TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTA DJ Room @ Tropicana *Latest News*
Pages (3): « 1 [2] 3 »
^hehe so true
Opgelet!
NIET Wekelijks, zoals ik eerder zei: een Beta DJ room (als die er dan mag komen) kan niet voor de resident nights, alleen mogelijk op special theme-event nights.
Voorlopige kalender van die event nights:
5/2 DJ Fever
19/3 Unzensored 2
Langs de andere kant zou het wel ideale promotie zijn voor het forum 
En als je hulp nodig hebt Jan, laat je maar iets weten 
Ik speel ook al een tijdje met de gedachte om een caf� of een zaaltje te runnen; dit zijn natuurlijk idee�n voor in de toekomst.
Ik denk dat als je iets wilt beginnen, dat je dit het beste doet in Antwerpen en dan nog liefst dicht tegen de Hollandse grens. Waarom? Omdat je dan onze vriendelijke buren kunt lokken. Zij staan open voor muziek en ze willen er ook een eindje voor rijden. Hopelijk kun je dan met hen je dancing/event vullen. En wanneer onze kudde schapen (Belgen) dit zien dan zullen ze wel naar je event komen.
Ik moedig Jedi zijn idee zeker aan maar vandaag de dag moet je al veel geluk hebben om iets nieuws uit de grond te stampen. Maar ik zeg altijd: De aanhouder wint & wie niet waagt; niet wint! Als er iets moet gedaan worden (flyeren of andere zaken) laat het mij dan maar weten. Ik ben altijd bereid om wat mee te helpen.
antwerpen=hollandse grens=hardstylers
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas antwerpen=hollandse grens=hardstylers |
Belgi� = Hardstylers imo 
| Originally posted by Pumaz You know I'm right ![]() Ik snap hier eigenlijk precies de bedoeling niet meer, zoals sommigen van jullie erover praten is het precies de bedoeling een groot concept op te bouwen, in de plaats van eens gelukkig te zijn da ge eens in een dancing moogt draaien. |
| Originally posted by Jasperovitsj Wat mijn idee leek: Een pakweg 2-maandelijkse "BETA club night" in de kleine zaal met BETA-Dj's. No more, no less... |
Wel e mooi initiatief van Jan, klasse
Progressive is verre van underground
Verder is idd zo af en toe (met die grote evenementen dus) meer dan genoeg 
| Originally posted by eieregooie Progressive is verre van underground |
| Originally posted by Pumaz In Nederland misschien wel ja, maar hier... |
Mainstream kan een genre echt kapotmaken...
Maar zoals ik ergens al eens heb gezegd hier op TA, prog kan volgens mij gewoon niet mainstream worden, en zeker niet commercieel! 
| Originally posted by Jasperovitsj Mainstream kan een genre echt kapotmaken... Maar zoals ik ergens al eens heb gezegd hier op TA, prog kan volgens mij gewoon niet mainstream worden, en zeker niet commercieel! |
Niet noodzakelijk, maar de kans is in mijn ogen toch re�el. Kijk maar naar het hele McProg gedoe. Er zitten goede kanten aan, maar ook slechte. Maar meer mainstream dan McProg kan progressive niet worden volgens mij, dus Jack moet niet vrezen 
| Originally posted by Zehra wedde da je der nie meer naar zou luisteren moest het mainstream worden... |
Prog wordt in no-time "mainstream" nu en prog IS al commercieel... En dat heeft niks met alleen NL te maken... Wat ik niet begrijp is waarom dat niet mag? Het is alleen maar goed voor zown muziekstroming, die kan dan veel sneller evolueren... T heet toch ook Progressive? Bovendien, als hardcore commercieel en mainstream kan worden kan prog het ook... Als je die gedachte nou eens zou beargumenteren waarom prog niet mainstream kan worden...
Wees blij dat t mainstream wordt, dan kan je er veel meer van genieten en hoef je niet te wachten op dat ene feestje per jaar... Of... "voel je je dan niet speciaal meer"?
Volgens mij begrijpt niemand wat ik bedoelde 
Het zou natuurlijk veel leuker zijn moest prog meer aanslaan, ik ben van mijn leven nog maar een 5-tal keren naar een prog feestje geweest, en geen enkel daarvan was in Belgi�...
| Originally posted by eieregooie Prog wordt in no-time "mainstream" nu en Prog IS al commercieel... En dat heeft niks met alleen NL te maken... Wat ik niet begrijp is waarom dat niet mag? Het is alleen maar goed voor zown muziekstroming, die kan dan veel sneller evolueren... T heet toch ook Progressive? |

prog zal wel niet mainstraim worden, net zoals mcprog en trance dat niet is. Als trance mainstream zou zijn dan zat hier toch veel meer volk op het forum, dan hadden we 1000 bezoekers op onze beta party. Dan was er geen discussie hoe je ooit maar het 2e zaaltje in tropicana zou vol krijgen 
Vraag eens aan 100 mensen op straat wat mcprog is. Geen enkele op een verloren gelopen beta na zal je het antwoord kunnen geven. Dan vind ik niet dat je zoiets mainstream kunt noemen.
goeie prog, wat klopt er niet? :x
on topic guys
En ja draaien why not, kzou het zelf gratis willen doen, vervoerskosten is altijd gemakkelijk meegenomen.
groove of trance :x
neen ik geloof der ook niet in dat prog commercieel wordt, om de door jasper aangehaalde redenen.
das gewoon tamme mensen muziek, ge valt erdoor in slaap :/
Gaat nooit aanslagen, misschien bij iets kleins wel, priv�, na een zware fuif ....
Ok� .. nu word dit Topic ook gevolgt door het Tropicana Management
Om jullie een beetje te laten weten wat men in de main-room draait op resident nights =
http://www.djfreefall.be/Liveset
Nice