TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Dance Valley 2005 blir 3 dagar.
Pages (2): « 1 [2]
�r det enbart EDM p� dance valley?, har f�tt f�r mig att det �r annan musik ocks�
| quote: |
| Originally posted by mr_fisken �r det enbart EDM p� dance valley?, har f�tt f�r mig att det �r annan musik ocks� |
Det har det i alla fall varit de tv� senaste �ren d� jag varit d�r...jag hoppas det forts�tter f�r n�gon j�vla rock och pop vill jag inte ha...
ska l�na en dvd fr�n 2003 s� f�r jag se om det n�r n�got att h�nga i granen. Funtar lite p� mysteryland eller kanske dance valley.
| Originally posted by mr_fisken ska l�na en dvd fr�n 2003 s� f�r jag se om det n�r n�got att h�nga i granen. Funtar lite p� mysteryland eller kanske dance valley. |
| Originally posted by Jeremy H Laszlos egna film �r b�ttre �n DVDn |
| Originally posted by mr_fisken men han har ju hockeyhj�lm |
Har inte haft det de tv� f�reg�ende �ren, men det kanske blir �ndring p� det till sommaren ..
iih...om jag tolkat dessa sm� rader r�tt "Morgenochtend om 8:00am, voordat de kaartverkoop van de 11e editie van Dance Valley van start gaat, zal de line-up bekend worden gemaakt op www.udc.nl", s� betyder det att Dance Valley-linan offentligg�rs i morgon...
V�ntar med sp�nning .. .. .
woot!
Hur �r det med biljett�tg�ngen p� DV?
�r det "sensation-hyper" s� l�r inte jag f� tag p� n�gon eftersom pl�nboken �r tunn som ett l�v just nu 
| Originally posted by SWE_TRANCE woot! Hur �r det med biljett�tg�ngen p� DV? �r det "sensation-hyper" s� l�r inte jag f� tag p� n�gon eftersom pl�nboken �r tunn som ett l�v just nu |
Litet urval ur linan som sl�ppes idag:
FREDAG:
Main Stage:
Carl Cox
Sasha
Marco Carola
Christopher Lawrence
Nick Warren
Erick Pike
Eurogrooves:
Eddie Halliwell
A&B
Taul Paul
DJ Jean
Ronald van Gelderen
Marcel Woods
Ian Betts
Ton TB
Renaissance:
Deep Dish
Satoshi
Loveland:
PRYDZ
L�RDAG
Main:
PvD
Deep Dish
Ferry
Ben Sims
Global Stage:
Carl Cox
Liebing
Umek & Kanzyani
Marco Bailey
De Hey
Armada Stage:
AvB
Schulz & Perry O'Neil
STONEBRIDGE
MIKE
Concept:
Kowalski Live
HERTZ Live 
...............
Prydz, Stonebridge och Hertz till Dance Valley allts�...fett v�rre 
S�ndagens lina kommer v�l antagligen ocks� sl�ppas inom kort...
fullst�ndiga linan finns p� www.udc.nl
Det h�r F�R jag fan inte missa...Carl Cox x2...
| Originally posted by Laszlo Litet urval ur linan som sl�ppes idag: (...) |

Originally posted by Jeremy H ![]() Saknar Zabiela dock |
fan vilken sjuk lina.
det h�r vill man inte missa.
hm. bara 2 namn som �r interessant f�r mig, PvD och AvB men det r�cker inte f�r att l�gga ner 62,50 s� inget DV f�r mig.
sparar pengar iaf 
| Originally posted by ScuL hm. bara 2 namn som �r interessant f�r mig, PvD och AvB men det r�cker inte f�r att l�gga ner 62,50 s� inget DV f�r mig. sparar pengar iaf |
Carl Cox x 2 g�r ju bara det hela resan v�rd
Alla vet vi ju att Kowalski �r snuskigt bra live...De hey brukar aldrig g�ra mig besviken heller...Bailey har jag aldrig sett - han �r en dock av mina favoritproducenter s� det ska ocks� bli sp�nnande...det finns sjukt mycket bra p� denna linan...du som �r f�r kr�sen
jag har inget med enbart monotom techno dunka-dunka hela dagen.
kan b�ttre lyssna p� tv�ttmaskinen d�
Originally posted by Jeremy H ![]() Saknar Zabiela dock |
| Originally posted by mr_fisken varf�r det? han ska ju spela |
Men d�r �r han ju! 
Hur kunde jag missa det...
Biljettf�rs�ljningen b�rjade allts� idag om jag fattat det r�tt?
deras sida har ju verkligen info-problem eller �r jag helt borta? st�r ju ingenting om var det �r osv.
Japp, jag h�ller med...jag brukar i alla fall best�lla mina biljetter fr�n www.ticketbank.co.uk
Det finns en del info om Dance Valley p� engelska h�r: http://www.radicalescapes.info/sea/...lley/index.html
edit: det var visst bara en infosida f�r gemensam travel fr�n storbritannien. Helvete vad luddigt detta med priser och camping �r...j�vla UDC-j�vlar, tacka vet jag ID&T