TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Space
Pages (3): « 1 [2] 3 »
SG-1
+1
Teal'c owns by far
en samantha (die blonde denk) die heeft wel iets hot IMO
Hmm, het ligt misschien aan mij, maar kheb Stargate SG-1 nooit echt zo overtuigend gevonden to be honest. De film vond ik wel heel goed, vooral de eerste helft. Maar de serie heeft me nooit echt kunnen boeien, ondanks Richard Dean "MacGyver" Anderson's droge humor. 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj de serie heeft me nooit echt kunnen boeien, ondanks Richard Dean "MacGyver" Anderson's droge humor. |
Ik ben eerder een Star Trek man! 
| Originally posted by Jasperovitsj Ik ben eerder een Star Trek man! |
.. en toch hebben alle series dezelfde ideologie.
Beide hebben wat, maar als je af en toe ��n aflevering van Stargate bekijkt kan je moeilijk volgen, tegen een Star Trek aflevering brengen meestal aparte verhalen.
It's all about Star Wars imo 
| Originally posted by Pumaz It's all about Star Wars imo |
^check out the trailer.
mja ik was vroeger ook een star wars fan. ma het begon me eigenlijk wat te vervelen.
btw die wookies zijn maf. onzen hond maakt juist hetzelfde geluidje.. uber kewl 
| Originally posted by Kaidreas ^check out the trailer. |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik moet wel zeggen dat ik niet kan wachten op het 3de deel dat binnen een paar maanden gaat uitkomen! Ik ben echt benieuwd hoe George Lucas de transformatie van Anakin Skywalker in Darth vader gaat aanpakken! |
| Originally posted by Jasperovitsj No way, ik wil deze keer geen spoilers!! |
| Originally posted by Dark Apostle ermmm hij wordt darth vader en krijgt een zoon die zijn zus versiert.... |
| Originally posted by _Jedi Slaaptentje aan de Kinepolis Brussel is al gereserveerd! |
Ik geloof zeker in buitenaards leven, maar of het al tot hier zou geraakt zijn heb ik mijn twijfels over... Die 'gasten' zullen geen miljoenen lichtjaren reizen om zo maar effes to komen rondzoemen met hun lichtjes hier in de lucht. Intelligent leven, da's natuurlijk weer iets anders.
Ik zou zo graag deel willen uitmaken van space exploratie en die toestanden, da heeft me altijd wel heel erg ge�nteresseerd. 't Zal alleen ni voor in dees leven zijn vrees ik (voor een volgend dan) 
Ik vond persoonlijk de reeks 'Space: Above & Beyond' wel tof; vrij realistisch ook en ni echt met typische superhelden van hier tot ginder. Stargate zegt me ni zoveel... Kheb ook wel ne lange tijd fan geweest van Star Trek: TNG, maar vind ik nu wel een klein beetje achterhaald - maar 't was wel fun in dien tijd 
| Originally posted by Lightworks Ik vond persoonlijk de reeks 'Space: Above & Beyond' wel tof; vrij realistisch ook en ni echt met typische superhelden van hier tot ginder. |
| Originally posted by Lightworks Ik vond persoonlijk de reeks 'Space: Above & Beyond' wel tof; vrij realistisch ook en ni echt met typische superhelden van hier tot ginder. |
Grote moment van Huygens komt eraan
Vrijdagochtend om 10h06 Belgische tijd is het eindelijk zover: dan begint de Europese Titanlander Huygens aan de afdaling naar deze satelliet van Saturnus. Met dit uniek experiment, volgens sommigen het spannendste moment uit de ruimtevaartgeschiedenis, is het de bedoeling de samenstelling van de atmosfeer van Titan nader te bepalen. Zo hoopt men namelijk meer te weten te komen over de manier waarop leven ontstaan is op de jonge aarde.
Sinds de afkoppeling van moederschip Cassini op Kerstdag bevindt Huygens zich op een niet meer te corrigeren botsingskoers met Titan. De separatie verliep echter perfect, en Huygens zal de atmosfeer zoals gepland binnendringen onder een hoek van 65� en met een snelheid van 6000 km/s. Het hitteschild zal de sonde in eerste instantie afremmen, waarna de parachutes ontplooid worden en de instrumenten blootgelegd.
Een mogelijke bonus komt er bij touchdown: Huygens heeft een goede kans om de impact aan enkele meter per seconde te overleven, en zal dan foto's maken van de omgeving en het oppervlak onderzoeken. Waar dit laatste uit bestaat kan niemand zeggen: vaste grond, ijs, of zee�n van vloeibaar ethaan. Rond 15h is de sonde zeker inactief, en stuurt Cassini, die de hele tijd de signalen opgevangen heeft, de resultaten door naar de aarde, waar ze een uur later verwacht worden.
Donderdagavond is er op Canvas een documentaire over de historische missie. In februari organiseert Urania een voordracht over Cassini-Huygens door Gerard Bodif�e. En tenslotte blijft het natuurlijk uiterst interessant zelf eens de geringde planeet waar te nemen.
bron: http://www.urania.be/dossiers/cassini-huygens/index.php

kheb het gelezen in de p-magazine--> zie niet alleen mooie vrouwen
die huygens was dus een hollander en heeft die titan maan voor het eerst ondekt, en ook dat saturnus 2 ringen had, buiten dat was hij oknog de maker van de eerste slingerhorloge.
die cassini dus, ontdekte de spatie tussen de 2ringen van saturnus. en ook nog nen hoop manen als ik me niet vergis
edit
w ja. wat is er nog speciaal: die sateliet heeft er 7 jaar over gedaan, en tis zen laatste adem, want zen batterijen zijn bijna op.
benieuwd wat er onder dat oranje wolkenpak van Titan zit 
men hoopt ook organische structuren te vinden, maar het hangt van veel dingen tegelijk af (vulkanen van water e.d.). ik verwacht niet dat ze op iets dergelijks stoten.
kans op vloeibaar water is wel uiterst klein,
maar de kans op water in vaste vorm bestaat wel, dat is daarom geen ijs, maar watermoleculen die in de moleculaire structuur van gesteenten zijn ingecorporeerd
ben toch ns benieuwd of de hele operatie zal slagen, er kan zoveel mislopen
| Originally posted by TOR benieuwd wat er onder dat oranje wolkenpak van Titan zit ![]() men hoopt ook organische structuren te vinden, maar het hangt van veel dingen tegelijk af (vulkanen van water e.d.). ik verwacht niet dat ze op iets dergelijks stoten. |
Daarnet tijden het eten met een half oor naar het nieuws geluisterd, en blijkbaar hadden ze "waterige structuren" ontdekt, en iets dat "leek op een kustlijn"...
^kvind da eigenlijk wel spannend...
hehe niet? stel u voor een 2de aarde ofzow. toch uber kewl kunnen we het daar wat gaan begaaien
Ik geloof niet dat Titan geschikt is voor menselijk leven! 
Het is al een paar jaren geleden sinds ik nog ruimte-boeken heb vastgehad, maar voor zover ik nog weet was Titan te vergelijken met Venus qua leefbaarheid voor de mens...of was dat nu een andere maan, misschien zelfs ��n van Jupiter?