TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-03-2005] Armin Only - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (24): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
| quote: |
| Originally posted by visje 14-3? das op een maandag..ik neem aan dat het 12 maart is? |
Set van 7 uur of zo. Dance Valley 2004 memories
Armin solo op de ocean diva
Hier ben ik zeker aanwezig!
Sweet 
Hier moet ik ook maar naar toe 
hmmmmz klinkt leuk alleen ga ik rond die tijd nooit naar amsterdam komen...nou ja we zien wel wat we doen!
maar 14.03 weer een leuk albumpje er bij denk ik zo
klinkt zeker goed... ff in de gaten houden 
ik ben ook bijna zeker weten van de partij
ocean diva blijft een vette locatie 
Armin solo! Binnenkort maar ff kaartjes halen.
Hmm, nu maar hopen dat ik geen wedstrijd heb op zondagochtend 
ff als hollander zijnde:
krijg je dat cdtje dan ook gelijk?

vet vet vet, eens ff kijken of ik mensen mee kan krijgen
aardig gek
| quote: |
| Originally posted by DickieThijssen aardig gek |
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Wat is dit voor een opmerking ?!?!?! Moet ik dit beschouwen als vet, gaaf, kicken, keigaaf, cool enz enz..... |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Tis denk een minder enthousiaste vorm van "te gek" |
Ik heb er zin in

ben er ook zeker bij 
-Armin
-7 uurs-set
-Ocean Diva
Count me in!!
Vorig jaar was dit wel HET feest van het jaar 
| quote: |
| Originally posted by Remy D ben er ook zeker bij |
haha ik weet het niet, maar ik was dus NIET degene die de plaat over liet slaan al beweren boze tongen hier van wel!!! 
| quote: |
| Originally posted by Remy D haha ik weet het niet, maar ik was dus NIET degene die de plaat over liet slaan al beweren boze tongen hier van wel!!! |
Ook tijdens de break van Mark Norman - Phantom Manor, of niet Ei
Wow, echt wel super! Ik ga zeker deze week nog een kaartje halen!
En dan ben ik neit van plan om een uur eerder op de geplande meeting te komen....
Mis ik het weer
| quote: |
| Originally posted by TranceZoner Wow, echt wel super! Ik ga zeker deze week nog een kaartje halen! En dan ben ik neit van plan om een uur eerder op de geplande meeting te komen.... Mis ik het weer |
Voorkant is waar de ingang zit.......
Geloof ik.....
| quote: |
| Originally posted by Freezel Op dat feest van 17 april 2004 sloegen de platen wel meerdere malen over op een avond Ook tijdens de break van Mark Norman - Phantom Manor, of niet Ei |
Zijn de kaarten nu al gewoon te koop? Want afgelopen donderdag wisten ze er nog niks vanaf @ Free Record Shop Utrecht...
| quote: |
| Originally posted by Tomaz Zijn de kaarten nu al gewoon te koop? Want afgelopen donderdag wisten ze er nog niks vanaf @ Free Record Shop Utrecht... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.