TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Intuition Radio Show gaat deze week van start!
Pages (2): « 1 [2]

Posted by eieregooie on Jan-04-2005 21:39:

Beetje kortzichtig niet waar?

Posted by Siesta on Jan-04-2005 21:39:

ja new wave moet gewoon opzouten

Posted by jbz on Jan-04-2005 21:41:

quote:
Originally posted by eieregooie
LOL

VOORAL de discussie aangaan Vooral ook als je niet weet waar je het over hebt en zomaar dingen aan neemt en bevooroordeeld bent...

Naja, ik ben dan heel misschien geen Tranceaddict expert... maar dan nog kan ik wel een mening hebben over de rare opmerkingen die hier voorbij komen.

Als je dan niet van trance houdt, ga dan niet reageren, ge kunt toch veel beter lieve dingen in prog topics gaan schrijven dan

Posted by eieregooie on Jan-04-2005 21:49:

En waarom ga je er nou van uit dat hij een proghead is?

Omdattie niet van trance houdt?

Bovendien is het in no-time duidelijk dat TA nou niet bepaald trance-only is he? Ik ben t met je eens dat t niet altijd even leuk is, maar uiteindelijk heeft iedereen recht op zen mening... Positief of negatief...

Posted by jbz on Jan-04-2005 21:55:

Ge hebt wel gelijk over da proghead verhaal...

Maar voor den rest... mening is mening, maar goe... dan hoef ge nog niet als een kleuter te gaan reageren in zon topic, en muziek te dissen die andere misschien wel super vinden?

Posted by eieregooie on Jan-04-2005 21:58:

Da's een kwestie van wie zegt wat, waar en wanneer...

Waarom voel jij je nou zo aangesproken, en ik helemaal niet? Je kan je overal wel druk om gaan lopen maken zeg...

Posted by jbz on Jan-04-2005 22:00:

Mwoa, mij maakt het eigenlijk niks uit...

Viel me gewoon op, en k verveelde me n klein beetje

Posted by New Wave on Jan-04-2005 22:08:

quote:
LOL

VOORAL de discussie aangaan

Prachtig

En ze gaan nog serieus verder ook

Posted by eieregooie on Jan-04-2005 22:47:

Ik wilde deze n00b hoeden voor een flame-attack op zen New Wave's

Posted by New Wave on Jan-05-2005 16:21:

quote:
Ik wilde deze n00b hoeden voor een flame-attack op zen New Wave's

Ik ben veranderd Ik flame niet meer

Ejh Esther, poppedopje, niet snel je posts deleten he

Posted by Esrem on Jan-05-2005 16:25:

Jawel anders krijg ik strax weer ruzie met n bepaald persoon, geen zin in

Posted by Phortje on Jan-05-2005 16:30:

quote:
Originally posted by New Wave
Ik ben veranderd Ik flame niet meer

Ejh Esther, poppedopje, niet snel je posts deleten he

wat stond erin?

Posted by New Wave on Jan-05-2005 16:32:

quote:
Originally posted by Phortje
wat stond erin?

HOHO.

Ik ben geen matenaaier.

Posted by Esrem on Jan-05-2005 16:33:

Thanx

Posted by Phortje on Jan-05-2005 16:36:

quote:
Originally posted by New Wave
HOHO.

Ik ben geen matenaaier.

pm dan

Posted by New Wave on Jan-05-2005 16:45:

quote:
Originally posted by Phortje
pm dan

NEEE KOEST!

Posted by SnuggLe on Jan-05-2005 18:16:

Dan ben ik benieuwd naar die 'bepaald persoon'. Ook vooral omdat er 'weer' bijstaat Met wie had je ruzie Esrem?

Maar verder: mooie thread! Trance, progressive, techno, het is allemaal HOUSE en dat is het belangrijkste toch? Ieder zijn eigen smaak. Ik vind trance persoonlijk ook niets, niets mijn smaak. Maar heeeeeeeeeel af en toe een trancefeestje kan best leuk zijn Ik vind het alleen niets om thuis te luisteren

Posted by Esrem on Jan-05-2005 20:10:

Dat is dus n geheimpje

Posted by SnuggLe on Jan-05-2005 20:30:

quote:
Originally posted by Esrem
Dat is dus n geheimpje

[harry vermeegen modus on]VRAAG HET MIJ DAN NIET![/harry vermeegen modus off]

Tis eigenlijk 'zeg', maar oke, dit kan ook

Posted by AirPole on Jan-06-2005 13:41:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Trance, progressive, techno, het is allemaal HOUSE en dat is het belangrijkste toch?

Wat grappig..... een tijdje geleden maakte ik deze opmerking ook in een thread en toen was jij geloof ik degene die me uitlachte......

Posted by SnuggLe on Jan-06-2005 14:09:

quote:
Originally posted by TranceZoner
Wat grappig..... een tijdje geleden maakte ik deze opmerking ook in een thread en toen was jij geloof ik degene die me uitlachte......

Dan mag jij die post erbij halen.... tempt me.
Want ik mag dan wel kritisch zijn, maar nee, ik denk niet dat ik dat zo precies gezegd heb. Of je hebt het toen verkeerd begrepen.

Posted by AirPole on Jan-06-2005 15:50:

Jawel, want ik zei toen dat het eigenlijk niet uitmaakt wat voor muziek je luistert (trance,techno,house,proggy), het is uiteindelijk toch allemaal dezelfde stroming.... (Waarop jij me nu in deze thread aanvult en het onder de noemer 'House' plaatst)

Anyway, ik zou bij god niet meer weten welke thread dat was en zoeken wordt gewoonweg onmogelijk denk ik

Posted by SnuggLe on Jan-06-2005 19:22:

quote:
Jawel, want ik zei toen dat het eigenlijk niet uitmaakt wat voor muziek je luistert (trance,techno,house,proggy), het is uiteindelijk toch allemaal dezelfde stroming.... (Waarop jij me nu in deze thread aanvult en het onder de noemer 'House' plaatst)

Anyway, ik zou bij god niet meer weten welke thread dat was en zoeken wordt gewoonweg onmogelijk denk ik

Geloof er nog steeds niets van Zal wel een andere context zijn geweest ofzo, iig: bedoelde het niet zo

Posted by Opti on Jan-11-2005 12:33:

quote:

volgens mij bedoel je deze posts

Posted by SnuggLe on Jan-11-2005 12:42:

quote:
Originally posted by Opti
volgens mij bedoel je deze posts

Ik denk het, maar ik zeg daar nog steeds niet dat de ene stijl minder dan de ander is, alleen dat ik zelf gek wordt van die Armin-trance volgensmij. Dat dat minder is dan progressive of wat dan ook; dat denken veel mensen zelf te lezen. Het feit dat mensen die van progressive houden misschien trance niets vinden wil niet zeggen dat ze trance 'minder' vinden als in er op neerkijken. Hell, de meeste mensen hier (ik denk toch al snel 90%) die van prog houden begonnen bij trance. Same here!

En verder: mooi om nog even de kansloze reactie van je te lezen daar TranceZoner

*edit* Sjinees, geen flikker te doen ofzo? Dus meneer gaat (zoals vaker) weer wat 'negatieve' SnuggLe berichten zoeken? Daar ben je wel goed in ja! Ik snap je echt niet...

Pages (2): « 1 [2]