TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De Grote Goede Voornemens Draad 2005
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by SnuggLe on Dec-31-2004 13:08:

2004 was ook voor mij een ontzettend kutjaar. Het afstuderen ging zeker niet zo goed als ik had gehoopt, en dat knaagt echt ontzettend lang aan me. Teleurstelling na teleurstelling met die klotescriptie. Ben er veel te lang mee bezig.

Dus:
- afstuderen
- een goede baan vinden
- zo gauw de bovenste 2 klaar zijn: samenwonen in Den Haag/Utrecht met mijn vriendin

Dat is het belangrijkste voor dit jaar......

Verder qua feesten:
- Earth/Extrema feestjes bezoeken
- Tim/Bastiaan/Josta/Basd eens wat vaker meeslepen naar feesten
- Iris weer eens zien draaien
- Netzoveel feesten als vorig jaar (36 feestjes in een jaar is voldoende dacht ik zo, meer moet het zeker niet worden).

Posted by Partyhardy! on Jan-01-2005 19:21:

Ik wil dit jaar eindelijk eens naar de Fabric in Londen, hopen dat Sasha er dit jaar weer gaat draaien dan wil ik daar zeker bij zijn!

Posted by M_Peror on Jan-01-2005 19:33:

En... wie is er allemaal al weer begonnen met roken?

Posted by eieregooie on Jan-01-2005 20:25:

Hello!

Ik had alleen ook niet het voornemen om te stoppen

Posted by moogwai on Jan-01-2005 20:46:

Mijn eerste goede voornemen is om de 7 tentamens die ik deze maand heb eens te gaan halen. Voor de rest ben ik niet zo'n planner.

Posted by Phortje on Jan-01-2005 21:17:

Euhm nou ik barst maar los
- (meer) studeren
- meer goeie progressive feestjes
- drank/drugs-consumptie gematigd houden als afgelopen jaar
- leuke hobby erbij zoeken
- heeel misschien rijbewijs halen, maar das duur
- welverdienend bijbaantje zoeken om bovenstaande punten te financieren

Posted by eXos on Jan-01-2005 23:10:

Komt ie:

Leef je zo beroerd dan? Uuh, ja!!

Wil er weer 15 kilo af. Dus net zo zwaar als in de tijd dat ik nog aspirines slikte op feesies

Posted by New Wave on Jan-01-2005 23:14:

quote:
Originally posted by eXos
Komt ie:

• Geen alcohol meer doordeweeks
  • Elke dag om 9 uur opstaan
  • Elke dag fruit eten
  • Elke dag hardlopen

Leef je zo beroerd dan? Uuh, ja!!

Wil er weer 15 kilo af. Dus net zo zwaar als in de tijd dat ik nog aspirines slikte op feesies

Ik drink al 2 jaar geen alcohol meer, het zal je goed doen.

Posted by Phortje on Jan-01-2005 23:14:

quote:
Originally posted by eXos

Kreeg je zo'n hoofdpijn van de muziek?

Posted by eXos on Jan-01-2005 23:15:

quote:
Originally posted by Phortje
Kreeg je zo'n hoofdpijn van de muziek?

Nee, maar soms hoorde ik me hersens wel wegsnottere

Posted by Matthijs on Jan-02-2005 13:33:

quote:
Originally posted by Phortje
http://home.wanadoo.nl/jeroenaarts85/voornemens.htm

had zelf niet echt nagedacht over goede voornemens, vandaar dat ik deze link maar even heb gebruikt, met dit als resultaat:

"Consequenter dronken worden voor het uitgaan"

Mag geen problemen opleveren!!

Posted by Tim81 on Jan-02-2005 20:21:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ik wil dit jaar eindelijk eens naar de Fabric in Londen, hopen dat Sasha er dit jaar weer gaat draaien dan wil ik daar zeker bij zijn!

Daar hebben Emre en ik het ook al over gehad... zeker een goed plan om in 2005 een weekendje Londen 'te doen'! 's Middags een leuke voetbalwedstrijd van Arsenal of Chelsea bekijken en dan 's avonds naar Fabric... lijkt me niet verkeerd!

Posted by SnuggLe on Jan-02-2005 20:48:

quote:
Originally posted by Tim81
Daar hebben Emre en ik het ook al over gehad... zeker een goed plan om in 2005 een weekendje Londen 'te doen'! 's Middags een leuke voetbalwedstrijd van Arsenal of Chelsea bekijken en dan 's avonds naar Fabric... lijkt me niet verkeerd!

Daar dacht ik ook al aan (samen met BasD), vooral in combinatie met het voetballen ja!

Posted by Opti on Jan-02-2005 20:58:

1. afstuderen
2. opleiding zoeken (wellicht Hogeschool voor de Kunsten of Willem de Kooning Academie)

Posted by New Wave on Jan-02-2005 21:15:

quote:
Originally posted by Opti
1. afstuderen
2. opleiding zoeken (wellicht Hogeschool voor de Kunsten of Willem de Kooning Academie)
3. Nog betere smoesjes verzinnen om niet naar feesten te gaan.

Ejh hoer, moet je je post niet editten he!!! Mietje!

Posted by Opti on Jan-02-2005 21:16:

Hahahahahaha!

Posted by Phortje on Jan-02-2005 21:21:

quote:

Lijkt mij ook wel vet! Alleen clubs zijn daar 21+ toch? Misschien over anderhalf jaar dan

Posted by GrooveCollect. on Jan-03-2005 01:08:

quote:

12 february confirmed: digweed @ fabric.. (tot 07:00am)
Heen met easyjet (16:00 of 21:30 aankomst london luton, terug met easy of BMI (luton/heatthrow) 10:50

incl. tax: 70 euro retour

Posted by basd on Jan-03-2005 14:20:

2004 is qua studie best wel verlopen zoals het moest, stage goed afgerond en ook afstuderen gewoon helemaal afgemaakt voor de Kerst.

Feestend was het echt minder, weinig tijd en geld.

Voor 2005:

- Meer feesten
- Goeie en vooral leuke / interessante baan vinden
- Uitgebreid genieten van maandje vakantie aan de andere kant van de wereld in februari (maar dat gaat wel lukken)

Posted by robin on Jan-03-2005 14:47:

Voor een keer NIET achter de feiten aanlopen op school "oh shit was dat vandaag" (of erger, gister )
Meer bewegen. Conditie is echt but.. uurtje sporten is ook gelijk week spierpijn
Socialer zijn in het algemeen, ik heb het afgelopen jaar gewoon een klootzak geweest richting veel mensen en daar betaal ik nu ook de prijs voor..
Meer feestjes eventueel ook maar eens wat (nl)ta's ontmoeten

Posted by Muppy on Jan-03-2005 14:56:

ik doe nie aan voornemens...

al wil ik wel dit jaar mn P eens gaan halen!

Posted by @win on Jan-11-2005 12:31:

Euhmm.. Afvallen

Posted by nwopper on Jan-11-2005 22:17:

-Naar Nature One
-Naar de Oxa In Zwitserland (evenals de Street Parade daar)
-Mijn P halen (voor de tweede keer)
-Een kerel (mag wel eens tijd worden, nou)
-Naar nog meer feesten
-Nog wat afvallen (ben 20 kilo kwijt nu)
-Meer sporten
-Deckjes kopen

Posted by Partyhardy! on Jan-12-2005 13:37:

quote:

Super! dat is dan een deal!

quote:
Originally posted by GrooveCollect.
12 february confirmed: digweed @ fabric.. (tot 07:00am)
Heen met easyjet (16:00 of 21:30 aankomst london luton, terug met easy of BMI (luton/heatthrow) 10:50

incl. tax: 70 euro retour

kijk, dit is goed te betalen! lijkt me erg vet alleen niet de 12 februari want dan komt Darren Emerson al naar Nederland maar zo'n prijs is goed te doen...

Posted by AirPole on Dec-20-2006 21:45:

Iemand hier nog goede voornemens???

Op zich was dit wel een redelijk jaar voor mij. Heb me propedeuse gehaald, en voor de rest weinig vakken niet gehaald. Enigste echt kutte was dat mijn hond is overleden. Voor de rest mag ik denk ik niet klagen.

Goede voornemens:

- Toch meer feesten bezoeken dit jaar.
- Nog meer goede muziek zoeken dit jaar.
- Nog beter met de studie bezig.
- Veel winnen met poker

Voor de rest hoop ik een beetje dat iedereen rondom mij heen gezond blijft enzo, maarja dat heb ik zelf niet in de hand.

Pages (3): « 1 [2] 3 »