TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance Valley 2005! 3 dagen!
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »
Had net mijn collega snitz aan de lijn. Wij nemen geen tentje mee en we staan toch op de camping. gna gna gna wordt echt te vet
![]()
dat wordt dus slapen met een kurk in je reet 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Gewoon een vrouwtje vinden dat mee de slaapzak in gaat! |
| Originally posted by DJ_Siesta dat wordt dus slapen met een kurk in je reet |
| Originally posted by basvh Als het doorgaat slapen wij het beste van heel de camping |
| Originally posted by DJ_Siesta dat wordt dus slapen met een kurk in je reet ![]() hoor die playa praten dan! je praat veel jonge |
Originally posted by SnuggLe |
is alles goed met u meneer?
| Originally posted by DJ_Siesta als wat doorgaat? die kurk in je reet of?? |
Ik gok een camper...
*stemt voor TA-legertent
*
Op zich wel leuk, maar je zal weinig slaap hebben denk ik zo
ook ben ik bang dat er niet zown helegoede line-up is op vrijdag, maar dat wachten we gewoon af![]()
| Originally posted by Tim81 Ik gok een camper... |
| Originally posted by MaGiK54 Wat ik ervan begrijp is er maar 2 dagen muziek. De zondag is alleen maar bedoeld voor de mensen die op de camping staan om bij te komen van twee dagen feest. |
Zeg... het is wel weer mooi drie keer niks dat die zogenoemde UDC-membertjes weer als eerste kaarten mogen kopen...
En trouwens...als ik ergens geen zin meer in heb, dan is dat wel kamperen. Je kan beter gewoon bij iemand in de buurt slapen dan...
Maar wel leuk bedacht 
ik heb kamperen altijd wel leuk gevonden 
Kamperen is zo 1998...

ik ben nog niet heel erg kapot van de ideeen die ze bij UDC hebben... 24-uursprogrammering met theater, bioscoop, 'stille disco', etc. Daarvoor ga ik niet overnachten...
In ieder geval zaterdags van de partij, DJ-programmering maar even afwachten verder!
ik heb 5 slaap plekken. 
| Originally posted by Remy D ik heb 5 slaap plekken. |
Neem wel een krat bier mee en wat poppers 
| Originally posted by SnuggLe Oh, en wat is er 10 feb remy? |
| Originally posted by Tim81 Het was toch het vervolg op 'Meet the parents' ?! |
| Originally posted by Tim81 Het was toch het vervolg op 'Meet the parents' ?! |
Haha, wel vet dit, maak er misschien wel een plaatsvervangende vakantie van 
Heb DV nog steeds niet in mijn "done" list staan 
| Originally posted by SnuggLe Wat ik overigens denk van dit leuke initiatief, is dat ze de lineup van afgelopen Dance Valley gewoon VERSPREIDEN over 2 dagen. Heel simpel toch? Kost hun niets extra's, en je kan toch niet alle dj's tegelijk zien! |
| Originally posted by Creamfields23 Dit zou bij mij zeker in de smaak vallen, lekker de dj's set vam 2 uur of meer laten draaien. |
wat dance valley nieuws:
Beste UDC Member,
Zoals je zult weten zijn nu alle obstakels uit de weg geruimd en de vergunningen rond. Het is een feit! Dance Valley Festival, het Woodstock van de Dance , zal dit jaar een meerdaags evenement worden. Op 5, 6 en 7 augustus zal heel dance-minnend Nederland in recreatiegebied Spaarnwoude neerstrijken om een weekend lang te genieten van de beste dance-acts.
De reguliere kaartverkoop voor Dance Valley 2005 begint op zaterdag 5 maart. Omdat er slechts een beperkt aantal weekendkaarten (incl. camping) beschikbaar zijn krijg jij als Member exclusief de mogelijkheid om al vanaf 1 februari je weekendtickets te reserveren. Dit aanbod is alleen geldig voor leden van de UDC Memberclub en geldt alleen voor de weekendkaarten.
Het eerste weekend van augustus 2005 zal als volgt verlopen: Op vrijdag 5 augustus opent het campingterrein om 10.00 uur. Het festivalterrein opent haar poorten om 13.00 uur (voor de vrijdag zijn er slechts 15.000 kaarten beschikbaar en zal dan ook alleen het benedenveld opengesteld worden). De line-ups zullen op een later tijdstip bekendgemaakt worden, maar uiteraard zijn op zowel de vrijdag als de zaterdag de nationale & internationale toppers aanwezig. Om 00.00 uur wordt het festivalterrein gesloten. Op de camping zullen er echter nog diverse activiteiten zijn.
Op zaterdag 6 augustus opent het festivalterrein, zoals gebruikelijk, om 10.00 uur haar deuren en gaan we verder waar we vrijdagavond gebleven zijn........ Rond 23.00 uur zullen de laatste bassen door de vallei heen rollen en zit het er voor de meeste bezoekers weer op. De weekenders kunnen echter nog de nacht op de camping doorbrengen.
Tsja, en dan zondag wakker worden, een ontbijtje, de tent inpakken en dan zit het er echt op en zal het weer een jaar duren ........ (denk er overigens wel om dat je voor 14.00 uur wakker bent, want om 15.000 uur moet je het campingterrein hebben verlaten).
Omdat dit, zoals gezegd, een beperkt aantal kaarten betreft is het verstandig om niet te lang te wachten met het reserveren van jouw weekendkaarten. Denk er wel aan dat je eventuele verlenging van je lidmaatschap voldaan dient te zijn als je gebruik wilt maken van dit aanbod.
Tickets
Er zijn voor Dance Valley 2005 2 verschillende tickets verkrijgbaar.
Weekend-ticket (� 95,00 excl. servicekosten)
Met dit ticket kun je vrijdag en zaterdag naar het festival & tevens van vrijdag tot zondag op de camping verblijven.
Zaterdag-ticket (� 62,50 excl. servicekosten)
Met dit ticket kun je het festival op zaterdag bezoeken. De kosten voor een weekendkaart zullen � 95 bedragen.
Voor de vrijdag zijn er dus geen aparte tickets verkrijgbaar !
Veelgestelde vragen
Ik kom het hele weekend maar ik wil niet op de camping slapen, kan dit ?
Helaas kan dit niet. De vergunning voor het meerdaagse festival in 2005 is door de gemeente verstrekt op de voorwaarde dat de bezoekers van het festival op vrijdag op de camping verblijven. Je hebt dan ook slechts eenmalig toegang tot het festival- en campingterrein. Na het verlaten van het terrein heb je geen toegang meer.
Kan ik ook alleen de zaterdagnacht op de camping verblijven?
Ja dat kan. Uiteraard moet je wel in het bezit zijn van een weekend-ticket. Let ook op de tijden waarop je met je kampeerspullen toegang hebt tot de camping:
vrijdag 5 augustus 10.00 uur tot 22.00 uur
zaterdag 6 augustus 08.00 uur tot 20.00 uur
Ik heb een caravan, mag deze ook het campingterrein op ?
Nee, alleen tenten zijn toegestaan (caravans, vouwwagens, campers etc. dus niet)
Welke faciliteiten zijn er op de camping ?
Er zullen een groot aantal faciliteiten op de camping aanwezig zijn. Hou de UDC nieuwsbrief en website hier voor in de gaten. Uiteraard zijn er aanwezig:
toilletten (gratis)
douches (tegen betaling)
mini-supermarkt
campingwinkel
lockers
Houdt op dinsdag 1 februari je mailbox in de gaten voor meer informatie rondom deze exclusieve memberactie.
Groetjes en hopelijk tot Dance Valley!
UDC Memberclub
Tjah, ik had hele hoge verwachtingen maar nu wordt het wel minder.
*Alleen tentjes op de camping
*Mainstage niet open op vrijdag
Ik had toch echt een vette after in gedachten op de camping met me draaitafels. Jah dan moet ik naar nature one gaan jah. Maar heel hakkuhbar nederland gaat daar tegenwoordig heen en Nature One trekt mij gewoon weg niet echt.