TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-03-2005] Armin Only - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (24): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »


Posted by MaGiK54 on Jan-18-2005 16:32:

quote:
Originally posted by visje
14-3? das op een maandag..ik neem aan dat het 12 maart is?



Lezen is ook een vak


Op 14.03 komt cd uit, op 12.03 is feessie


Posted by Tom Lont on Jan-18-2005 16:41:

Set van 7 uur of zo. Dance Valley 2004 memories Armin solo op de ocean diva Hier ben ik zeker aanwezig!


Posted by eieregooie on Jan-18-2005 17:15:

Sweet

Hier moet ik ook maar naar toe


Posted by Muppy on Jan-18-2005 19:10:

hmmmmz klinkt leuk alleen ga ik rond die tijd nooit naar amsterdam komen...nou ja we zien wel wat we doen!

maar 14.03 weer een leuk albumpje er bij denk ik zo


Posted by Engeltje on Jan-18-2005 20:31:

klinkt zeker goed... ff in de gaten houden


Posted by dj_spare on Jan-18-2005 21:15:

ik ben ook bijna zeker weten van de partij

ocean diva blijft een vette locatie


Posted by Jimacy on Jan-18-2005 21:16:

Armin solo! Binnenkort maar ff kaartjes halen.


Posted by BaRTeZ on Jan-18-2005 21:36:

Hmm, nu maar hopen dat ik geen wedstrijd heb op zondagochtend

ff als hollander zijnde:
krijg je dat cdtje dan ook gelijk?


Posted by Asperge on Jan-18-2005 21:57:

vet vet vet, eens ff kijken of ik mensen mee kan krijgen


Posted by DickieThijssen on Jan-19-2005 02:26:

aardig gek


Posted by MaGiK54 on Jan-19-2005 06:15:

quote:
Originally posted by DickieThijssen
aardig gek


Wat is dit voor een opmerking ?!?!?!

Moet ik dit beschouwen als vet, gaaf, kicken, keigaaf, cool enz enz.....


Posted by eieregooie on Jan-19-2005 08:28:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Wat is dit voor een opmerking ?!?!?!

Moet ik dit beschouwen als vet, gaaf, kicken, keigaaf, cool enz enz.....


Tis denk een minder enthousiaste vorm van "te gek"


Posted by MaGiK54 on Jan-19-2005 19:35:

quote:
Originally posted by eieregooie
Tis denk een minder enthousiaste vorm van "te gek"


Te woepie.....


Posted by Tom Lont on Jan-19-2005 22:06:



Ik heb er zin in


Posted by Remy D on Jan-19-2005 22:10:

ben er ook zeker bij


Posted by @win on Jan-20-2005 16:46:

-Armin
-7 uurs-set
-Ocean Diva

Count me in!!

Vorig jaar was dit wel HET feest van het jaar


Posted by MaGiK54 on Jan-20-2005 18:02:

quote:
Originally posted by Remy D
ben er ook zeker bij


Ga je weer op het podium staan


Posted by Remy D on Jan-20-2005 18:08:

haha ik weet het niet, maar ik was dus NIET degene die de plaat over liet slaan al beweren boze tongen hier van wel!!!


Posted by Freezel on Jan-20-2005 18:25:

quote:
Originally posted by Remy D
haha ik weet het niet, maar ik was dus NIET degene die de plaat over liet slaan al beweren boze tongen hier van wel!!!


Op dat feest van 17 april 2004 sloegen de platen wel meerdere malen over op een avond Ook tijdens de break van Mark Norman - Phantom Manor, of niet Ei


Posted by AirPole on Jan-20-2005 22:51:

Wow, echt wel super! Ik ga zeker deze week nog een kaartje halen!


En dan ben ik neit van plan om een uur eerder op de geplande meeting te komen....
Mis ik het weer


Posted by M_Peror on Jan-20-2005 23:22:

quote:
Originally posted by TranceZoner
Wow, echt wel super! Ik ga zeker deze week nog een kaartje halen!


En dan ben ik neit van plan om een uur eerder op de geplande meeting te komen....
Mis ik het weer

Ja en aan de goeie kant van de boot (wat is nou voor en achter?) dat scheelt ook in de opkomst


Posted by AirPole on Jan-20-2005 23:57:

Voorkant is waar de ingang zit.......
















Geloof ik.....


Posted by eieregooie on Jan-21-2005 05:37:

quote:
Originally posted by Freezel
Op dat feest van 17 april 2004 sloegen de platen wel meerdere malen over op een avond Ook tijdens de break van Mark Norman - Phantom Manor, of niet Ei




Naja, moet ie ook maar de andere kant van die plaat draaien, dies veel beter


Posted by Tomaz on Jan-22-2005 14:03:

Zijn de kaarten nu al gewoon te koop? Want afgelopen donderdag wisten ze er nog niks vanaf @ Free Record Shop Utrecht...


Posted by MaGiK54 on Jan-22-2005 16:25:

quote:
Originally posted by Tomaz
Zijn de kaarten nu al gewoon te koop? Want afgelopen donderdag wisten ze er nog niks vanaf @ Free Record Shop Utrecht...


Frs zuigt, kaartjes zijn te koop, zie in deze draad iemand heeft een pic van zijn kaartje gemaakt.....


Pages (24): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.