TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De Grote Goede Voornemens Draad 2005
Pages (3): « 1 [2] 3 »
2004 was ook voor mij een ontzettend kutjaar. Het afstuderen ging zeker niet zo goed als ik had gehoopt, en dat knaagt echt ontzettend lang aan me. Teleurstelling na teleurstelling met die klotescriptie. Ben er veel te lang mee bezig.
Dus:
- afstuderen
- een goede baan vinden
- zo gauw de bovenste 2 klaar zijn: samenwonen in Den Haag/Utrecht met mijn vriendin
Dat is het belangrijkste voor dit jaar......
Verder qua feesten:
- Earth/Extrema feestjes bezoeken
- Tim/Bastiaan/Josta/Basd eens wat vaker meeslepen naar feesten
- Iris weer eens zien draaien
- Netzoveel feesten als vorig jaar (36 feestjes in een jaar is voldoende dacht ik zo, meer moet het zeker niet worden).
Ik wil dit jaar eindelijk eens naar de Fabric in Londen, hopen dat Sasha er dit jaar weer gaat draaien dan wil ik daar zeker bij zijn!

En... wie is er allemaal al weer begonnen met roken? 
Ik had alleen ook niet het voornemen om te stoppen 
Mijn eerste goede voornemen is om de 7 tentamens die ik deze maand heb eens te gaan halen. Voor de rest ben ik niet zo'n planner.
Euhm nou ik barst maar los 
- (meer) studeren
- meer goeie progressive feestjes
- drank/drugs-consumptie gematigd houden als afgelopen jaar
- leuke hobby erbij zoeken
- heeel misschien rijbewijs halen, maar das duur 
- welverdienend bijbaantje zoeken om bovenstaande punten te financieren 
Komt ie:
| quote: |
| Originally posted by eXos Komt ie:
Leef je zo beroerd dan? Uuh, ja!! Wil er weer 15 kilo af. Dus net zo zwaar als in de tijd dat ik nog aspirines slikte op feesies |
| Originally posted by eXos Wil er weer 15 kilo af. Dus net zo zwaar als in de tijd dat ik nog aspirines slikte op feesies |
| Originally posted by Phortje Kreeg je zo'n hoofdpijn van de muziek? |
| Originally posted by Phortje http://home.wanadoo.nl/jeroenaarts85/voornemens.htm |
| Originally posted by Partyhardy! Ik wil dit jaar eindelijk eens naar de Fabric in Londen, hopen dat Sasha er dit jaar weer gaat draaien dan wil ik daar zeker bij zijn! |
| Originally posted by Tim81 Daar hebben Emre en ik het ook al over gehad... zeker een goed plan om in 2005 een weekendje Londen 'te doen'! 's Middags een leuke voetbalwedstrijd van Arsenal of Chelsea bekijken en dan 's avonds naar Fabric... lijkt me niet verkeerd! |
1. afstuderen
2. opleiding zoeken (wellicht Hogeschool voor de Kunsten of Willem de Kooning Academie)
| Originally posted by Opti 1. afstuderen 2. opleiding zoeken (wellicht Hogeschool voor de Kunsten of Willem de Kooning Academie) 3. Nog betere smoesjes verzinnen om niet naar feesten te gaan. |
Hahahahahaha!

| Originally posted by Tim81 Daar hebben Emre en ik het ook al over gehad... zeker een goed plan om in 2005 een weekendje Londen 'te doen'! 's Middags een leuke voetbalwedstrijd van Arsenal of Chelsea bekijken en dan 's avonds naar Fabric... lijkt me niet verkeerd! |
2004 is qua studie best wel verlopen zoals het moest, stage goed afgerond en ook afstuderen gewoon helemaal afgemaakt voor de Kerst.
Feestend was het echt minder, weinig tijd en geld.
Voor 2005:
- Meer feesten 
- Goeie en vooral leuke / interessante baan vinden
- Uitgebreid genieten van maandje vakantie aan de andere kant van de wereld in februari (maar dat gaat wel lukken)
Voor een keer NIET achter de feiten aanlopen op school "oh shit was dat vandaag" (of erger, gister
)
Meer bewegen. Conditie is echt but.. uurtje sporten is ook gelijk week spierpijn 
Socialer zijn in het algemeen, ik heb het afgelopen jaar gewoon een klootzak geweest richting veel mensen en daar betaal ik nu ook de prijs voor..
Meer feestjes
eventueel ook maar eens wat (nl)ta's ontmoeten 
ik doe nie aan voornemens...
al wil ik wel dit jaar mn P eens gaan halen!
Euhmm.. Afvallen 
-Naar Nature One
-Naar de Oxa In Zwitserland (evenals de Street Parade daar)
-Mijn P halen (voor de tweede keer)
-Een kerel (mag wel eens tijd worden, nou)
-Naar nog meer feesten
-Nog wat afvallen (ben 20 kilo kwijt nu)
-Meer sporten
-Deckjes kopen 
| Originally posted by GrooveCollect. 12 february confirmed: digweed @ fabric.. (tot 07:00am) Heen met easyjet (16:00 of 21:30 aankomst london luton, terug met easy of BMI (luton/heatthrow) 10:50 incl. tax: 70 euro retour |
maar zo'n prijs is goed te doen...
Iemand hier nog goede voornemens???

Op zich was dit wel een redelijk jaar voor mij. Heb me propedeuse gehaald, en voor de rest weinig vakken niet gehaald. Enigste echt kutte was dat mijn hond is overleden. Voor de rest mag ik denk ik niet klagen.
Goede voornemens:
- Toch meer feesten bezoeken dit jaar.
- Nog meer goede muziek zoeken dit jaar.
- Nog beter met de studie bezig.
- Veel winnen met poker
Voor de rest hoop ik een beetje dat iedereen rondom mij heen gezond blijft enzo, maarja dat heb ik zelf niet in de hand.