TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005 ==> Medewerkers gevraagd
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »

Posted by TOR on Jan-19-2005 18:36:

het offici�le anthem is on its way (als achtergrond voor de website misschien?)

en mocht er effectief met bonnetjes gewerkt worden, geef ik mij op voor de verkoop ervan (heb al wat ervaring met kassawerk via vakantiejobs). maar zoals gezegd is wisselgeld wel een belangrijk punt.

Posted by Pheatus on Jan-19-2005 18:57:

quote:
Originally posted by Kaidreas
@ pheatus... dude waarom is u portofolio tekst in het latijn???
of whatever da is

lol, da's zo'n random Lorem Ipsum text. Is oud latijn dat zeer veel gebruikt wordt onder webdesigners als random text . Site is nog in opbouw, dus offici�le tekst moet er nog inkomen

Posted by Jakhira on Jan-19-2005 18:59:

quote:
Originally posted by TOR
het offici�le anthem is on its way

Bedoel je de remix van Warp?

Posted by TOR on Jan-19-2005 19:03:

quote:
Originally posted by Pumaz
Bedoel je de remix van Warp?

het is alweer een bom

nog een klein beetje geduld....

Posted by Dark Apostle on Jan-19-2005 19:09:

Kwil wel paar uurtjes barman spelen, kan min of meer tappen (nog maar 1 keer gedaan, tis niet dat ik een tap in mijn kamer heb staan......had wel fijn geweest ) en ook opbouwen en afbreken

Posted by TatanaGirl on Jan-19-2005 19:24:

Ik wil de hele avond wel achter de tap staan. Ik werk op Centerparcs waar je een tapcursus krijgt als je achter de bar staat. Dus ik kan wel tappen. En ik doe het ook heel graag, ik amuseer me echt wel achter die toog. Dus mij moogt ge voor de hele avond opschrijven. Ik mag toch wel eens af en toe een dansje komen doen op de dansvloer he

Groetjes

TatanaGirl

Posted by Jasperovitsj on Jan-19-2005 22:44:

Euhm mensen, dit is een volledig ingerichte fuifzaal, er zal niet veel opgesteld of afgebroken moeten worden hoor...

Posted by Tiger777 on Jan-19-2005 22:46:

goed goed...
Maak maar werk van de affischkes, dat die zo rap mogelijk verpreid worden... 1/3 van de drankopbrengst...kan de moeite worden

Posted by Jasperovitsj on Jan-19-2005 22:48:

^ Als er mensen zijn die eventueel idee�n hebben voor sponsors of reclame, laat ook maar weten h�! Vanzelfsprekend zullen alle forums ondergespamd worden, maar het zou altijd leuk zijn moesten we op grote websites of boekskes geraken. Of radio airplay, heeft er niemand connecties bij Rotationz ofzo?

Posted by djcresto on Jan-19-2005 22:55:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Als er mensen zijn die eventueel idee�n hebben voor sponsors of reclame, laat ook maar weten h�! Vanzelfsprekend zullen alle forums ondergespamd worden, maar het zou altijd leuk zijn moesten we op grote websites of boekskes geraken. Of radio airplay, heeft er niemand connecties bij Rotationz ofzo?

I'll contact rotationz

@ frednova, kan jij gn reclame maken op lazerhothits? of een soort van samenwerking.

Op de party zelf zal ik uiteraard ook helpen. De week voor de party zelf ben ik wel niet beschikbaar.

Posted by Pheatus on Jan-19-2005 23:06:

quote:

Kwerk zelf bij studentenradio Coolcast (online webradio). Dus daar kan ik wel wat reclame maken. Kzal (als flyers gemaakt zijn) der ene leggen in de studio. Misschien goed idee: urgent.fm contacteren. Studentenradio van Gent. Als die wat mensen kunnen warm maken .
Kheb wel connecties met Topradio, maar vooral regionaal. Kzal wel wa regelen.
** Waarom schrijf je eens geen mailke naar elof? Met ten 1ste vraag of hij zou willen komen, en ten 2de voor wat reclame . Als hij zelf komt (eventueel draaien) kunnen we wel wat meer volk verwachten . -> kunnen ze dan trouwens vermelden in Rotationz. Trouwens Jasper, trek eens lief aan M.I.K.E z'n mouw . **

Greetz

[edit: hetgeen tussen ** was in een dreaming moment]

Posted by Zehra on Jan-19-2005 23:09:

quote:
Originally posted by Pumaz
Back on topic nu: Ik veronderstel dat dezelfde mensen het organiseren als de vorige keer? Met name Gert, Jasper, Zehra en mezelf (ik vergeet toch niemand he? tis al een half jaar geleden)

Er is wel niet zo veel werk als de vorige keer, installatie staat er al...

Anyway, thanks for asking...

Posted by Jasperovitsj on Jan-19-2005 23:10:

quote:
Originally posted by Pheatus
Trouwens Jasper, trek eens lief aan M.I.K.E z'n mouw .

Dat zal zeker gebeuren!

Let wel, bekende DJ's is een heel leuk idee, maar we kunnen ze absoluut niet betalen! Dus als ze willen komen draaien zal het gratis moeten...

Posted by eieregooie on Jan-20-2005 03:12:

Ik heb in de andere topic alweer aangeboden om de website te hosten... T ontwerp laat ik wel aan de pro's over

Posted by Jasperovitsj on Jan-20-2005 05:53:

^ Thanks Ei!

Posted by FUSyke on Jan-20-2005 06:10:

Sponsoring: Het logo van Brooklyn (kledingwinkel) op de flyer, een spandoek van hen in de zaal en ze sponsoren 50�.

Posted by Jasperovitsj on Jan-20-2005 06:15:

quote:
Originally posted by FUSyke
Sponsoring: Het logo van Brooklyn (kledingwinkel) op de flyer, een spandoek van hen in de zaal en ze sponsoren 50�.

Das misschien wel interessant om de kosten van de affiches en promotie te dekken. Kan jij dat toevallig regelen, of een adres dorgeven waar we dat kunnen regelen?

Posted by FUSyke on Jan-20-2005 06:24:

quote:
Das misschien wel interessant om de kosten van de affiches en promotie te dekken. Kan jij dat toevallig regelen, of een adres dorgeven waar we dat kunnen regelen?

Okido, ik zal dat wel regelen. Ik zal de party ook inschrijven op http://www.partysponsors.be/ Mss dat er daar nog iets van sponsoring uit de bus komt.

Posted by Pheatus on Jan-20-2005 09:37:

worden de affiche en flyers (weliswaar in beperkte mate) gedrukt bij een drukker? Of zal je alles zelf printen?
Anders wil ik wel eens kijken bij mijn drukker. Misschien dat we een vriendenprijsje krijgen als we zijn logo erbij plaatsen?

Posted by Jasperovitsj on Jan-20-2005 10:38:

quote:
Originally posted by Pheatus
worden de affiche en flyers (weliswaar in beperkte mate) gedrukt bij een drukker? Of zal je alles zelf printen?
Anders wil ik wel eens kijken bij mijn drukker. Misschien dat we een vriendenprijsje krijgen als we zijn logo erbij plaatsen?

Dat wilden we eigenlijk zo een beetje overlaten aan de mensen die de affiches ook maken...
All� ja, ik neem aan dat jullie beter weten waar ge die het beste kunt laten afdrukken, in welke kwaliteit enzo, en misschien kan er iemand van jullie inderdaad iets fixen bij een drukker of opt werk ofzo. ALs wie die Brooklyn sponsoring hebben kunnen we dat geld wel voor de drukkosten gebruiken indien nodig!

Trouwens, zo veel affiches gaan we niet moeten drukken denk ik, gewoon een stuk of 50 - 100 om de weken voordien wat in gent te gaan plakken. Flyers mogen er al meer zijn, maar toch ook geen duizenden stuks denk ik? Of zien jullie dat anders?

Posted by djcresto on Jan-20-2005 10:48:

heb hier voor mij een factuur liggen voor het maken van affiches

vb: films, platen, drukken en bijsnijden van 250 affiches formaat A2 maco 135gr: ong 300 euro excl btw

hetzelfde voor 500 affiches is 356 euro

wat wil ik hier mee zeggen. Affiches maken is duur, zeker als het gaat om kleine hoeveelheden. De prijs per affiche ligt dan enorm hoog. Naarmate je aantal stijgt daalt de prijs per affiche. De instelkosten etc zijn duur en ik weet niet of dit voor ons haalbaar is. We hebben geen geld (toch niet na het betalen van de zaal).

Posted by djcresto on Jan-20-2005 12:10:

interessante site voor alle medewerkers http://www.fuifpunt.be/organisator/organisator

en een prijsvoorbeeld van flyers en affichen vind je op www.flyer.be

Posted by Pheatus on Jan-20-2005 12:34:

quote:
Originally posted by djcresto
interessante site voor alle medewerkers http://www.fuifpunt.be/organisator/organisator

en een prijsvoorbeeld van flyers en affichen vind je op www.flyer.be

dat valt echt nog goed mee van prijzen, kga die site moeten onthouden thx wel jammer dat voor die flyers direct 5000 stuks is.

Posted by Tiger777 on Jan-20-2005 13:19:

Moet de zaal niet op voorhand betaald worden, of een voorschot ofzo gegeven worden of is er al voor een geldpotje gezorgd voor de kosten op voorhand?

Posted by Nyah on Jan-20-2005 15:50:

quote:
Originally posted by djcresto
heb hier voor mij een factuur liggen voor het maken van affiches

vb: films, platen, drukken en bijsnijden van 250 affiches formaat A2 maco 135gr: ong 300 euro excl btw

hetzelfde voor 500 affiches is 356 euro

wat wil ik hier mee zeggen. Affiches maken is duur, zeker als het gaat om kleine hoeveelheden. De prijs per affiche ligt dan enorm hoog. Naarmate je aantal stijgt daalt de prijs per affiche. De instelkosten etc zijn duur en ik weet niet of dit voor ons haalbaar is. We hebben geen geld (toch niet na het betalen van de zaal).

als we alleen met flyers zouden werken, zouden we ook iemand met een goede printer dat kunnen vragen. prijs van nieuwe inktpatronen (70euro, ofzo? -> iemand daar n idee van) zal dan toch wel goedkoper zijn, of ist voor flyers niet zo duur bij een drukker?
affiches zoudt ge ook bvb 1 keer laten uitprinten (beetje geknutsel met verschillende A4 bladen) en deze dan laten kopi�ren op gewenste formaat bij copy center. Wel zwart wit affiches dan, ma is toch ni zo erg... ofwel?

Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »