TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- PIllen!!!!
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by Creamfields23 Hey ik heb op af en toe gestemd!!!Waarom? Nou als ik ergens ben en de muziek is super dan krijg je met een pilletje een 3D effect!! En een andere reden is dat mijn stad als enige een afterparty kent ----->ZINO De muziek die ze daar 's morgens draaien kom je gewoonweg nergens tegen!! Marcel Woods, Yves de Ruyter en vooral Dj Francois roelen!! Dus als ik na het normaal stappen nog zin heb om verder te feesten koop ik van te voren wat en klap ik daar binnen en gaan met die banaan!!!! En yep Alpha!! Je word er gewoon losser van Alleen jammer vind ik dat er tegenwoordig zoveel gesnoven word!!! Dat verneukt zwaar de sfeer!!! Krijg je het hoog van in je bolletje!!! Laterz!! |
| Originally posted by HiGH_NrG Dus ik zal ze vast nog weleens gebruiken, innercity ofzow? |
Nog nooit gedaan, maar dat komt waarschijnlijk nog wel 's......
Gewoon nog nooit een goed moment ervoor gehad
..., eerst ook 's chill thuis uitproberen voordat ik 't op een feest neem....
inderdaad om 'het gevoel'
ik heb gestemd voor af en toe, ik heb het nu drie keer gedaan (1e keer halve, niks van gevoeld), maar ga het zeker vaker doen.
Ik ben jarenlang zo geweest als Jukx sommige mensen beschreef, niet zo van: jij slikt dus je bent lomp, maar meer van, waarom zou je slikken. En nu weet ik het, niet omdat het nodig is. Maar omdat het je avond gewoon zo ontzettend veel gaver maakt!
Ik heb altijd gezegd dat ik het nooit zou doen, tot een dag ik dat ik dacht, ik probeer het eens. De mogelijkheid deed zich voor, vakantie dus alleen thuis.
Ik moet zeggen, dat was de avond van mijn leven, tot 20 oktober dan want toen heb ik het paradijs meegemaakt.
Het klinkt heel erg stom, maar ik vind XTC echt het mooiste middel wat er bestaat. Dit was de 3e trance-energy voor mij. De eerste twee keer had ik alleen wat smartshop ephedra op. Toen had ik het echt super naar mijn zin, maar vorige week....
Ik heb nog nooit zoon lekker gevoel gehad. Iedereen die ik zag leek familie van me en de muziek was zoo ontzettend mooi.
Ik kan mensen aanraden die net zo denken als ik dacht, probeer het eens. Als het bevalt mooi, dan kan je het vaker doen, zo slecht is het nou ook weer niet als je het 4 keer per jaar doet.
Want ik ben nu al 20 en geloof mij, ik baal zo ontzettend zwaar van mezelf. Ik had vanaf zeg mijn 16 zulke ervaringen mee kunnen maken. Alles word gewoon zoveel mooier en gaver als je een pil op hebt.
Er is alleen een nadeel, ik hoorde dat het ook ligt aan hoe je feest was, maar ik had na 2 dagen echt een enorme dip. Ik dacht 'fuck, nou moet ik weer 1 1/2 maand mijn klote levendje leiden voordat ik me weer zo lekker voel' Ik heb ook tot 5 dagen na Trance Energy niet naar de livesets kunnen luisteren dan werd ik gewoon echt emotioneel. Oke, nu ben ik dus in veler ogen een mietje, maar geloof mij. Ik heb toen dus wel de mooiste avond van mijn leven (tot nu toe) gehad en daar mag genoeg tegenover staan.
Ik zal het wel altijd met mate blijven gebruiken, dus alleen op grote feesten eens in de 3 maanden ofzo.
greetzz tijs
ps nog een leuke site met ervaringen (meeste van de eerste keer)(PIL)
http://www.xtcinfo.nl/ervaring.php
| Originally posted by Boss Nog nooit gedaan, maar dat komt waarschijnlijk nog wel 's...... Gewoon nog nooit een goed moment ervoor gehad ..., eerst ook 's chill thuis uitproberen voordat ik 't op een feest neem.... |

Ehm ik heb gestemd op ooit misschien een keertje..
Maar als ik dat ooit ga doen. Dan doe ik het wel met een ervaren iemand erbij, heb geen problemen met mensen die slikken aangezien ik toch meestal een van de weinige ben die nix gebruikt.
Trouwens ik kwam zaterdags thuis van een feessie in een onderzeeboot, zegt mijn ma goh wat staan je ogen raar..ikke van huh... had ik om 10:00 's ochtends enorme grote doppen. Ik gebruik dus echt niks behalve alcohol maar dit vond ik wel vrij weird. Maar toen sprak ik ff een gozer op msn met wie ik mee was en die had weer zo'n mooie theorie dat ik als het ware zonder iets te gebruiken toch in een soort roes ben geraakt waarbij je toch een zelfde manier van intensiteit mee krijgt als je een pilletje hebt gebruikt.
Dus door de intense sfeer (want het was een wereld feest) en de wietdampen whehe had ik grote doppen volgens hem (whaha naja lekker wazig verhaal)
kheb toch maar op Nee, misschien ooit nog gestemd.
ga het namelijk zeker wel een xtje proberen (zoals de meesten doen (?)) op een groot feest en dan zie ik wel verder... wie weet waar het tot leidt? zien we vanzelf...
heel af en toe is een x een jointje op een saai avondje vind ik trouwes zeker wel kunnen... (mening?)
zo ik heb weeer genoeg gezegd denk ik, ga maar weer is verder aan die bergen huiswerk... lekkaaaa!
greetzzzz
| Originally posted by Henkie_henk whehe je zult dan vast wel onder wat ervarenere mensen zijn.. dat is ook wel het meest aan te raaiie lijkt mij zo.. |
| Eindelijk, een dj francois kenner!! Waar ben je al die tijd geweest als ik de koning van de afterparty's aan het promoten was!! Nieuwe zino cd: bijna uit!!!! |
| Originally posted by Creamfields23 En voor wie zei dat de ZINO tot acht uur open was. Zing ik en we gaan nog nie naar huis!!! Het is tot twaalf uur open ZINO |
Never.... simpel voor mij.
voor mij ook 'never', heb er geen behoefte aan, LATOX.
tuurlijk wel pillen....geef maar toe als iemand naar feesten gaat...neemt ie een paar pillen.,...
ik ga om de weeek naar een groot feest...dus dan gaan er weer een paar
| Originally posted by Dj Alpha Ook goed |
| Originally posted by Optimus Trance ik zou t maar niet thuis gaan doen, want dan sta je in de huiskamer je springen, daar is ook niet veel aan ![]() ![]() ![]() enne...chillen ga je zeker niet ![]() ![]() |
lekker stampen in m'n huiskamer
thuis dan moet je t egt es doen met je geliefde (nee niet je rechterhand
).. das wel zooo super! t heet niet voor niets liefdesdrugs jonges 
moet je zeker es meegemaakt hebben, het wordt de intiemste nacht van je leven.
| Originally posted by Dj Alpha het wordt de intiemste nacht van je leven. |

| Originally posted by Boss is nogal lullig als je net 100 piek betaald hebt voor je kaartje voor ic en na 'n uurtje staat te kotsen... is ook je hele avond verneukt |

Al m'n vrienden leip en ik nuchter en wie staat er als laatste op de dansvloer??? juist ja, me myself and i
| lache toch... lekker stampen in m'n huiskamer maar goed, chillen was ook niet wat ik bedoelde, maar je hoort wel 's dat sommige mensen gewoon niet goed tegen xtc kunnen en ervan gaan kotsen.... is nogal lullig als je net 100 piek betaald hebt voor je kaartje voor ic en na 'n uurtje staat te kotsen... is ook je hele avond verneukt |
)
k heb nog nooit gekotst, ben nog nooit out gegaan, nog nooit gaan flippen ofzo..
Ik ken ook niemand die ervan gaat kotsen.. Waarschijnlijk de mensen die ervan gaan kotsen gebruiken het niet meer 
Wat me trouwens opvalt is dat er niemand op " niet meer " heeft gestemd.
Ja, moet ik hier nog op antwoorden...
Nou goed dan.
Ik eet zo nu en dan ook wel eens een pilletje als ik thuis voetbal zit te kijken.
Gewoon jezelf zijn. Als je het niet leuk lijkt, niet doen!!! Als je eenmaal een pilletje hebt gehad wil je eigenlijk nix anders meer...
Maar goed, ik had er op Trance Energy teveel op en op Dance VAlley 5. Dus af en toe gebruik ik wel een illie
GReeTZ
Neverrrr!
Ik heb er ook niet echt behoefte aan. Ik vind het zonder pilletjes ook al geweldig!
Maar ik heb er nix op tegen als mensen gebruiken, alleen als ze er agressief van worden, maar daar heb je meer last van bij alcohol.
Ik vind het wel mooi om van die gasten compleet strak te zien die zich echt enorm vermaken!
| Originally posted by Flipper01 Neverrrr! Ik heb er ook niet echt behoefte aan. Ik vind het zonder pilletjes ook al geweldig! Maar ik heb er nix op tegen als mensen gebruiken, alleen als ze er agressief van worden, maar daar heb je meer last van bij alcohol. Ik vind het wel mooi om van die gasten compleet strak te zien die zich echt enorm vermaken! |
speed = pep/ pep = speed