TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA-party 2 datum!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »
ach Meltoz, ge wilt gewoon nie... gewoon zeggen, geen smoesjes verzinnen...

| quote: |
| Originally posted by Zehra ach Meltoz, ge wilt gewoon nie... gewoon zeggen, geen smoesjes verzinnen... |
| Originally posted by Jasperovitsj Ski�n < BETA |
)
^pakt is eerst lessen voordat ge begint
hopelijk binnenkort snowboarden met Xilver
mja das off-topic 
| Originally posted by Zehra ach Meltoz, ge wilt gewoon nie... gewoon zeggen, geen smoesjes verzinnen... |
LOL
Ge hed mij door ofwa
Precies aan't sampespannen da koppelke
As ge zo overeenkomt, zit da wel bonne voor de toekomst he
Originally posted by Meltoz Precies aan't sampespannen da koppelke |
| Originally posted by Meltoz zit da wel bonne voor de toekomst he |
| Originally posted by Kaidreas gij weet precies meer. anyways.. mag ik Peter zijn alst zover is? |
Bij de eerste datum ben ik ski�n. .
Hopelijk wordt er nog massaal gestemd op de 2e want ik vond de vorige editie supergoed.
Er zijn op dit ogenblik 2 mensen die de locatie niet zien zitten zie ik, maar ze posten het niet. Willen die mensen eens zeggen wat er dan mis is? Gent is zeer makkelijk te bereiken hoor...
hoe ziet ge da???
omg.. hebt gij speciale krachten? jack
| Originally posted by Kaidreas hoe ziet ge da??? omg.. hebt gij speciale krachten? jack |
| Originally posted by Kaidreas hoe ziet ge da??? |
aaaaah zowe...
ik verstond het helemaal anders eigenlijk, sorry voor mijn dumbness
| Originally posted by Kaidreas ^pakt is eerst lessen voordat ge begint hopelijk binnenkort snowboarden met Xilver mja das off-topic |
En volgende winter naar Itali� ofzo, om ons kunsten eens op deftige sneeuw te gaan testen
| Originally posted by Xilver Da komt in orde gast En volgende winter naar Itali� ofzo, om ons kunsten eens op deftige sneeuw te gaan testen |
^hehehe.... arse 
| Originally posted by Kaidreas aaaaah zowe... ik verstond het helemaal anders eigenlijk, sorry voor mijn dumbness |
Kpeins dat de poll binnen een uurke dicht mag...
Er hebben tot nu toe 32 mensen gereageerd, toch representatief voor de hele BETA-bevolking lijkt me. 
mail verstuurd voor 2 april
Gent geweldig
, is da dicht tegen de overpoort ? 
Gent geweldig
, is da dicht tegen de overpoort ? 
| Originally posted by Eagle` Gent geweldig , is da dicht tegen de overpoort ? |
| Originally posted by djcresto op enkele meters ervan, in een zijstraatje als ik mij niet vergis |
Nie betalend parkeren joenge... in de klein strate in de geburen kunde rustig parkeren. Nen euro minder uitgegeven is 1 euro gespaard!