TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Bureaublad
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »
DesktopX, en voor t gemak heb ik ook wat ObjectDocks erbij... En ook WindowBlinds zit erover, maar dat zie je niet op die screenie...
hoe maak je eigenlijk ne printscreen 
met t print screen knopje... en dan in Adobe of een ander grafisch programma pasten...
*dom blondje* waar staat da knopke ?
| quote: |
| Originally posted by emma *dom blondje* waar staat da knopke ? |

na de examens es cleanen
ja, had het net gevonden hehehe
thx
foto'tje dat ik genomen heb vanuit het vliegtuig (leaving Ibiza)

Originally posted by Pumaz |
Serieus?
Ik heb er geen klachten over, soms down ik over de 300 kb/s, meer dan genoeg 
3/4de van men calls gaat over die kutmodem die ze niet ok krijgen, frustrating tot en met...
maja 
How do you upload your windows desk on a picture?

| Originally posted by lost_in_trance How do you upload your windows desk on a picture? |
merci benny voor de simplistische uitleg zodat ik het kan begrijpen.
dus nu is het me gelukt.

| Originally posted by CygnusX - Press printscreen on your keyboard - Paste in Paint/PSP/Photoshop/... and save - Upload it with an FTP client to your ISP's webspace or upload it to a website like ImageShack - Post the resulting link/image here |
1. Go to your desktop
2. Press Print Scrn (it's above insert)
3. Open paint
4. Press Ctrl + v
5. Save image
6. Upload to your FTP
7. Paste link
mja gebruikt dat dus ook voor rommelbak :/ ben nogal tam
en als het vol staat dan selecteer ik alles en zet ik het in een mapke :/ (en als ge u is verveelt weet te iet te doen, mapkes uitkuisen )![]()
Originally posted by Litheon mja gebruikt dat dus ook voor rommelbak :/ ben nogal tam en als het vol staat dan selecteer ik alles en zet ik het in een mapke :/ (en als ge u is verveelt weet te iet te doen, mapkes uitkuisen ) |
da vertraagt u pc toch serieus? Vroeger bij men oude pc was dat toch zo dat vele icoontjes de werking van de pc vertraagden.
ROFL =)). en ik dacht dat ik erg was!
welke resolutie/scherm heb je? (bij mij geraken der niet zoveel op hoor in 17", 1024x768)
loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool @ Litheon
als ge ne 2 gigahertz hebt bijvoorbeeld doe der dan ma ne gigahertz vanaf door uw desktopiconen
kan toch ni handig zijn ?
ei, die background van je is erg geil en classy. Hoe doe je dat (in simpele mensentaal)? 
^lol rechts klik en properties doen op uw bureaublad. dan kunde bij desktop eender welke foto ge wilt instellen, ge kunt hem ook laten stretchen tot fullscreen of laten herhalen of gewoon de normale grootte laten behouden.

Beetje voort gewerkt aan mijn wallpaper, maar er mist iets, kweet ni wat...
wallpaper 2
| Originally posted by Dark Apostle Beetje voort gewerkt aan mijn wallpaper, maar er mist iets, kweet ni wat... wallpaper 2 |