geweest de laatste paar maanden. Effe is leuk.

Posted by jp on Dec-30-2004 22:55:

Snuggle krijgt al te veel eer de laatste tijd

Posted by SnuggLe on Dec-31-2004 13:05:

quote:
Originally posted by New Wave
Als het remy vs bram is zoek er dan niet te veel achter poppedopje

He Remy is geen vriend ja? Maar ik weet wie het zegt, dus dat maakt helemaal niet uit Remy is en blijft mijn held

quote:
Posted by Siesta

snuggle is een smerige STINKhomo

Eh...die optie stond er niet tussen.
You are the weakest link, bye!

Ach ja jongens, ik ben het gewend de laatste tijd om het pispaaltje te zijn hier. Sommige mensen kunnen niet tegen kritiek of een andere mening, of tegen discussie of iemand die meningen van anderen wil polsen. Its a dirty job, but someone's got to do it.
Het kan me echt mijn reet roesten... een deel althans. Een deel trek ik me zeker wel aan, maar alleen van de msen waar ik het niet van verwacht had. Een deel kan me hier gestolen worden. Alle mensen waarmee ik normaal leuk kan feesten zijn belangrijk, de rest i dont care about. Het gaat niet om dit internet, het gaat mij om de muziek en de feesten.

Posted by Hitman on Dec-31-2004 13:51:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ach ja jongens, ik ben het gewend de laatste tijd om het pispaaltje te zijn hier. Sommige mensen kunnen niet tegen kritiek of een andere mening, of tegen discussie of iemand die meningen van anderen wil polsen. Its a dirty job, but someone's got to do it.
Het kan me echt mijn reet roesten... een deel althans. Een deel trek ik me zeker wel aan, maar alleen van de msen waar ik het niet van verwacht had. Een deel kan me hier gestolen worden. Alle mensen waarmee ik normaal leuk kan feesten zijn belangrijk, de rest i dont care about. Het gaat niet om dit internet, het gaat mij om de muziek en de feesten.

Wijze woorden Bram

Posted by SnuggLe on Dec-31-2004 14:24:

Oh en wilde er nog 1 ding aan toevoegen:

Mensen die meningen vormen over anderen aan de hand van dingen op internet zijn

En nu het nieuwe jaar in!

Posted by Siesta on Dec-31-2004 14:28:

sorry snuggle je bent de liefste en knapste TA van heeeel TA

relax ouwe

Posted by emre on Dec-31-2004 14:37:

Hij schijnt ook de grootste leuter te hebben ... althans dat zegt ie zelf

Posted by TimeportE on Dec-31-2004 14:40:

zal ik dan ook maar eens uit mijn filmthread komen en het daglicht weer eens een blik van me schone gelaat schenken?! bram is naast prutser eerste klas natuurlijk ook gewoon een popidool en daarom krijg je natuurlijk snel kritiek omdat jij het boegbeeld bent, iedereen kijkt naar jou op! tjah het is niet makkelijk groter te zijn dan je werkelijk bent want leven wij niet allemaal te hoog voor ons doen.. is het niet eens tijd dat je niet meer daarboven leeft maar meer daarbeneden.. het simpele leven is namelijk ook best aantrekkelijk zo af en toe!

Posted by Three 'O Three on Dec-31-2004 14:52:

quote:
Originally posted by emre

Of moet ie dat t-shirt van Anke dragen?

Posted by HiGH_NrG on Dec-31-2004 15:04:

quote:
Originally posted by Three 'O Three

Duidelijke zaak!

Posted by SnuggLe on Dec-31-2004 15:20:

quote:
Originally posted by TimeportE
zal ik dan ook maar eens uit mijn filmthread komen en het daglicht weer eens een blik van me schone gelaat schenken?! bram is naast prutser eerste klas natuurlijk ook gewoon een popidool en daarom krijg je natuurlijk snel kritiek omdat jij het boegbeeld bent, iedereen kijkt naar jou op! tjah het is niet makkelijk groter te zijn dan je werkelijk bent want leven wij niet allemaal te hoog voor ons doen.. is het niet eens tijd dat je niet meer daarboven leeft maar meer daarbeneden.. het simpele leven is namelijk ook best aantrekkelijk zo af en toe!

(k) voor Lucas

quote:
Originally posted by Three 'O Three

Nee, want Anke knows the real deal, dus die hoef ik niet meer te overtuigen. Nooit gezien dat Anke's linkerneusgat een stuk groter is dan de rechter?

Posted by Siesta on Dec-31-2004 15:23:

quote:
Originally posted by emre

tja hoegaat dat gezegde ook alweer??? lange leuters vange veel wind

Posted by SnuggLe on Dec-31-2004 15:29:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
tja hoegaat dat gezegde ook alweer??? lange leuters vange veel wind

Des te groter de leuter, des te harder gilt de kleuter....

..of zoiets :S

Posted by Remy D on Dec-31-2004 15:30:

Bram is wel lief, en het is leuk geweest maar weet niet hoe ik hem moet closen.

Pages (3): « 1 [2] 3 »