TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat voor stereo-installatie pest je je ouders of buren mee??
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by After8 Maar die Technics zijn toch wel van jezelf???? |
| Hmm tja me ouders kan ik helaas niet pesten ermee, me pa vind me muziek tof. Ahum tja merk dat helaas als ik cdtjuhs zoek, die zitten dan in ze auto |
Ik heb niet zoveel bijzonders hiero staan opzich, maar beuken doet t wel!
Een sony stereotoren met 2 80watt boxjes... Ik heb ook niet zo'n grote kamer dus ook een zware installatie nodig, maar met wat ik nu heb kunnen de buren ook vaak meegenieten
(al zijn ze daar niet zo blij mee)
Me ouders hebben me in april een koptelefoon kado gedaan en hoopten dat ik wat minder hard zou draaien. Helaas, nu worden ze snachts wakker als ik mn koptelefoon op heb
Dr komt ook zo'n lekker geluidje uit. Zul je zien, over een jaar ben ik doof en dan zet ik mn muziek nog harder 
Ik heb een stereo toren van JVC met een versterker van 2 x 50 Watt.
Speakers: 2 x Wharfedale uit deValdus 400 serie (150w (continu) 92 dB 8 ohms)

Echt geweldige speakers 
En dan had ik er nog een aparte subwoofer (30cm) bij aangesloten, maar die ligt nu in de kofferbak
Maar binnenkort komt er weer een bij, voor een diepere bass
He siesta, kan ik niet wat pretspul bij je broer kopen voor de inkoopprijs of desnoods 2e hands??? 

, ben namelijk nog steeds op zoek 
| Originally posted by DJ_Siesta naja, ik gebruik ze gewoon alsie ze nodig is zijn ze ff weg |
scheelt wel ff wat
Hmm tja sommige mensen hebben inderdaad mazzel zie ik wel weer. Nou ja ik kan gelukkig nog vrij goedkoop aan me spul komen, ben namelijk nooit van plan de volle mep voor te betalen (lang leve de nederlander).
Hmm heb nog niet echt wat gezien qua subwoofers dus doe ik nog maar een een oproep of mensen ervaring hebben met subwoofers (voor de stereo-toren/set) dus geen pc woofer. En zo ja welk merk type, of site van de maker.
Zelf heb ik al wel wat gehoord van JBL, AceBase, Magnat en Pioneer waar toch de JBL en Magnat boxen goed presteerde en tja de AceBase echt heel mooi was maar ja 1600 piek voor een subwoofer
is weer te veel van het goede. Ik zoek beetje rond de prijsklasse van 500 tot 800 a 900 gulden. Dus als jullie mij kunnen helpen GRAAG 
Koop iig geen JBL speakers
Ze zijn duur. Duurder dan andere merken.
Verder zijn ze kwalitatief nog niet eens goed.
Wel kunnen JBL speakers ontiegelijk hard, daarom hagen ze ook in discotheken. en geven een harde bass.
Maar
over het algemeen klinken ze erg BLIKkerig, en geven zeker geen mooi vol geluid.
Nou kun je ze voor onze soort muziek nog wel aanschaffen. want dat moet gewoon hard en lomp. Maar als je over er over een aantal jaren nog iets aan wil hebben zou ik ze niet aanschaffen. Omdat ze voor gewone muziek gewoon slecht geluid geven.
Originally posted by raoel Maar over het algemeen klinken ze erg BLIKkerig, en geven zeker geen mooi vol geluid. |

| Originally posted by raoel Koop iig geen JBL speakers Ze zijn duur. Duurder dan andere merken. Verder zijn ze kwalitatief nog niet eens goed. Wel kunnen JBL speakers ontiegelijk hard, daarom hagen ze ook in discotheken. en geven een harde bass. Maar over het algemeen klinken ze erg BLIKkerig, en geven zeker geen mooi vol geluid. Nou kun je ze voor onze soort muziek nog wel aanschaffen. want dat moet gewoon hard en lomp. Maar als je over er over een aantal jaren nog iets aan wil hebben zou ik ze niet aanschaffen. Omdat ze voor gewone muziek gewoon slecht geluid geven. |
, daar draaien we ook de hoofdsets mee, die JBL Boxen zijn alleen als monitor en kleine spraaksetjes
Ff wat gegraven 
Ja ja toch wel ff benieuwd naar dit na dik een jaar tijd. Heb mijn set grotendeels ingeruild voor 6.1 spul!
En ben in het trotse bezit van een ware subwoofer :P
specs en foto's Specs
| Originally posted by LightForce Ff wat gegraven ![]() |

Philips Mini-Set 2x 280 watt RMS met speciale watergekoelde speakers 
In de auto:
JVC CD speler, 6 x 150 watt rms versterker
500 watt rms subwoofer 12 inch Magnat
4 speakers JBL 120 watt rms per stuk

vandaag net weer ff een nieuwtje gehoord van mijn moeder: de kinderen van de buren slapen niet meer op zolder, vanwege dat gebonk van jou
de beide buren zijn trouwens ook al verhuist, sinds ik mijn tafeltjes heb
mijn set:
heb een kenwood dingetje met dolby surround (5 x 80 W), maar er zitten maar 2 boxen op aangesloten, voor de rest heb ik er nog een cdspeler erbij.
Nog steeds hetzelfde als vorige keer.
En me ouders beginnen steeds minder te zeuren.
Maarja, ze worden ook elke dag een stukkie ouder/dover 
Zo'n Sony zoals deze maar dan een duurdere uitvoering, met MP3 ondersteuning enzo
Deze Receiver
Dit Surround Set
verder heb ik mijn eigen pc met zo'n 7000 tracks, een 66cm stereo tv
Auto:
Pyle 1000 Watt 4 kanaals versterker
2 kanaals gebrugd voor mijn Raveland basspijp van 250 Watt, 30 cm dik
Pyle 3-weg systeem in de plank
2 standaard deurspeakers
Kenwood mp3 cd speler
Ik ben erg blij met de hoofdset die we nu hebben staan (we hebben ook nog setje op de slaapkamer)
Ik zou niet weten wat voor merk bekabeling er is. Weet wel dat het van dat spul van � 15 per meter is (niet zo erg als dat van Lightforce...daar hebben we geen geld voor, want we hadden zo'n 20 meter van dat spul nodig...)
Mijn papsie heeft een home cinema gekocht, en zoals ooit beloofd, kreeg ik zijn set. Het is allemaal al wat ouder, maar van zo'n goeie kwaliteit dat dat er totaal niet toe doet! Die Infinity speakers (zit ook Harman Kardon achter meen ik) hebben zo'n mooi warm geluid, daar gaat geen moderne speaker tegenop... Dus nu mag mijn papsie zo af en toe komen genieten van mijn setje. Lekker saampjes de buurtjes pesten
Maar dan wel de buurtjes van een blok verderop, hihihihi!!!!
over JBL:
Ik snap best wel wat jullie bedoelen met blikkerig. Ik vind vooral de grote JBL's die ze op feesten/in clubs gebruiken erg blikkerig. Ik ben echter over mijn JBL's echt prima te spreken.
Ehm... Technics versterker uit het jaar nul... 2 Akai boxies... geen idee hoe hard ze kunnen... hard genoeg voor op me kamer iig... Ze horen het 2 huizen verder... En vraag maar aan Spinnin Jack, het is hier niet bepaald gehorig... Geluid is nie super, maar het knalt lekker, en da's goei 
Aan me versterker hangt aan de ene kant een Soundbouter live 5.1 en aan de andere kant een Dateq XTC, daaraan hangen weer 2 Technics SL1210M3D en daaraan hangen weer 2 Ortofon Concorde Pro's...
Sja, en dat was't wel... CDtjes draai ik gewoon m.b.v. CD-Rom speler...
VERSTERKER:
SONY FA-D507
CDSPELER:
SONY ??-D507
BOXEN:
nu nog een bose 301 serie 1 omdat de ander opgeblazen is maar binnenkort B&W 602S3!!!
Infinty en JBL zijn idd van de Harman Company. Moet wel zeggen dat infinity toch een heel ander geluid geeft dan JBL.
En wat betreft die kabel, is misschien overdreven maar had ook niet veel nodig. En het werd me aangeraden om dit te gebruiken.
zozo, veel dikke instalaties hier!
ik doe t met n ouwe 800 watt versterker van akai (zo eentje met mooie houten afwerking
)
2 speakertjes van xxl power sound (of iets dergelijks)
mengpaneeltje van hetzelfde merk
2 soundlab draaitafeltjes
1 sony cd speler
niet veel, maar wel goed voor barsten in ons plafond
ik heb tegenwoordig n pioneer 5.1 versterkertje 
maare misschien kan iemand mij helpen, ik heb nl een "probleempje"
Me heeft nl. een versterker met n 5.1 ingang (5 tulpjes) maar n dvd speler die 2 tulpjes heeft als uitgang, weet iemand of er n convertor oid. is, waarmee ik mn dvd output kan omzetten naar 5.1?
(mn versterker heeft dus GEEN ingebouwde 5.1 convertor)
thnx
WooT
| over JBL |

| Originally posted by total woot ik heb tegenwoordig n pioneer 5.1 versterkertje ![]() maare misschien kan iemand mij helpen, ik heb nl een "probleempje" Me heeft nl. een versterker met n 5.1 ingang (5 tulpjes) maar n dvd speler die 2 tulpjes heeft als uitgang, weet iemand of er n convertor oid. is, waarmee ik mn dvd output kan omzetten naar 5.1? (mn versterker heeft dus GEEN ingebouwde 5.1 convertor) thnx WooT |