TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party II
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Posted by djcresto on Jan-07-2005 17:57:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Voor 125� alles inbegrepen kan je natuurlijk niet echt sukkelen, dan kan je met alle kosten erbij toch een party geven voor 5� de man. Minder zelfs als we wat sponsoring kunnen fixen. En dan zou ik het persoonlijk geen probleem vinden om nog 5� extra voor een treinticketje te betalen.

Vooral het bar-gedeelte spreekt me ook erg aan. Ik heb er absoluut geen probleem mee om een uurke of 2 achter de bar te staan, en er zullen toch no wel meer Beta's zijn die dat willen doen?

En die 350 man, is dat niet gewoon de maximumcapaciteit als iedereen opeen geplakt staat? Bij ons in Schoten zijn er ook zaaltjes van die capaciteit, en die zitten al gezellig vol als er 80 of 100 man is...

welke zijn nog extra kosten?
Als je het gratis houdt is er slechts een kost bij sabam van een goeie 25 euro denk ik.
Dan bij 1/3 op de drank zal dat wel op de winst zijn veronderstel ik. Dit is echt nie superveel, maar wel mooi meegenomen om uit de kosten te geraken.
Dan kunnen we evengoe nog wat nl ta's en wat andere tranceliefhebbers uitnodigen natuurlijk

Posted by Jasperovitsj on Jan-07-2005 18:02:

En wat als we inkom vragen?
Dan betalen we meer Sabam, maar dan zorgen we dat de inkom hoog genoeg is (natuurlijk niet t� hoog) om uit de kosten te komen. Alle overschot die dan uit de inkom voortkomt is pure winst. Want als extra kost kan ik nu alleen de laser bedenken eigenlijk, en veel was dat ook niet...

En idd, is die 1/3 op de drank berekend op de hele omzet van de avond, of gewoon de winst? Want dat kan wel een hoop schelen...

En zeker buitenlandse TA's uitnodigen, en zo veel mogelijk trance-vrienden als mogelijk!! Als we op tijd de datum kunnen vastleggen kunnen de mensen die willen komen ook meer hun vakantie daarrond plannen.

Posted by djcresto on Jan-07-2005 18:17:

quote:
En wat als we inkom vragen?
Dan betalen we meer Sabam, maar dan zorgen we dat de inkom hoog genoeg is (natuurlijk niet t� hoog) om uit de kosten te komen. Alle overschot die dan uit de inkom voortkomt is pure winst. Want als extra kost kan ik nu alleen de laser bedenken eigenlijk, en veel was dat ook niet...

En idd, is die 1/3 op de drank berekend op de hele omzet van de avond, of gewoon de winst? Want dat kan wel een hoop schelen...

En zeker buitenlandse TA's uitnodigen, en zo veel mogelijk trance-vrienden als mogelijk!! Als we op tijd de datum kunnen vastleggen kunnen de mensen die willen komen ook meer hun vakantie daarrond plannen.

Om zoveel mogelijk volk te trekken zou ik dan de inkom gratis laten. Gewoon uit de kosten geraak je dan wel met je drank.
1/3 op de omzet zullen ze wel niet geven, want aan normale cafeprijzen (1,30) wint nen uitbater hier zelf maar den helft op ongeveer.
Het maken van winst om dan zelf iets te organiseren lijkt mij wel een mooi idee. Maar wie zorgt er dan voor het geld bijvoorbeeld, we hebben geen bankrekening, zijn geen vereniging. Nu ligt de overschot van de vorige party (123 euro) hier ergens in een envelop op men kamer.

Posted by Jasperovitsj on Jan-07-2005 18:20:

Kmoet zeggen, het klinkt hoe langer hoe beter om het feestje gratis te maken!

Het kan veel mensen over de drempel trekken om toch is een kijkje te komen nemen, en als we toch wat inkomsten hebben op de drank doen we er zeker geen verlies aan. En geen inkom betalen betekent voor sommige mensen misschien ook meer drinken, en dar doen we dan uiteindelijk ook ons voordeel mee...

Maar ja, dat kunnen we waarschijnlijk alleen in deze zaal doen, tenzij we nog iets goedkoper vinden.

Posted by Kaidreas on Jan-07-2005 18:25:

joenges.. lees mijn post is tegoe. ivm met een echt party wil ik wel sponseren. ik zie daar niet direct een probleem in eigenlijk ma ik ga ook geen 2000euro uitgeven natuurlich.
mja we zullen eerst best zien wat er uit de bus komt voor de beta-party

Posted by TOR on Jan-07-2005 18:59:

quote:
Originally posted by djcresto
probleem is natuurlijk dat het in Gent is en we toch opvallend meer beta's hebben aan de andere kant van Vlaanderen.

Gent is toch zeer makkelijk te bereiken? en het is niet dat Vlaanderen de grootste regio ter wereld is h�.

vorige keer was leuk met de bbq, maar dat kwam ook omdat het weer zich ertoe leende. mocht editie II in maart of april doorgaan, zou ik er geen eten bij doen en het enkel bij een fuif houden.

@ Jasper: allez jong, komt ook es naar Gent in februari

Posted by Jasperovitsj on Jan-07-2005 19:01:

quote:
Originally posted by TOR

@ Jasper: allez jong, komt ook es naar Gent in februari

Ik wil wel, maar ik heb pas 28 januari gedaan met examens, en een week later moet ik al een voorlopige uitgetypte versie van mijn seminarie afgeven. En daar ga ik nog een hoop werk aan hebben, dus ik ga echt niks riskeren denk ik...

Posted by pooley on Jan-07-2005 19:02:

Iets anders qua muziek?
Ik draai groove :x

Posted by Jasperovitsj on Jan-07-2005 19:04:

^ Kan altijd leuk zijn als opwarming!
Het hoeft niet altijd prog te zijn h�

Posted by DeSpErAtOs-X on Jan-07-2005 19:58:

i'm in zowieso dezen keer ... zolang den datum deftig is

... ik wil wel draaien & barman spelen indien nodig

ik draai: trance, groove, dance ... dus ideale opwarmer en back 2 back met iemand zie'k ook wel zitte (anyone? )

Posted by TOR on Jan-07-2005 20:02:

eerder in deze thread is gesproken over veel volk trekken.. bracht me op een ideetje.

-> Trance Classics Night

Elof zal dit ook wel interessant vinden

[wildest dream mode] mss kan Mike dan ook een twee uur durende own-work-onlyset draaien [/wildest dream mode]

Posted by Jasperovitsj on Jan-07-2005 20:29:

quote:
Originally posted by TOR
eerder in deze thread is gesproken over veel volk trekken.. bracht me op een ideetje.

-> Trance Classics Night

Mijn plan was dus om samen met Tom een back 2 back te doen met alleen maar classics, beetje hetgene wat we op de vorige party nog na 5u hadden gedaan

Enneuh, vanaf er een zaal en datum vastligt ga ik zeker is aan Mike vragen of hij deze keer weer voor free op onze party zou willen spelen!

Posted by Xilver on Jan-07-2005 20:31:

quote:
Originally posted by TOR

-> Trance Classics Night

Elof zal dit ook wel interessant vinden

[wildest dream mode] mss kan Mike dan ook een twee uur durende own-work-onlyset draaien [/wildest dream mode]

Joenges der moet nog wa tijd over zijn voor de beta-dj's eh De B2B met de Jasper gaat al het hoogtepunt van de avond zijn, daar is meer dan een uurke voor nodig eh

Posted by Jasperovitsj on Jan-07-2005 20:33:

Trouwens, laten we nog niet te hard van stapel lopen qua Dj's enzo.
We zullen eerst een zaal en datum vastleggen, en dan pas zien wie er allemaal kandidaat is om te draaien. Suggesties en kandidaturen zijn natuurlijk al welkom, dan krijgen we toch al een beeld van het beschikbare aanbod

Posted by FUSyke on Jan-07-2005 21:40:

In zaal de Rector kan je feesten tot 6u of langer.

De zaal huren kost 125� maar in januari kan je ze huren voor maar 1�. Mss valt er met hem dan nog iets te regelen. Voor de fuif van mijn school hebben we ze gratis gekregen.

Een consumptie daar kost 1,25� voor een cola, pintje, ...

Oppervlakte: 140m�

Voor mijn fuif is een kaart in VVK 2� en ADK 2,5�.

=> Dit zijn enkele gegevens die ik heb moeten opgeven voor Sabam. Ik heb vandaag de rekening gehad en het was 94�.

Site: www.fuifzaal.be

Ik ga eerst zien hoe de fuif verloopt op 03/02/05. Als alles goed gaat dan kan die zaal eventueel een optie zijn.

Het ligt ongeveer 15min stappen van het station van Gent.

Posted by Freezel on Jan-07-2005 21:49:

Goed nieuws BETA-dames en heren

Posted by Jasperovitsj on Jan-07-2005 21:53:

Kheb de site nog eens bekeken, en de zaal ziet er echt h��l proper uit! Als het qua organisatie wat meevalt bij FUSyke's fuif hoeven we voor mijn part niet meer veder te zoeken achter een zaal!

Posted by Jasperovitsj on Jan-07-2005 21:54:

quote:
Originally posted by Freezel
Goed nieuws BETA-dames en heren

Nu je hier toch bent Chris :

Zou jij helemaal naar Gent komen voor een gratis BETA-party? En denk je dat er nog andere NL-TA's dat zouden doen?

Posted by Freezel on Jan-07-2005 21:58:

quote:
Nu je hier toch bent Chris :

Zou jij helemaal naar Gent komen voor een gratis BETA-party? En denk je dat er nog andere NL-TA's dat zouden doen?

Zal eens rondvragen, ook bij vrienden die wel te porren zijn voor feestje Moet immers ook vervoer hebben

Posted by Nyah on Jan-07-2005 23:05:

Leuk idee, zie dat helemaal zitten
Ik heb er ook geen problemen mee om een uurke of 2 achter de toog te staan. In april, mei zou wel t fijnste zijn, denk ik. Nog ni t� veel stress voor de examens, i hope en ff nog een feestje bouwen voor t weer 3-tal weken afzien wordt. Btw, wanneer is de paasvakantie, zou dat geen goede periode zijn?
En als dat niet lukt => zomervakantie, ma das nog zooo lang
Anyway, zal deze thread wel in de gaten houden

Posted by djcresto on Jan-07-2005 23:43:

voor 125 euro ziet er dat een heel mooi zaalke uit. En ze hebben 2 technicsen voor sommige dj's toch niet onbelangrijk.

Ik dacht ook nog aan iets anders, waarom geen beta party tour organiseren? Elke 3-4 maand een party telkens in een andere stad.

Posted by Jasperovitsj on Jan-07-2005 23:47:

quote:

Ik dacht ook nog aan iets anders, waarom geen beta party tour organiseren? Elke 3-4 maand een party telkens in een andere stad.

Een beetje wild plan, maar best wel te doen denk ik als we ons er echt achter zetten!
Zeker als we deze party nu ergens in April of Mei zouden doen, dan is er tijdens de zomer ook nog tijd voor een tweede party!

Posted by djcresto on Jan-07-2005 23:49:

quote:

Zeker als we deze party nu ergens in April of Mei zouden doen, dan is er tijdens de zomer ook nog tijd voor een tweede party!

aan de kust!

Posted by Freezel on Jan-07-2005 23:49:

April/Mei zou voor mij echt beter uitkomen. Vooral omdat ik Maart naar alle waarschijnlijkheid 4 weken in Australie zit

Posted by Jasperovitsj on Jan-07-2005 23:51:

quote:
aan de kust!

Begin maar al naar een zaal uit te zien Kevin!!

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »