TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Some tunes are just that much more special
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Eagle` Jose Amnesia - The Eternal (Sunrise Mix) oogjes toe en glimlache, kippevel,ma ik begin telkes bijna te blijten van da lieke |
Tillmann Uhrmacher - On the run ( Ocean to shore) ( zo zalig dat ik deze tekst in ene keer tijdens een examen in mijn hoofd kreeg, kwerd meteen goed gezind maar ik weet niet of ik toen geslaagd was
)
Super 8 - Alba ( Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmh, gewoon heel erg lekker, geen speciale herinnering)
Nalin & Kane - Open your eyes ( dank zij Tostie op 15 years Illusion, denk iedere keer terug aan dat moment, Benny weet da nog
)
Masters & Nickson - Out There (5th dimension)(vocal mix) , heel veel kippenvelmomenten bij gehad
Nu-Nrg - Connective ( Innercity 2003, Johan Gielen maakte mij GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK, mooie herinnering)
DE PLAAT DER PLATEN VOOR MIJ : Underworld - Born Slippy.Nuxx Live heb zoooooooooooooooveeeeeeeeeeeeeel goede herinneringen aan, krijg ik ALTIJD kippenvel van en een lach op mijn gezicht als ik die op een fuif hoor.
dat zijn ze voorlopig ...
VETTE EDIT: Pulser - My Religion ( heeft mij wel eens op mijn knie�n gezet met tranen in mijn ogen)
Questia - Crystal Clouds ( zie My Religion)
| Originally posted by Buoyant Nalin & Kane - Open your eyes ( dank zij Tostie op 15 years Illusion, denk iedere keer terug aan dat moment, Benny weet da nog ) |

| Tijs draait nu nalin en kane hij is er nog een uur! |
^dat bedoel ik dus, mooi mooi mooi , prijslows
| Originally posted by Dark Apostle Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee lizzy!!!!!!!!!!!!!! Geen frituurpop!!!! |
sorry hoor
| Originally posted by Aur�lie had ik niet verwacht dat die al paar keer vermeld is |
| Originally posted by djcresto altitude - altitude (shokk remix) |
hydra - affinity tijdens armin @aib 2001
the quest - c sharp tijdens armin & mike @aib 2004
mja eigenlijk zijn da gewoon maffe momenten en is da gewoon omdat die plaat zo goed is. Een speciale betekenis of gevoel bij liekes..hmm daar moetek is over nadenken.
stay tuned..
| Originally posted by Buoyant Tillmann Uhrmacher - On the run ( Ocean to shore) ( zo zalig dat ik deze tekst in ene keer tijdens een examen in mijn hoofd kreeg, kwerd meteen goed gezind maar ik weet niet of ik toen geslaagd was ) |
| Originally posted by Lady_LizzY Ik kan er zo nog wel een paar noemen, maar dan denk ik dat ze mij van dit forum gaan bannen ofzo |
| Originally posted by Dark Apostle Ik en een paar anderen floreren nochtans goed hier, er zitten hier nog een handvol industrial en noise-addicts, dus je bent niet de enigste met een obscure muzieksmaak tranceaddict-gewijs |
Voila hier zie
:
Metallica - Low Man's Lyric : the story of my life
The 3rd & the Mortal - Why So Lonely
Tiamat - Gaia en Mount Marilyn
wegens immens goede herinneringen
| Originally posted by Lady_LizzY Tiamat - Gaia en Mount Marilyn |
tiamat... is dat geen mythische god ofzow..
mmm of ben ik weeral aan het freaken
dire straits - money for nothing
veel nostalgie
| Originally posted by Gladius the quest - c sharp tijdens armin & mike @aib 2004 mja eigenlijk zijn da gewoon maffe momenten en is da gewoon omdat die plaat zo goed is. Een speciale betekenis of gevoel bij liekes..hmm daar moetek is over nadenken. stay tuned.. |
| Originally posted by Kaidreas tiamat... is dat geen mythische god ofzow.. mmm of ben ik weeral aan het freaken |
<<<<<<< JAM & SPOON - FIND ME (ORIGINAL '94) >>>>>>>
Beste 'emotional electronic' track voor mij ooit gemaakt!
- Sasha & Emmerson - Scorchio (full length original)
summer, summer, summer,

- Sasha - Xpander
I'm floating ....................

- The White stripes - seven nation army (chris liebing bootleg)
als Liebing dit speelde op de love parade OMFG !!!!
- Junior Jack - Thrill me
can it get any funkier ?
- Drax Ltd II - amphetamine
speciaal omdat ik die whitelabel voor een prikje heb gekocht in de USA import
, ook wel een mega flipplaat
- Sasha & Emmerson - Scorchio (full length original)
summer, summer, summer,

- Sasha - Xpander
I'm floating ....................

- The White stripes - seven nation army (chris liebing bootleg)
als Liebing dit speelde op de love parade OMFG !!!!
- Junior Jack - Thrill me
can it get any funkier ?
- Drax Ltd II - amphetamine
speciaal omdat ik die whitelabel voor een prikje heb gekocht in de USA import
, ook wel een mega flipplaat
| Originally posted by 1Million$shot - Sasha & Emmerson - Scorchio (full length original) |
| Originally posted by Dark Apostle Is dat een "tongue in the cheek" tribute aan The Fast Show? |
| Originally posted by Dark Apostle Is dat een "tongue in the cheek" tribute aan The Fast Show? |