TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- era rum/studios/lägenheter
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Jeremy H Pffft! Du kan ju alltid börja med att ge tips här? Svarta möber med blå "tygartiklar" i rummet.. Vilka väggfärger skulle passa? 3 vita väggar o nån fondvägg? |

| Originally posted by dbl hehe.. skoja bara ![]() men du har inga bilder på lägenheten??? |
Fått tag i en liten etta (32kvm) på guldheden!
| Originally posted by jofawe Keddo: skysst lägenhet ![]() Jeremy: Jag har med problemet med pengarna. fast jag SKA renovera mitt kök, funderar på att göra det ordentlig (göra om ett genomgångskök (hyllor på båda sidor) till ett L-kök..) problemet är att då måste jag fimpa ingången till köket å dra upp en ny i en bärande vägg.. blir lite galet ju. MEn jag räknar på en 30-50k att fixa mitt kök .. suck |
| Originally posted by Cloudburst kan vi förvänta mer recept i matlagningstråden? |
Jag behöver tips om vilka färger man ska välja till hallen!?
Skönt tips till alla:
Skaffa hängmatta! Det har jag i vardagsrummet och det är sååå soft att ha.
| Originally posted by Gaby Jag behöver tips om vilka färger man ska välja till hallen!? Skönt tips till alla: Skaffa hängmatta! Det har jag i vardagsrummet och det är sååå soft att ha. |
| Originally posted by jofawe Jag har Cappucinobrunt på en fondvägg i hallen. ganska smakfullt =) |
| Originally posted by Gaby Skönt tips till alla: Skaffa hängmatta! Det har jag i vardagsrummet och det är sååå soft att ha. |
| Originally posted by reveal Hur monterar man upp den? |
| Originally posted by Gaby Tänkte blanda 2-3 färger.. är inne på cappucino.. |
| Originally posted by jofawe Det är läckert som fan. Undrar om jag har nån bild på det i dagsljus... Min vägg ser lite gråbrun ut på dagen, och på kvällen är det mörkt mörkt .. skitläckert. Å det där med hängmatta är inte bra om man har lägenheten som flest förfester sker i ... |
| Originally posted by Jeremy H Är oxå lite intresserad av färger till hallen! Pics or stfu! |

| Originally posted by jofawe ffs.. ![]() |
Lite knepigt att se med belysning o sådär.. Har du kvar nåt färg-nummer eller så?
| Originally posted by Jeremy H Det där verkar rätt sjysst Lite knepigt att se med belysning o sådär.. Har du kvar nåt färg-nummer eller så? |
| Originally posted by jofawe Hmm.. nä. |
| Originally posted by Jeremy H Slyna! Ska ta o kika på lite olika crème o cappucinofärger imorn iaf |
| Originally posted by jofawe HAHAHA... Ja, gör det. Jag har för mig det är Alcro som jag har. Kan vara nått annat också, men jag är rätt säker. |
| Originally posted by Jeremy H Haha, som om "Alcro" skulle hjälpa? Dom har typ 340'537 färger? |
| Originally posted by jofawe men bara en capuccino :P |

| Originally posted by jofawe men bara en capuccino :P |