TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De leukste post van 2004
Pages (2): « 1 [2]
Arminslet, in een woord: geniaal 
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Foto's bewerken vind ik eigenlijk een aparte categorie... |

Punt is alleen dat ik helemaal niet grappig ben. Zeker niet in het echt.
Originally posted by basd ![]() Punt is alleen dat ik helemaal niet grappig ben. Zeker niet in het echt. |
| Originally posted by jp Lees de eerste post nog eens. Ik heb mezelf niet genomineerd ![]() Zolang iemand geen 'post van het jaar' roept is het bijna niet te doen alle leuke opmerkingen e.d. terug te vinden. |
| Originally posted by DJ_Siesta wat doet die post van snuggle er btw, die is echt neit grappig . een ernstige zaak voor meneer bram |
| Originally posted by HBtje eensch |

| Originally posted by SnuggLe Spuit 11. Ga je puistjes uitknijpen ofzo. ![]() Siesta en HB, kunnen jullie geen stelletje worden? |
| Originally posted by HBtje janckboiiiiii ga huilen ofzo |
Als ik me door iemand niet op de kast laat jagen, dat is dat door jou, want dat zou jou nooit lukken
Hey als jullie elkaar willen afzeiken doe dat dan per PM of zo dan hoeven wij niet mee te genieten 
Ik kan me in de tussenstand wel aardig vinden overigens.
wanneer sluit de poll?
| Originally posted by M_Peror Hey als jullie elkaar willen afzeiken doe dat dan per PM of zo dan hoeven wij niet mee te genieten ![]() Ik kan me in de tussenstand wel aardig vinden overigens. |
Hehehehe, rustig aan jongens
Trouwens Snug...
Jij sprak over n hierarchie... Kan je mij die misschien ff vertellen? Ben er opzich wel erg benieuwd naar

duidelijk die arwin slet! die is echt te geniaal 
| Originally posted by TranceZoner Jij sprak over n hierarchie... Kan je mij die misschien ff vertellen? Ben er opzich wel erg benieuwd naar |
| Originally posted by SnuggLe Das duidelijk! Van onderen naar boven: - HB - al die geweldige spammers - SnuggLe - rest van TA-forum - New Wave (natuurlijk ons aller koning) Duidelijk toch? |
| Originally posted by New Wave Nou ik wil niet veel zeggen heur maar ik heb deze reactie ook op een post gehad. Waar zijn die dan he!! Corruptie van de bovenste plank.... Sluiten maar Ik heb er trouwens voor 2005 al 2 |
Precies, ik wou het zelf niet zeggen maar kan mij herrinneren dat er bij mij ook wel een paar staan.
Maare Bram is wel zo vrij geweest me te vermelden.
Originally posted by Remy D Precies, ik wou het zelf niet zeggen maar kan mij herrinneren dat er bij mij ook wel een paar staan. Maare Bram is wel zo vrij geweest me te vermelden. |