TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ב-י-ז-י-ו-ן
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
האוריג'ינל אבל יותר טוב מהרמיקס....
| quote: |
| Originally posted by Flotser האוריג'ינל אבל יותר טוב מהרמיקס.... |
והתגובה:
מה נראה לכם ככככל העולם משוגע על פרוגרסיב?
ארמין משדר דאמ תוכנית רדיו - מה קשה להבין שהוא צריך רייטינג ורייטינג בא עם מסחור
דההה זה ביזיון אני מבין את הקטע שזה לא הדבר האמיתי ויש כאן בולשיטיה.. אבל לפעמים כדי להשאר בטופ צריך גם לעשות דברים שלא רוצים,
אני לא מבין על מה אתם משתגעים מעצבים - פשוט תבינו את זה ככה... זה רדיו.. אנשים רוצים לשמוע דברים שהם אוהבים..
תגידו לי עד עכשיו אני לא מבין מה ביזיון
תגידו לי מה ביזיון
?!?!
ביזיון שבני בנאסי מקום 18 שם
ביזיון שהקטע של טיאסטו הגיע למקום שלישי
ביזיון שיש אנשים בפורום שנותנים ביקורת על סמך דברים שהם לא שמעו(כן יובל אתה)
ביזיון שקובעים כאן שארמין התמסחר
מ הקשר התמסחר?!?!?!
כל משקבע שארמין התמסחר כי יש לו תוכנית רדיו הוא בן אדם טיפש שמתעקש לחבר עובדות לא קשורות לכדי נתונים מעוותים וכל זאת מבלי שהקשיב בכלל לתוכניות של ארמין
ושורה לסיום
משלא טוב לו
שלא יקשיב
ולא יבקר
משרוצה לבקר שיעשה משאני עשיתי
הקשבתי לקונצרט של טיאסטו וקניתי תזכות לבקר אותו על דברים מסוימים שם
נמאס לי כבר מהעליהום חסר הבקרה הזה על ארמין בגלל בחירה של המאזינים שלו שדרך אגב והנה אני אומר את זה היתה בחירה ב-80 אחוז טובה!
יאללה תגידו שאני התמסחרתי
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes תגידו לי עד עכשיו אני לא מבין מה ביזיון תגידו לי מה ביזיון ?!?! ביזיון שבני בנאסי מקום 18 שם ביזיון שהקטע של טיאסטו הגיע למקום שלישי ביזיון שיש אנשים בפורום שנותנים ביקורת על סמך דברים שהם לא שמעו(כן יובל אתה) ביזיון שקובעים כאן שארמין התמסחר מ הקשר התמסחר?!?!?! כל משקבע שארמין התמסחר כי יש לו תוכנית רדיו הוא בן אדם טיפש שמתעקש לחבר עובדות לא קשורות לכדי נתונים מעוותים וכל זאת מבלי שהקשיב בכלל לתוכניות של ארמין ושורה לסיום משלא טוב לו שלא יקשיב ולא יבקר משרוצה לבקר שיעשה משאני עשיתי הקשבתי לקונצרט של טיאסטו וקניתי תזכות לבקר אותו על דברים מסוימים שם נמאס לי כבר מהעליהום חסר הבקרה הזה על ארמין בגלל בחירה של המאזינים שלו שדרך אגב והנה אני אומר את זה היתה בחירה ב-80 אחוז טובה! יאללה תגידו שאני התמסחרתי |
| quote: |
| Originally posted by Segev מסכים עם כל מילה של הבחור!! ארמין נותן כל שבוע תוכנית מצויינת ויש גם הרבה פרוג אז אל תגידו סתם שהוא ממוסחר ובכלל הוא כל פעם משתדל לחדש כמה שיותר |
אני יסכם לכם את הויכוח על ידי מטאפורה קטנה
אם בבלייזר ב-100 הנשים הסקסיות בעולם של 2004, ואני מדגיש בעולם...
הגיעה למקום ה-41 המכובד אחת בשם נינט טייב...
אז הכל אפשרי!!

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אני יסכם לכם את הויכוח על ידי מטאפורה קטנה אם בבלייזר ב-100 הנשים הסקסיות בעולם של 2004, ואני מדגיש בעולם... הגיעה למקום ה-41 המכובד אחת בשם נינט טייב... אז הכל אפשרי!! |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes וייבר - תגיד לי איך הגעת לעזאזל ל-4000 אמריקאים?!?! אם אתה לא יודע אל תכתוב |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes האורגינל הוא קטע מצוין אבל לא מתעלה על הרמיקס המצוין של גבריאל ודרזדן... |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes תגידו לי עד עכשיו אני לא מבין מה ביזיון תגידו לי מה ביזיון ?!?! ביזיון שבני בנאסי מקום 18 שם ביזיון שהקטע של טיאסטו הגיע למקום שלישי ביזיון שיש אנשים בפורום שנותנים ביקורת על סמך דברים שהם לא שמעו(כן יובל אתה) ביזיון שקובעים כאן שארמין התמסחר מ הקשר התמסחר?!?!?! כל משקבע שארמין התמסחר כי יש לו תוכנית רדיו הוא בן אדם טיפש שמתעקש לחבר עובדות לא קשורות לכדי נתונים מעוותים וכל זאת מבלי שהקשיב בכלל לתוכניות של ארמין ושורה לסיום משלא טוב לו שלא יקשיב ולא יבקר משרוצה לבקר שיעשה משאני עשיתי הקשבתי לקונצרט של טיאסטו וקניתי תזכות לבקר אותו על דברים מסוימים שם נמאס לי כבר מהעליהום חסר הבקרה הזה על ארמין בגלל בחירה של המאזינים שלו שדרך אגב והנה אני אומר את זה היתה בחירה ב-80 אחוז טובה! יאללה תגידו שאני התמסחרתי |
| quote: |
| Originally posted by Shahar עשית ממנו הרבה הרבה הרבה יותר ממה שהו תרוצה להגיד לי הוא יותר מושך מבלרינה? מוויט רום? מהרמיקס של פרי לסינטעמעמעמו? והרשימה ארוכה קטע ממש רגיל קליט ונחמד זה הכל לא יותר מזה מסכים איתך שבזמן האחרון אנשים אומרים התמסחר התמחסר על כל דיג'ייי בלי קשר למה שהוא עושה בכלל אבל סלח לי אדגיו איכותי טוב ומושקע ביחוד אם טייסטו בחר דווקא אותו כדי לפתוח את ה-קונצרט שלו! (ועוד זה היה הקונצרט הראשון שהיה יותר מכובד ומפתיע מהשני) אני לא יכול להגיד שארמין התמסחר כי הוא פשוט מנגן כל ריליז חדש שיוצא ככה שאין פה ממש מה למסחר ויגאל זה לא שנטפלים אליו זה אתה שמפאר אותו יותר מדי ותוקפים אותו בגלל שאתה מגזים ונסחף.. |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes אני לא מפאר אף אחד תחזור לתחילת הטרד תראה מי פתח אותו עם המילה בזיון בזיון? היה בזיון אם סינסטזיה או אדאגיו היו לוקחים סינסטזיה זה לא קטע חדש בכלל פרי לא תרם לקטע המקורי ממש כלום כלום אפס גורנישט לא ראוי להבחר... ראוי להקטל... סתם פגיעה בקטע המקורי אדאגיו דווקא כן חידש הוא לקח תקטע למחוזות טיפה הארדיים יותר אבל רבאק... הקטע הזה לא ראוי להיות בטופ של הקטעים בסוף השנה והפעם ציון לטובה של פרי הגרסה של פרי לאדאגיו פור סטרינגס היא כל משהגרסה של טיאסטו בחיים לא תהיה מרגשת סוחפת עוצרת נשימה קלאסית פשוט 7 רמות מעל משטיאסטו עשה לקטע הזה...ואם כבר אז שילמד ממרטין רוט שגנב לו אמנם את הרעיון והשתמש בו בול אותו דבר על אורנג ט'ים אבל הוא לקח את זה לגמרי לצד של ההארד ובאופן מפתיע זה יצא יפה נו וואן און ארט יותר מושך מבלרינה אני יכול להגיד את זה בנשימה אחת לגבי וויטרום עבורי שוב נו וואן און ארט לוקח אבל וויטרום קטע מצוין ואם כבר אכזבה מסוימת מהבחירה של המאזינים אז אני מרגיש שקטע אדיר כמו lolo - why ובכלל איזשהי נציגות ליוצר הכשרוני ביותר בעולם המוזיקה האלקטרונית l-vee היו דבר מתבקש... חבל אבל מה לעשות יאללה 2005 באה עלינו לטובה והשנה ארמין יחזור אל האולפן ויוציא אלבום שלבטח ינפיק לפחות את אחד מהקטעים שיאחסנו את חמישיית השנה של 2005 |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אני יסכם לכם את הויכוח על ידי מטאפורה קטנה אם בבלייזר ב-100 הנשים הסקסיות בעולם של 2004, ואני מדגיש בעולם... הגיעה למקום ה-41 המכובד אחת בשם נינט טייב... אז הכל אפשרי!! |
| quote: |
| Originally posted by Shahar שמע יובל פתח עם ביזיון ואולי לא מתאים אבל עדיין מה שאתה עושה מארמין זה הרבה מעבר לכותרת שיובל זרק.. ותכלס ליכלכת הגירסא של פרי לא טובה!? בדקת לאחרונה איזה גירסא כל הדיג'יים מנגנים? אפילו האליל שלך חורש וחרש עליה.... כנראה יש סיבה וזה קצת יותר טוב ואיכותי ממה שתארת אבל לא אמרתי שלו מגיע לקחת מקום ראשון רק אמרתי שהוא יותר טוב בהרבה מ none of earth מקום ראשון תכלס הייתי אולי נותן לסייטלייט ד"א dream machine בכלל לא קיבל מקום וחבל בקשר לבלרינה אני באמת בהלם הרבה יותר מיוחד ומושקע מנווואן און ארט אבל עזוב חבל להתווכח גם אני חושב ש Why היה צריך לקבל מקום טוב קטע חייתי אין מה להגיד לא מבין איך havannah נכנס ל 50 הראשונים בכלל קטע קליט נחמד אבל לעקוף איך הוא עקף את דרים משין ואת love comes again? ועוד הרבה אחרים? לא מבין.... |
NOOE=OVERRATED!!!!
בלי ספק לדעתי לא הגיע לטראק הזה מקום ראשון
מבחינתי,אם הייתי עושה רשימה של 50 הגדולים השנה,אני בספק אם זה היה בכלל נכנס לרשימה שלי
בלי קשר לזה שאני מעדיף כרגע הרבה יותר פרוג האוס\טראנס מאשר אפליפטינג(טוב הטראק הזה הוא לא בדיוק אפליפטינג אבל גם לא בדיוק פרוג...) הטראק הזה הוא די סתמי בעיני
הווקאל לא ממש עשה לי את זה...בטח לא הצד האינסטרומנטלי
טראק די בנאלי ורגיל לטעמי....והרבה זמן חשבתי שאולי פשוט יש משהו בטראק הזה שאני לא מבין
אז שמעתי אותו שוב ושוב ושוב ודעתי לא השתנתה...
אדאג'יו ואלה באמת לא הגיע לזה להיכנס אפילו לרשימה הזאת
כנל לגבי הרמיקס של פרי לסינטזה
עם כל זה שאני מאד מעריך את פרי,הוא באמת לא שינה בגרוש את המקורי
המקורי הוא מהמם,ואם המקורי היה יוצא השנה מבחינתי הוא היה בחמישיה הראשונה
אבל מה החוכמה להוציא טראק זהה רק שכתוב את השם שלך על הרמיקס?נו באמת פרי....
Dido - Sand In My Shoes (Above & Beyond UV Mix) ??????????WTF
אחד הגרועים שיצאו השנה!!!
Randy Katana - In Silence (Txitxarro Remix) לא אהבתי...והיו רמיקסים יותר טובים לזה השנה
A Force - Atomic Outbreak חביב,אבל לא מגיע לי להיות ברשמה הזאת בכלל
חסרים:
Endre-Ikill for you(Probspot remix)
טראק השנה מבחינתי!!!איך הוא בכלל לא נכנס??
Signum-The Timerord
כל כך מרגש!!!מה קרה לאנשים כבר כולם שכחו את הטראק האדיר הזה??
Audioholics-external key
זה כבר באמת השיא לא להכניס טראק כל כך גאוני ...פשוט בושה.מי לעזאזל הטמבלים שהצביעו???כנראה שכולם שכחו איזה גלים עשה ההטראק הזה.לפחות כמו וויטרום
| quote: |
| Originally posted by DJ Alex E. Audioholics-external key |
| quote: |
| Originally posted by DJ Alex E. NOOE=OVERRATED!!!! בלי ספק לדעתי לא הגיע לטראק הזה מקום ראשון מבחינתי,אם הייתי עושה רשימה של 50 הגדולים השנה,אני בספק אם זה היה בכלל נכנס לרשימה שלי בלי קשר לזה שאני מעדיף כרגע הרבה יותר פרוג האוס\טראנס מאשר אפליפטינג(טוב הטראק הזה הוא לא בדיוק אפליפטינג אבל גם לא בדיוק פרוג...) הטראק הזה הוא די סתמי בעיני הווקאל לא ממש עשה לי את זה...בטח לא הצד האינסטרומנטלי טראק די בנאלי ורגיל לטעמי....והרבה זמן חשבתי שאולי פשוט יש משהו בטראק הזה שאני לא מבין אז שמעתי אותו שוב ושוב ושוב ודעתי לא השתנתה... אדאג'יו ואלה באמת לא הגיע לזה להיכנס אפילו לרשימה הזאת כנל לגבי הרמיקס של פרי לסינטזה עם כל זה שאני מאד מעריך את פרי,הוא באמת לא שינה בגרוש את המקורי המקורי הוא מהמם,ואם המקורי היה יוצא השנה מבחינתי הוא היה בחמישיה הראשונה אבל מה החוכמה להוציא טראק זהה רק שכתוב את השם שלך על הרמיקס?נו באמת פרי.... Dido - Sand In My Shoes (Above & Beyond UV Mix) ??????????WTF אחד הגרועים שיצאו השנה!!! Randy Katana - In Silence (Txitxarro Remix) לא אהבתי...והיו רמיקסים יותר טובים לזה השנה A Force - Atomic Outbreak חביב,אבל לא מגיע לי להיות ברשמה הזאת בכלל חסרים: Endre-Ikill for you(Probspot remix) טראק השנה מבחינתי!!!איך הוא בכלל לא נכנס?? Signum-The Timerord כל כך מרגש!!!מה קרה לאנשים כבר כולם שכחו את הטראק האדיר הזה?? Audioholics-external key זה כבר באמת השיא לא להכניס טראק כל כך גאוני ...פשוט בושה.מי לעזאזל הטמבלים שהצביעו???כנראה שכולם שכחו איזה גלים עשה ההטראק הזה.לפחות כמו וויטרום |
קיצר ההצבעה כבר נעשתה......
אני מקווה ש2005 תניב לנו טראנסים באיכות לפחות כמו שנת 2002
ואם לא אז כמו 2003
הא כן.....
מי ייתן ואילן יתחיל לחבב אותי
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes לא קל להתווכח עם דוקטור למוזיקה אלקטרונית אבל אני ינסה נו וואן און ארט זה אולי ה-קטע שעשה גלים לפני יציאתו אתה שוכח כי זה היה כמעט לפני שנה... אתה לא יודע מה זה עשה לאנשים לשמוע אותו כשגונו היה פה... מה לעשות לא תשנה תעבר אוברריטטד? אולי... לא עבורי בכל מקרה מה מרגש? אוי בחייך הסינט של המלודיה אחרי הפזמון נוגע ללב אני כבר לא ידבר על הווקאל שמשום מה רבים לא אהבו קטע מצוין ואם אני יקרא ל ignum - the timelord סתמי..? רק בגלל שהקטע הזה למרות שהו מופק מצוין פשוט לא הצליח לגעת בי יותר מהערכה שיש לי ליצירה שלו זה מתנשא לקרוא לקטע שנבחר ע"י רבים שאוהבים כמוני וכמוך תמוזיקה הזאת טראק סתמי...אם הוא ריגש כל כך הרבה אנשים איך הוא יכול להיות סתמי תגיד לי??????? Dido - Sand In My Shoes (Above & Beyond UV Mix) טראק טוב אחד הגרועים שיצאו השנה..? יפה...עוד כמה יציאות כאלה ותואר הדוקטור ישלל לך לצמיתות Randy Katana - In Silence (Txitxarro Remix) לא אהבת זה לגיטימי מעניין אותי מה הגרסאות היותר טובות שיצאו לזה...לטעמי קטע מצוין שהגיע למקום שהוא די ראוי כן טק טראנס גם ראוי לייצוג לגבי כל משלא הגבתי הסכמתי איתך אני יהרוג עבורך הוא קטע אדיר אקסטרנל קי למרות שהגזמת בממדי ההתלהבות ממנו הוא קטע מצוין שהיה צריך להכנס וכבר אמרתי מספיק על סינסטזיה המקורי והחידוש השנה שלא תרם כלום המקורי היה ללא ספק טופ 5 אם היה יוצא השנה לדעתי...כנראה מקום ראשון אפילו כמו גם william orbit - barbers adagio for strings (ferry corsten remix) שיקום פה מישהו ויגיד לי שטיאסטו הצליח לגרום לו להרהר ולו לשניה לגבי השאלה איזה גרסה לקטע הקלאסי שוויליאם אורביט עיבד לראשונה היא גרסה טובה יותר..? התשובה ברורה שטיאסטו עשה גרסה שמורידה מערך הקטע המקורי |
| quote: |
| Originally posted by yaman קיצר ההצבעה כבר נעשתה...... אני מקווה ש2005 תניב לנו טראנסים באיכות |
יאמן,אחי הוא צודק קוראים לזה קלאב-טראנסים^^

| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes ארמין לא האליל שלי מרקוס מעליו יש לציין וכן ארמין גם טועה והגרסה הזות לסינסטזיה היתה צריכה לקבל לא את כמות ההשמעות שהיא קיבלה שחר אתה לא מבין שהקטע הזה הוא קטע קלאסי מצוין ושפרי עם כל הכבוד פשוט כמעט ולא נגע בו הקטע זהה מאוד לקטע המקורי זה משמפריע לי...אני אוהב את פרי אבל הוא לא עשה כמעט כלום בקטע הזה אני מציע לך לשמוע תקטע המקורי משנת 99 או 2000 גרסה של אנ מושן גרסה מקורית ודשרך אגב יצאו ב-2000 גרסאות ווקאליות עם ווקאל מדהים ודארוד בדבר היחיד הטוב שהוא עשה אי פעם נראה לי נתן לזה גרסה טובה היתה גם גסה טובה של בלנק וגונס נראה לי אבל כבר לא זוכר... קיצר תקשיב למקורי ותראה מה הפריע לי טוב על טעם וריח.... האוונה קטע טוב מאוד מלודיה מצוינת באלרינה קטע שאהבתי מאוד אבל לא ריגש אותי כמו נו וואן און ארט הפסד שלך שלא התרגשת מהקטע הזה כמוני...אבל אתה מפצה על זה בקטעים שריגשו אותך ואותי לא קשה לנו לפעמים לקלוט איך קטעים שהיינו מדרגים בטופ 10 שלנו לא מקבלים הערכה מאחרים...אבל זה המצב לכל אחד יש תדעות שלו אניי מאמין שהמקום הראשון שלי ב-2004 הוא יותר קונצנזוס ridgewalkers feat el - find (andy moor remix) |
טוב יובל יגאל זה אולי יכול לתת פרופורציות לטרד
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=233083
Oceanlab - Satellite (Original Mix)
היה צריך לקחת...
| quote: |
| Originally posted by YuVaL Oceanlab - Satellite (Original Mix) היה צריך לקחת... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.