TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Houseparty van je dromen.....
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by jp on Jan-13-2005 20:51:

Overigens: Als speciale verrassing mogen om twaalf uur alle aanwezige NLTA's een plaat uitkiezen en deze zelf draaien. Een soort Sensation Megamix maar dan anders

Posted by emre on Jan-13-2005 20:54:

quote:
Originally posted by jp
Overigens: Als speciale verrassing mogen om twaalf uur alle aanwezige NLTA's een plaat uitkiezen en deze zelf draaien. Een soort Sensation Megamix maar dan anders

DJ Sammy - Heaven

Posted by emre on Jan-13-2005 20:55:

quote:
Originally posted by nwopper
-Een tent met daarin: James Holden, Greg Benz, Elusive, Probspot, ..... en Markus Schulz

Wil je deze heren (met name Probspot) niet in een naam noemen met The son of God himself

Posted by Phat B on Jan-13-2005 21:03:

quote:
Originally posted by emre
Wil je deze heren (met name Probspot) niet in een naam noemen met The son of God himself

is Markus Schulz zoon van Ti�sto dan?

mijn verzoekje voor de megamix is: Milk Inc. - Walk on water

Posted by SnuggLe on Jan-13-2005 21:07:

quote:

Wie bedoel je, Lex?

Wat ik niet snap: hebben veel mensen heir zoveel persoonlijkheden dat ze meer dan 2 zalen hebben ofzo? 4,5 of zelfs 6 zalen!
Daar heb ik juist zo'n hekel aan op feesten, dat geloop! Bij mijn ideale feest bind ik iedereen vast

Posted by basvh on Jan-13-2005 21:21:

Het aller vetst zou een soort 3 daags dance valley maar dan op het echte woodstok terrein zijn. Gewoon alle stromingen, 100 000 mensen, 20 tenten, alle djs.

of

om 12 uur smiddags beginnen:

rustig beginnen met van die prog en groove dudes: Matthew Dekay, benjamin bates, roog, kleinenberg,

om uurtje of 3 als het een ideale temperatuur is dan komt erick e die een zwaar geile funk set neerzet. Daarna komt laidback luke de temperatuur nog wat opfeiselen. Dan Montana voor wat tech-house waarna Kevin Saunderson het stokkie overneemt. Dan is het de buurt aan een 4 uurige set van carl cox. Waarna een Vath/Mills/Clarke/Umek/Beyer het dag gedeelte afsluit.

Rond middernacht worden er 4 v-dosc installaties bijgezet. En is er tot uurtje of 8 onvervalste UKHH hoovers.

Djs als Lashes, Glazby, Steve Hill, Ed REal, Captain Tinrib, Anne Savage b2b Eddie Halliwel (ML 2002 styl), JP, Fausto, Whitby, Charlotte Birch, Proteus, Lab4 zullen de grondveste doen schudden. De laatste set wordt gedraaid door Harding die alleen maar HQ classix doet en eindigt met The dawn en Nightingale

ook mag er wel een trance zaaltje zijn mnet een solo set van Tiesto, Ferry of PVD

Posted by Original on Jan-13-2005 21:59:

Op een mooie lokatie waar het warm is aan het strand een paar weken lang met van smiddags tot savonds muziek.

Met als uitschieter het eind feest.
Van de ene ochtend tot de volgende ochtend, Beginnend met house & progressive zodat je lekker relaxed kan chillen, eten en drinken op het strand. Daarna wat meer vaart erin met wat tech-house, tech-trance en techno om uiteindelijk af te sluiten met trance. Op het feest ook meer vrouwen dan mannen... mag et ook een keertje. (o.a die lijst die remy d op heeft genoemd mag wel effe langs komen wippen)

Line-up voor eind party ongeveer als volgt:

09:00 Eryc Prydz
11:00 Quiver
13:00 Way Out West [Live]
14:00 James Holden
16:00 Luke Chable [Live]
17:00 Digital Witchcraft
19:00 Likwit
21:00 Lemon 8 [Live]
22:00 Marco V B2B Benjamin Bates
24:00 Joris Voorn
01:30 Een TA die gevote is met beste setje op het forum ofzo. (als ik zelf kon draaien stond ik hier uiteraard.)
02:30 Lange [Live]
03.30 Airwave [Live]
04.30 Armin v Buuren B2b Ferry Corsten (Classics Set)
06.30 NU-NRG live
07.30 Gouryella live met gelijk daar achteraan Tiesto [Best of Magiks setje]... tot iedereen gewoon echt op is en niet meer op zijn benen kan staan.

Posted by nwopper on Jan-13-2005 22:25:

quote:

Voor zover ik weet is Sasha alleen een dj.....

Posted by Tim81 on Jan-13-2005 22:31:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Wie bedoel je, Lex?

Lex? Het zal nooit wat worden die combinatie van SnuggLe en het onthouden van namen!

Posted by Tim81 on Jan-13-2005 22:49:

Hmmm, kan niet kiezen!

Het wordt of een knusse club (a la Mazzo) met veel sfeer of juist een buitenfeest (a la Bloemendaal van vroeger!!) op een of ander mooi strand.

Voor beide locaties geldt dat het motto toch vooral 'vrijheid blijheid' moet zijn! Geen gestress, gewoon alleen maar relaxed feesten! Uiteraard bepaal ik het 'deurbeleid', zodat gezelligheid verzekerd is

Op het strand zou het feest aan het eind van de middag moeten beginnen, nog een lekker temperatuurtje en langzaam de zon in de zee zien zakken! Dan wordt het stilaan donker en komt die fantastische lasershow het best tot zijn recht.
Binnen zou het feestje gewoon om een uur of 10 beginnen en tot vroeg in de ochtend duren... Ik ben een groot voorstander van de 'huiskamersfeer', dus geniet van de muziek, lekker drankje erbij, beetje dansen, wat ouwehoeren, etc.

Lex Boekweit begint met het draaien van de nieuwste plaatjes die zorgvuldig door Emre zijn gekozen. Vervolgens krijgen alle dj's ruim de tijd om een lekker setje neer te zetten. Ik weet zeker dat James Holden, Sander Kleinenberg, Sasha en de mannen van Deep Dish voor een onvergetelijke dag/nacht gaan zorgen dan! Omdat ik liever wat langere sets hoor staan bijvoorbeeld Desyn Masielo, James Zabiela, Matthew Dekay en Hernan Cattaneo op de reservelijst...

Natuurlijk erg belangrijk is dat er geen irritante MC aanwezig is, alle bijzaken zoals toiletten, garderobe, drankvoorziening, eetgelegenheid goed geregeld zijn, de muziekinstallatie top is en er voldoende vrouwen aanwezig zijn!

Kan niet missen lijkt me!

Eigenlijk wil ik net als anderen nog meer!! Op het strand lijkt Fatboy Slim (zoals op Brighton Beach) of de Audiobullys (zoals op Mysteryland) me toch ook geen verkeerde afsluiter

Hmmm, ik denk dat ik mijn geld zou gebruiken om meer dan 1 feestje te geven!! Wordt vervolgd....

Posted by Asperge on Jan-13-2005 22:57:

Ik zit deze thread echt watertandend te lezen, party-organisatoren doe hier wat mee

Posted by Tim81 on Jan-13-2005 23:12:

Oh ja, ik wil graag Scooter aanvragen met Hyper Hyper voor de Megamix...

Posted by ahp2002 on Jan-14-2005 03:02:

quote:
Originally posted by Remy D
Weet je wel hoe FUCKING koud het 's nachts word in de woestijn!

En Tin haha dat je dat nog weet hahahaa

dr zijn al eerder trancefeesten in de woestijn geweest hoor.....

alleen niemand heeft t kunnen navertellen

Posted by SnuggLe on Jan-14-2005 06:29:

quote:
Originally posted by Tim81
Lex? Het zal nooit wat worden die combinatie van SnuggLe en het onthouden van namen!

Nou zit jij verkeerd: Het schijnt dat Lex op Markus Schulz lijkt, vandaar mijn opmerkinge

En Nwopper: Sasha wordt niet genoemd in dat rijtje, ik denk dat hij Holden bedoeld.

Verzoekje van mij voor de megamix: DHS - The House of God

Oh en ik was Deep Dish vergeten, die mogen eh.....op de afterafterafterparty draaien En Tiesto en Armin mogen de plees boenen op mijn feest

Posted by Tim81 on Jan-14-2005 09:58:

quote:
Nou zit jij verkeerd: Het schijnt dat Lex op Markus Schulz lijkt, vandaar mijn opmerkinge

OK, dat begreep ik weer niet... :S

quote:

Oh en ik was Deep Dish vergeten, die mogen eh.....op de afterafterafterparty draaien En Tiesto en Armin mogen de plees boenen op mijn feest

Ook alweer zo'n lang feest, afterafterafterparty.... hoe ga ik dat volhouden op 7up
Het zal trouwens wel druk zijn bij de wc's op jouw feestje

Posted by HiGH_NrG on Jan-14-2005 10:11:

Mijn feest gaat in ieder geval een dag of 3 duren, dan is het wel mooi geweest. Ergens op een zonnig plekje, dus waarschijnlijk maar niet in Nederland. En er morgen natuurlijk alleen maar relaxte mensen komen, dus geen breedbekbilly's, anita's, speedsnuiverts en arminsletjes!

En wie er allemaal draaien? De creme de la creme uit de dancescene natuurlijk. Alleen er wordt GEEN trance gedraaid, dat hebben we nu wel gezien. Er komt dan natuurlijk een ijzersterke techno stage, tech-house is vertegenwoordigd, progressive met 2 stages ofzo. En dan nog wat house of iets dergelijks, als chill-out wel te verstaan.

Zo moet 't wel vet worden!

Posted by nwopper on Jan-14-2005 13:09:

quote:
En Nwopper: Sasha wordt niet genoemd in dat rijtje, ik denk dat hij Holden bedoeld.

Ik heb Sasha wel genoemd in mijn rijtje....

Posted by Phortje on Jan-14-2005 13:37:

Mijn feest bestrijkt een dag en een nacht, op het strand van een tropisch eiland. We beginnen met zonsopgang.
De dag wordt gevuld met sets die een zomerse uitstraling hebben, van house tot (warme) techno van DJs als Laidback Luke, Benjamin Bates, Joris Voorn, Alexander Kowalski en de avond in met Lucien Foort (aanvullingen welkom ).
's Nachts mogen Matthew Dekay, James Holden, Sasha en Sander Kleinenberg hun kunsten vertonen tot de zon weer opkomt

De sfeer moet natuurlijk top zijn, daarom houden we 't klein, max 1000 mensen ofzo (alleen zorgvuldig geselecteerde liefhebbers met een goede man/vrouw verhouding). Ook moet 't strand knus ingericht zijn met voldoende lounge-mogelijkheden.

NIET op mijn feest: Trance of 'harde' muziek (beuktechno/hardstyle etc ), arelaxte personen en slecht weer

Toch jammer dat zoiets commercieel gezien niet haalbaar is

Posted by Phat B on Jan-14-2005 15:49:

quote:
Originally posted by Phortje
Toch jammer dat zoiets commercieel gezien niet haalbaar is

Nou volgens mij lukt da wel hoor, 1000 mensen met n top line-up? eitje joh! Volgens mij is er hier al genoeg animo voor zo n feest dus in t echt ook wel hoor.

alleen dat tropisch eiland ligt niet om de hoek he, of je moet Texel bedoelen

Posted by jp on Jan-14-2005 17:10:

Als iedereen gelijk even z'n bijdrage aan de TA-Megamix vermeld dan verzamel ik die nummers en maak er een mixje van

Scooter - Hyper Hyper
D.H.S. - House of God
Paul van Dyk - For an angel

Posted by basvh on Jan-14-2005 17:14:

quote:
Originally posted by jp
Als iedereen gelijk even z'n bijdrage aan de TA-Megamix vermeld dan verzamel ik die nummers en maak er een mixje van

Scooter - Hyper Hyper
D.H.S. - House of God

kan jij mixen dan?

maar zet er maar 3 drives-greece in

Posted by emre on Jan-14-2005 17:16:

quote:
Originally posted by jp

Scooter - Hyper Hyper
D.H.S. - House of God

Je vergeet mijn bijdrage Als die niet goed genoeg is doe dan maar Traffic

Posted by jp on Jan-14-2005 17:22:

quote:
Originally posted by basvh
kan jij mixen dan?

Eigenlijk alleen hardstyle/core

We hebben 2 SL1210-MK5-G's staan maar ik speel er nooit mee

DJ Sammy - Heaven
Three Drives - Greece 2000