TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- var nån mer på Gatecrasher in the N.E.C.
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Gurgel on Nov-13-2001 15:36:

Ja men afan man ska ju bara sova där =)

Man åker ju inte till england för att sitta å uggla på ett rum
eller ? :P

om man har gjort rätt på resan så ska de ta ca 2 sekunder innan man somnar så man märker inte av rummet.. Iofs så var de inte så illa endå.. tycker jag iaf lätt bättre klass än vad det "tre stjärniga" hotellet hade som jag var på i Ibiza !


Posted by Aendy on Nov-13-2001 15:51:

Missuppfatta mig rätt. Jag diggar F1-hotellen. Om man är iväg och tävlar så är det guld. Plastrummen uppfyller sin funktion som sovplats och det är jäligt gott att de inte är så flådiga utan man satsar på prisvänlighet istället för flärd, kanon. Jag försöker alltid hitta F1 hotell när jag reser.


Posted by Gaby on Nov-15-2001 09:12:

men roligast är väl ändå youth hostels?


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.