TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party II
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Voor 125� alles inbegrepen kan je natuurlijk niet echt sukkelen, dan kan je met alle kosten erbij toch een party geven voor 5� de man. Minder zelfs als we wat sponsoring kunnen fixen. En dan zou ik het persoonlijk geen probleem vinden om nog 5� extra voor een treinticketje te betalen. ![]() Vooral het bar-gedeelte spreekt me ook erg aan. Ik heb er absoluut geen probleem mee om een uurke of 2 achter de bar te staan, en er zullen toch no wel meer Beta's zijn die dat willen doen? En die 350 man, is dat niet gewoon de maximumcapaciteit als iedereen opeen geplakt staat? Bij ons in Schoten zijn er ook zaaltjes van die capaciteit, en die zitten al gezellig vol als er 80 of 100 man is... |
En wat als we inkom vragen?
Dan betalen we meer Sabam, maar dan zorgen we dat de inkom hoog genoeg is (natuurlijk niet t� hoog) om uit de kosten te komen. Alle overschot die dan uit de inkom voortkomt is pure winst. Want als extra kost kan ik nu alleen de laser bedenken eigenlijk, en veel was dat ook niet...
En idd, is die 1/3 op de drank berekend op de hele omzet van de avond, of gewoon de winst? Want dat kan wel een hoop schelen...
En zeker buitenlandse TA's uitnodigen, en zo veel mogelijk trance-vrienden als mogelijk!! Als we op tijd de datum kunnen vastleggen kunnen de mensen die willen komen ook meer hun vakantie daarrond plannen.
| Originally posted by Jasperovitsj En wat als we inkom vragen? Dan betalen we meer Sabam, maar dan zorgen we dat de inkom hoog genoeg is (natuurlijk niet t� hoog) om uit de kosten te komen. Alle overschot die dan uit de inkom voortkomt is pure winst. Want als extra kost kan ik nu alleen de laser bedenken eigenlijk, en veel was dat ook niet... En idd, is die 1/3 op de drank berekend op de hele omzet van de avond, of gewoon de winst? Want dat kan wel een hoop schelen... En zeker buitenlandse TA's uitnodigen, en zo veel mogelijk trance-vrienden als mogelijk!! Als we op tijd de datum kunnen vastleggen kunnen de mensen die willen komen ook meer hun vakantie daarrond plannen. |
Kmoet zeggen, het klinkt hoe langer hoe beter om het feestje gratis te maken!
Het kan veel mensen over de drempel trekken om toch is een kijkje te komen nemen, en als we toch wat inkomsten hebben op de drank doen we er zeker geen verlies aan. En geen inkom betalen betekent voor sommige mensen misschien ook meer drinken, en dar doen we dan uiteindelijk ook ons voordeel mee...
Maar ja, dat kunnen we waarschijnlijk alleen in deze zaal doen, tenzij we nog iets goedkoper vinden.
joenges.. lees mijn post is tegoe. ivm met een echt party wil ik wel sponseren. ik zie daar niet direct een probleem in eigenlijk ma ik ga ook geen 2000euro uitgeven natuurlich.
mja we zullen eerst best zien wat er uit de bus komt voor de beta-party
| Originally posted by djcresto probleem is natuurlijk dat het in Gent is en we toch opvallend meer beta's hebben aan de andere kant van Vlaanderen. |
| Originally posted by TOR @ Jasper: allez jong, komt ook es naar Gent in februari |
Iets anders qua muziek?
Ik draai groove :x
^ Kan altijd leuk zijn als opwarming!
Het hoeft niet altijd prog te zijn h� 
i'm in zowieso dezen keer ... zolang den datum deftig is 
... ik wil wel draaien & barman spelen indien nodig
ik draai: trance, groove, dance
... dus ideale opwarmer en back 2 back met iemand zie'k ook wel zitte
(anyone?
)
eerder in deze thread is gesproken over veel volk trekken.. bracht me op een ideetje.
-> Trance Classics Night
Elof zal dit ook wel interessant vinden 
[wildest dream mode] mss kan Mike dan ook een twee uur durende own-work-onlyset draaien [/wildest dream mode] 
| Originally posted by TOR eerder in deze thread is gesproken over veel volk trekken.. bracht me op een ideetje. -> Trance Classics Night |
| Originally posted by TOR eerder in deze thread is gesproken over veel volk trekken.. bracht me op een ideetje. -> Trance Classics Night Elof zal dit ook wel interessant vinden ![]() [wildest dream mode] mss kan Mike dan ook een twee uur durende own-work-onlyset draaien [/wildest dream mode] |
De B2B met de Jasper gaat al het hoogtepunt van de avond zijn, daar is meer dan een uurke voor nodig eh
Trouwens, laten we nog niet te hard van stapel lopen qua Dj's enzo. 
We zullen eerst een zaal en datum vastleggen, en dan pas zien wie er allemaal kandidaat is om te draaien. Suggesties en kandidaturen zijn natuurlijk al welkom, dan krijgen we toch al een beeld van het beschikbare aanbod 
In zaal de Rector kan je feesten tot 6u of langer.
De zaal huren kost 125� maar in januari kan je ze huren voor maar 1�. Mss valt er met hem dan nog iets te regelen. Voor de fuif van mijn school hebben we ze gratis gekregen.
Een consumptie daar kost 1,25� voor een cola, pintje, ...
Oppervlakte: 140m�
Voor mijn fuif is een kaart in VVK 2� en ADK 2,5�.
=> Dit zijn enkele gegevens die ik heb moeten opgeven voor Sabam. Ik heb vandaag de rekening gehad en het was 94�.
Site: www.fuifzaal.be
Ik ga eerst zien hoe de fuif verloopt op 03/02/05. Als alles goed gaat dan kan die zaal eventueel een optie zijn.
Het ligt ongeveer 15min stappen van het station van Gent.
Goed nieuws BETA-dames en heren 
Kheb de site nog eens bekeken, en de zaal ziet er echt h��l proper uit! Als het qua organisatie wat meevalt bij FUSyke's fuif hoeven we voor mijn part niet meer veder te zoeken achter een zaal! 
| Originally posted by Freezel Goed nieuws BETA-dames en heren |
:
| Originally posted by Jasperovitsj Nu je hier toch bent Chris :Zou jij helemaal naar Gent komen voor een gratis BETA-party? En denk je dat er nog andere NL-TA's dat zouden doen? |
Moet immers ook vervoer hebben
Leuk idee, zie dat helemaal zitten 
Ik heb er ook geen problemen mee om een uurke of 2 achter de toog te staan. In april, mei zou wel t fijnste zijn, denk ik. Nog ni t� veel stress voor de examens, i hope en ff nog een feestje bouwen voor t weer 3-tal weken afzien wordt. Btw, wanneer is de paasvakantie, zou dat geen goede periode zijn?
En als dat niet lukt => zomervakantie, ma das nog zooo lang 
Anyway, zal deze thread wel in de gaten houden 
voor 125 euro ziet er dat een heel mooi zaalke uit. En ze hebben 2 technicsen voor sommige dj's toch niet onbelangrijk.
Ik dacht ook nog aan iets anders, waarom geen beta party tour organiseren? Elke 3-4 maand een party telkens in een andere stad.
| Originally posted by djcresto Ik dacht ook nog aan iets anders, waarom geen beta party tour organiseren? Elke 3-4 maand een party telkens in een andere stad. |
| Originally posted by Jasperovitsj Zeker als we deze party nu ergens in April of Mei zouden doen, dan is er tijdens de zomer ook nog tijd voor een tweede party! |
April/Mei zou voor mij echt beter uitkomen. Vooral omdat ik Maart naar alle waarschijnlijkheid 4 weken in Australie zit 
| Originally posted by djcresto aan de kust! |