TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Pages (42): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »
ik ben er toch voorstander van om iedereen gewoon zen ding te laten doen . De inspiratie van het moment doet het em dan wel.
| quote: |
Originally posted by Jasperovitsj Dat zou ik natuurlijk met alle plezier ook willen doen als er veel vraag naar zou zijn, being the number one M.I.K.E. fan op dit forum |
meld me aan
Even samenvatten:
Kandidaten:
Xilver vs jasper------Classics(?)
Pheatus
Freezel
DeSpErAtOs-X -------Warm-up
Tiger ----------------Uplifting
teknasia
Frednova
Eigol
zet er even bij da ik eigenlijk candidaat ben als warm-up ... voor de climax, et hoogtepunt van de avond zijn er betere dj's als ik ... zeker trance dj's ... 
| Originally posted by Tiger777 Even samenvatten: Kandidaten: Cresto(ja toch?) |
^^vwala, ge zijt opgelost 
| Originally posted by Tiger777 Even samenvatten: Kandidaten: Xilver vs jasper------Classics(?) Pheatus Freezel vs Ei ------ van alles wat ![]() DeSpErAtOs-X -------Warm-up Tiger ----------------Uplifting teknasia Frednova Eigol |
| Originally posted by Freezel Kandidaten: Xilver vs jasper------Classics(?) Pheatus Freezel vs Ei ------ Double Dutch (van alles wat)DeSpErAtOs-X -------Warm-up Tiger ----------------Uplifting teknasia Frednova Eigol |
Ik zou graag willen meedoen maar ik heb geen ervaring met Rodec. Ik heb nodig om de dj mixer setup te zien en te begrijpen alvorens te beginnen.
| Originally posted by DeSpErAtOs-X zet er even bij da ik eigenlijk candidaat ben als warm-up ... voor de climax, et hoogtepunt van de avond zijn er betere dj's als ik ... zeker trance dj's ... |
Ik ben dus ook de groove/house/disco weg ingeslagen, dus wil zeker wel draaien als opwarmertje
Cool Fred, ik hoopte al dat je zoiets ging zeggen 
| Originally posted by lost_in_trance Ik zou graag willen meedoen maar ik heb geen ervaring met Rodec. Ik heb nodig om de dj mixer setup te zien en te begrijpen alvorens te beginnen. |

| Originally posted by pooley Ik ben dus ook de groove/house/disco weg ingeslagen, dus wil zeker wel draaien als opwarmertje |
| Originally posted by Jasperovitsj Zouden jij en Despe het eventueel zien zitten om een back 2 back te doen met groove en house, of draaien jullie liever alleen? |

... kwestie van ewa te kunne communicere achter den booth

... k
... zolang et geen waregems of zoiet is, ist mij allemaal goe
rofl desp 
nee ik spreek geen ugandees ofzo zene :-)
TiC doesn't ring a bell?
en tuurlijk ben ik ervoor te vinden !
Volgende week bestellingkje doen, 40 grooveplaatjes 
| Originally posted by pooley rofl desp ![]() nee ik spreek geen ugandees ofzo zene :-) TiC doesn't ring a bell? en tuurlijk ben ik ervoor te vinden ! Volgende week bestellingkje doen, 40 grooveplaatjes |
, ik dacht al , ik ken die kerel van ergens
*
Ok�, Pooley vs Desperatozz it is! Merci h� mannen, dat maakt het voor ons ook makkelijker om te selecteren, moet er niemand teleurgesteld worden 
tis Eclips :x
| Originally posted by pooley tis Eclips :x |
| Originally posted by Jasperovitsj Een mengpaneel is een mengpaneel hoor, 4 schuiven met een 3-delige toonregeling en een gain erboven, that's all there's to it ![]() |
| Originally posted by Tiger777 Zijn dat niet die mengpanelen met enkel een split cue? |
ah nee, eventjes opgezocht.
(http://www.rodec.be/highresjpg/BX9_front.jpg)
Der staat e knoppeke op: PFL - MIX 
En toch zie ik op die foto's op die site nog steeds een Dateq XTC staan 
Waar die kerel mee draait is een XTC, de Rodec staat er rechts naast onder de CD spelers. FUSyke zei dattie nog eens precies zou vragen wat er stond, weet niet of ie dat al gedaan heeft... Maar anders kan ik t jullie over 1,5e week wel vertellen 
Bovendien zijn de foto's (en eventueel de info) niet meer up-to-date, want er staat ook het volgende op de site "vernieuwde inrichting met 4 meter lange DJ booth"