TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA presents: Nu ook een duits forum ---> wat vinden wij daarvan??
Pages (3): « 1 [2] 3 »
sorry jongens voor die post maareh kwas een beetje boel sjaggerijnug van dat k*thuiswerk... trouwes hier in het kippendorp doet niemand moeilijk over dat woord maja...TSPIJT ME MET HEEL MIJN HART. (HOE ZEG JE DAT IN UT DUITS?)
ben het er trouwes wel mee eens dat je goed lol met ze ken hebben... op vakantie zekerrsz wel gedaan maja...
excuses geaccepteerd.
gelukkig dat niet iedereen zich op zo'n manier afreageert als ie huiswerk heeft.
hoop dat je volgende keer iets meer nadenkt voordat je dat soort taal uit gaat slaan...
| quote: |
| Originally posted by rellivisit Z'n Nederlands gaat nog, nu z'n engels nog: then we have you beat?? jaja. ![]() En duitse zoem is toch echt wel lekker hoor |

) zei), so grow up, of ik gaat me dr ff mee bemeuje
| Originally posted by Blik komt er dalijk ook nog een frans forum aan, dalijk willne de afghanen ook een eigen forum, |

Na de stranden beginnen die duitsers nu ook al in de nederlandse fora te graven...
Ach al die mensjes die hier duitsers af zitten te kraken zijn gewoon een stel stoere pubertjes die zich heel koel vinden omdat ze op duitsers zeiken op een TA forum
en ik ga er nog ff lekker serieus op in, topic is al 2 jaar oud dat zag ik ff niet
| Originally posted by eieregooie Na de stranden beginnen die duitsers nu ook al in de nederlandse fora te graven... |
| Originally posted by eieregooie Na de stranden beginnen die duitsers nu ook al in de nederlandse fora te graven... |
lol
| Originally posted by robin ...ik had altijd een pest hekel aan dat volk, |
had nix met die hele oorlog te maken hor, maar de duitsers die ik de laaste tijd tegenkom op internet of op straat of op campings zijn toch best oke (Y) |
Na de stranden beginnen die duitsers nu ook al in de nederlandse fora te graven... |

| Originally posted by robin *leuk voor ze dat ze nou ook hun eigen forum krijgen |
dat weet ik hitman
| Originally posted by robin dat weet ik hitman |
Ficken ficken ficken ja geil tief im Arschloch!!!

Zooooooo wat is dit weer, deze thread is fucking 2 jaar oud, het moet niet gekker worden hier. En o ja ik zie net dat het Nederlandse eftal op de 5 plaats staat van de FIFA-ranking, Duitsland staat op de zesde plaats 
| Originally posted by jploveparade Ficken ficken ficken ja geil tief im Arschloch!!! |
LMAO
bumsen oder blasen??
TA ist besser als directe Kitzlerstimulation 
Ik den de JPLoveparade en ik neuk de meid van me Avatar lekker in de kont 
Komm mal hier kleine puppe, dan ziehe ich die hose aus...
| Ik den de JPLoveparade en ik neuk de meid van me Avatar lekker in de kont |
| Originally posted by robin ghehe funny german |
lol
| Originally posted by MaGiK54 Zooooooo wat is dit weer, deze thread is fucking 2 jaar oud, het moet niet gekker worden hier. En o ja ik zie net dat het Nederlandse eftal op de 5 plaats staat van de FIFA-ranking, Duitsland staat op de zesde plaats |
dEEgAy domme kutmof ga terug naar je eigen land !
of moet ik die foto van je uberstrakke homo shirtje ff hier neer zetten tmf boy 
| Originally posted by dEEkAy ik heb de thread ge"bumped" omdat de wel grappig is. en de "nieuwe" duitsers zijn echt niet zo slecht als je denkt ![]() |
Sterker nog, heb weleens een weekje bij een Duitse gelogeerd... Zeer gastvrij volk