TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vraag het Duncan - De antwoorden
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by New Wave on Jan-17-2005 21:02:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
bel de psychiater maar. ik zie het duidelijk een mega kansloos geval

Je hebt zelf niet in de gaten wat voor klein sukkeltje je bent.
Laatste wat ik hier nu over posts. Kinderachtige gedoe ben ik 7 jaar geleden al mee gekapt. Pubertijd zal bij jouw nog wel even blijven hangen.....

Posted by Siesta on Jan-17-2005 21:07:

quote:
Originally posted by New Wave
Je hebt zelf niet in de gaten wat voor klein sukkeltje je bent.
Laatste wat ik hier nu over posts. Kinderachtige gedoe ben ik 7 jaar geleden al mee gekapt. Pubertijd zal bij jouw nog wel even blijven hangen.....

nounounou, als jij je nu eens normaal reageert in trance topics, want daar gedraag jij je ECHT als een kleine peuter . Gewoon eens naar jezelf kijken ipv altijd naar een ander te kijken en domme opmerkingen maken wat nergens op slaat.

Posted by New Wave on Jan-17-2005 21:12:

quote:
nounounou, als jij je nu eens normaal reageert in trance topics, want daar gedraag jij je ECHT als een kleine peuter . Gewoon eens naar jezelf kijken ipv altijd naar een ander te kijken en domme opmerkingen maken wat nergens op slaat.

Moet je horen wie het zegt. Als jij mij probeerd in te pakken met doordrammen dan kan ik je melden dat je dat toch niet gaat lukken.
Want als we het over gedrag gaan hebben dan kunnen we over jouw een heel boek schrijven. Jammer voor je..je blijft een lachertje.
Jij kan niemand dissen, we lachen je uit. Nog niet opgevallen?

Posted by Siesta on Jan-17-2005 21:20:

quote:
Moet je horen wie het zegt. Als jij mij probeerd in te pakken met doordrammen dan kan ik je melden dat je dat toch niet gaat lukken.
Want als we het over gedrag gaan hebben dan kunnen we over jouw een heel boek schrijven. Jammer voor je..je blijft een lachertje.

wordt wel een gaaf boek dan! I guess dat ik hem dan ga kopen .

Jij denkt echt dat jij de GOD bent van dit forum he . En dat je me uitlacht, I dont give a fuck. U are pathetic in hart en nieren.

Posted by New Wave on Jan-17-2005 21:29:

quote:
wordt wel een gaaf boek dan! I guess dat ik hem dan ga kopen .

Jij denkt echt dat jij de GOD bent van dit forum he . En dat je me uitlacht, I dont give a fuck. U are pathetic in hart en nieren.

Goh, je zou bijna denken dat ik me daar druk over ga maken.

Posted by jbz on Jan-17-2005 21:32:

quote:

Je reageerd wel weer erg sterk...

Toch gek dat zo'n lachertje je zo kan opnaaien.

Posted by New Wave on Jan-17-2005 21:37:

quote:
Originally posted by jbz
Je reageerd wel weer erg sterk...

Toch gek dat zo'n lachertje je zo kan opnaaien.

Hoe denk je dat ik nu achter mijn pc zit? Met een rood hoofd en een infuus in mijn arm?
Deze posts staan in een TXT bestand onder de naam "Siesta".
Kwestie van kijken wat het beste aansluit en CTRL-C CTRL-V.

Posted by Muppy on Jan-17-2005 21:46:

Netjes interview...heb er toch een aantal dingen uit kunnen halen waarvan ik dacht: ooow dus jij doet het zo?! (positief en negatief)

Posted by Esrem on Jan-17-2005 21:47:

Jongens jongens, hou ff op met elkaar uitschelden zeg, weer duidelijk dat we ons op n forum begeven en niet irl.

En ik heb jammer genoeg ook nog niet echt de tijd en de energie gehad om het interview te lezen, maar mensen maken me wel nieuwsgierig...

Posted by jbz on Jan-17-2005 21:48:

quote:
Hoe denk je dat ik nu achter mijn pc zit? Met een rood hoofd en een infuus in mijn arm?
Deze posts staan in een TXT bestand onder de naam "Siesta".
Kwestie van kijken wat het beste aansluit en CTRL-C CTRL-V.

Ok, das nog best een nette opmerking voor een hollander!

Maar voor de rest ben je een eikel! Vooral als het om trance gaat! Laat die muziek toch met rust en ga kaas maken!

Posted by HBtje on Jan-17-2005 21:49:

Ben t lekker eens met siesta

Die hele gang van new wave en snuggle enzo wordt ik ook steeds meer moe van maarja... alleen maar zeiken zeiken zeiken, als je niet van trance houdt (en dat weten we dat jullie er niet van houden) reageer dan gewoon niet

Posted by New Wave on Jan-17-2005 21:57:

quote:
Originally posted by jbz
Ok, das nog best een nette opmerking voor een hollander!

Wie zegt dat ik niet netje sben dan ?

quote:
Originally posted by jbz
Maar voor de rest ben je een eikel!

Klopt

quote:
Originally posted by HBtje

Moet er niet bij?:

NAAANANANANANAAAAA

Ook zo'n kleuter.

Posted by tijs08 on Jan-17-2005 21:59:

quote:
Laatste wat ik hier nu over posts.

Godzijdank!! En als je nu gelijk helemaal niks meer post, zal helemaal geweldig zijn!!!

back2topic: Goed interview idd!

Helemaal waar wat Basvh zegt, maar desondanks is het toch wel een grote stap vooruit dat er eindelijk een andere richting word ingeslagen door ID&T. Lijkt me ook gaaf om te zien hoe zij het in het buitenland zullen gaan doen...

Posted by AirPole on Jan-17-2005 22:00:

Dat Party-Eiland gebeuren vind ik ook wel een ubervet idee

Posted by New Wave on Jan-17-2005 22:04:

quote:
Originally posted by tijs08
Godzijdank!! En als je nu gelijk helemaal niks meer post, zal helemaal geweldig zijn!!!

En al die ophef over het feit dat ik mijn mening over de heer Duncan heb gegeven. Heerlijk dit. Iedereen zit te zeiken op Duncan. Als hij eenmaal een interview geeft dan heeft iedereen weer opeens respect voor hem. Ik dus niet. Als mensen daar problemen mee hebben en mij proberen te dissen dan ga ik een kleine discussie niet uit de weg. Als je iemands zijn mening niet respecteerd dan moet je oprotten, simpel zat. Stelletje zwakkelingen. Laat je maar naaien! toemaartoemaartoemaar.

Posted by tijs08 on Jan-17-2005 22:13:

quote:
En al die ophef over het feit dat ik mijn mening over de heer Duncan heb gegeven.

daar sla je de plank dan mooi mis sjaak!

Ik heb het over jou en je irritante domme niets toevoegende IQ-loze posts! Die je hier maar schaamteloos neerpost, zoals je eigenlijk op dit hele forum doet...

Posted by jbz on Jan-17-2005 22:28:

quote:

Ik heb het over jou en je irritante domme niets toevoegende IQ-loze posts! Die je hier maar schaamteloos neerpost, zoals je eigenlijk op dit hele forum doet...

Precies..!

Posted by @win on Jan-17-2005 22:34:

Dat jullie die posts van New Wave over trance uberhaupt nog serieus nemen

Maar ik ben het niet helemaal met je eens wat betreft Duncan. Tuurlijk zeiken veel mensen op hem en veelal ook wel terecht. Maar ik denk dat het respect wat mensen hem geven is vanwege zijn openheid. Die gast kan nooit tegen enige kritiek en heeft daarom ook het oude forum dichtgegooid. Bij deze laat hij ook een andere kant zien. Hij geeft nu gewoon ook eens een keer openhartig toe dat hij gewoon een geldwolf is. Ik begrijp nu tenminste zijn kant van het verhaal, niet dat ik er nu achter sta, maar ik snap hem wel gezien vanuit zijn levensvisie.

Posted by robin on Jan-17-2005 22:56:

quote:
Originally posted by basvh
iedereen loopt nu te kwijlen dat duncan zo leuk openhartig vraagjes beantwoord maar ik weet niet of jullie uit de context halen dat wij eigenlijk al jaren belazerd worden: Hoge prijzen, beetje stoer geen mailtjes beantwoorden, marketing dingetjes zoals aantal bezoekers hoger doorgeven, enz enz.

Dit wisten wij grotendeels al maar om daar nu over te gaan applaudiseren als ie het eerlijk toegeeft.

Niet echt, maar het is vrij logisch dat een bedrijf dat doet, als mensen toch wel dokken, waarom niet?! Oke het is niet netjes maarja kom op.. weinig mensen die dat niet zouden doen...

En ach, hij geeft het dan iniedergeval toe, hij had ook een of ander lul verhaal kunnen ophangen.

Posted by Asperge on Jan-17-2005 23:08:

Mensen mensen je kan iemand ook op ignore zetten zodat jullie zijn/haar posts niet meer zien!

Posted by basvh on Jan-17-2005 23:31:

quote:
Originally posted by TranceZoner
Dat Party-Eiland gebeuren vind ik ook wel een ubervet idee

Er is maar 1 party eiland en daar gaan Lex en zijn vriendjes deze zomer heen!

Posted by Lynxx on Jan-17-2005 23:35:

quote:
Voor iemand die in Ensched� woont en op in een discotheek op zaterdagavond staat te dansen op Natasha Bedingfield is dat dance.

De rest lees ik wel een andere keer

Posted by New Wave on Jan-18-2005 05:27:

quote:
Originally posted by @win
Dat jullie die posts van New Wave over trance uberhaupt nog serieus nemen

Ook dat, na 4 jaar happen ze nog steeds.

quote:

Ah gut, ik zou me er voor moeten schamen?
Ik zou me dan maar eens wat breder orienteren op dit forum....frits...

Posted by SnuggLe on Jan-18-2005 06:17:

quote:
Originally posted by HBtje

Die hele gang van new wave en snuggle enzo wordt ik ook steeds meer moe van maarja... alleen maar zeiken zeiken zeiken, als je niet van trance houdt (en dat weten we dat jullie er niet van houden) reageer dan gewoon niet

Sjezus, wat heb IK hier in hemelsnaam weer mee te maken?
Weet je, de enige die daar steeds een probleem van maakt en het oprakelt ben jij, dus ga gewoon ergens onder een steen je puistjes uitknijpen of maak jezelf van kant, want niemand hier heeft wat aan je opmerking, die nog behoorlijk offtopic is.

Zoals je het zelf zegt: reageer dan gewoon NIET. Jij zou dat zelf ook eens moeten kunnen, in plaats van als een lul op wielen iedere keer 'eensch' of 'eens' te roepen.

ontopic
Wat heeft Enschede er nu weer mee te maken?

Ben overigens benieuwd of dit nu ook weer de nieuwe hype slash mode wordt, 'meer contact met je achterban'.
Mis overigens de vraag van: Duncan, wat heb je allemaal geleerd van deze vragen. Oftewel: welke bagage neemt hij mee voor de toekomst. Want de strekking van de vragen is nou niet bijster positief.....

Posted by HBtje on Jan-18-2005 06:26:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Sjezus, wat heb IK hier in hemelsnaam weer mee te maken?
Weet je, de enige die daar steeds een probleem van maakt en het oprakelt ben jij, dus ga gewoon ergens onder een steen je puistjes uitknijpen of maak jezelf van kant, want niemand hier heeft wat aan je opmerking, die nog behoorlijk offtopic is.

ik offtopic ? hahahahahaha je hebt t niet echt door he, jij bent af en toe al net zo kansloos als new wave, en vanwege deze post van jouw plaats ik je zo in t zelfde hoekje... gast.... ga huilen ofzo

Pages (3): « 1 [2] 3 »