TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005 ==> Medewerkers gevraagd
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »
het offici�le anthem is on its way
(als achtergrond voor de website misschien?)
en mocht er effectief met bonnetjes gewerkt worden, geef ik mij op voor de verkoop ervan (heb al wat ervaring met kassawerk via vakantiejobs). maar zoals gezegd is wisselgeld wel een belangrijk punt.
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas @ pheatus... dude waarom is u portofolio tekst in het latijn??? of whatever da is |
lol, da's zo'n random Lorem Ipsum text. Is oud latijn dat zeer veel gebruikt wordt onder webdesigners als random text
. Site is nog in opbouw, dus offici�le tekst moet er nog inkomen
| Originally posted by TOR het offici�le anthem is on its way |
| Originally posted by Pumaz Bedoel je de remix van Warp? |
Kwil wel paar uurtjes barman spelen, kan min of meer tappen (nog maar 1 keer gedaan, tis niet dat ik een tap in mijn kamer heb staan......had wel fijn geweest
) en ook opbouwen en afbreken
Ik wil de hele avond wel achter de tap staan. Ik werk op Centerparcs waar je een tapcursus krijgt als je achter de bar staat. Dus ik kan wel tappen. En ik doe het ook heel graag, ik amuseer me echt wel achter die toog. Dus mij moogt ge voor de hele avond opschrijven. Ik mag toch wel eens af en toe een dansje komen doen op de dansvloer he 
Groetjes
TatanaGirl
Euhm mensen, dit is een volledig ingerichte fuifzaal, er zal niet veel opgesteld of afgebroken moeten worden hoor...
goed goed...
Maak maar werk van de affischkes, dat die zo rap mogelijk verpreid worden... 1/3 van de drankopbrengst...kan de moeite worden 
^ Als er mensen zijn die eventueel idee�n hebben voor sponsors of reclame, laat ook maar weten h�! Vanzelfsprekend zullen alle forums ondergespamd worden, maar het zou altijd leuk zijn moesten we op grote websites of boekskes geraken. Of radio airplay, heeft er niemand connecties bij Rotationz ofzo? 
| Originally posted by Jasperovitsj ^ Als er mensen zijn die eventueel idee�n hebben voor sponsors of reclame, laat ook maar weten h�! Vanzelfsprekend zullen alle forums ondergespamd worden, maar het zou altijd leuk zijn moesten we op grote websites of boekskes geraken. Of radio airplay, heeft er niemand connecties bij Rotationz ofzo? |
| Originally posted by Jasperovitsj ^ Als er mensen zijn die eventueel idee�n hebben voor sponsors of reclame, laat ook maar weten h�! Vanzelfsprekend zullen alle forums ondergespamd worden, maar het zou altijd leuk zijn moesten we op grote websites of boekskes geraken. Of radio airplay, heeft er niemand connecties bij Rotationz ofzo? |
.
. Als hij zelf komt (eventueel draaien) kunnen we wel wat meer volk verwachten
. -> kunnen ze dan trouwens vermelden in Rotationz. Trouwens Jasper, trek eens lief aan M.I.K.E z'n mouw
. **
| Originally posted by Pumaz Back on topic nu: Ik veronderstel dat dezelfde mensen het organiseren als de vorige keer? Met name Gert, Jasper, Zehra en mezelf (ik vergeet toch niemand he? tis al een half jaar geleden) Er is wel niet zo veel werk als de vorige keer, installatie staat er al... |
| Originally posted by Pheatus Trouwens Jasper, trek eens lief aan M.I.K.E z'n mouw . |
Ik heb in de andere topic alweer aangeboden om de website te hosten... T ontwerp laat ik wel aan de pro's over 
^ Thanks Ei! 
Sponsoring: Het logo van Brooklyn (kledingwinkel) op de flyer, een spandoek van hen in de zaal en ze sponsoren 50�.
| Originally posted by FUSyke Sponsoring: Het logo van Brooklyn (kledingwinkel) op de flyer, een spandoek van hen in de zaal en ze sponsoren 50�. |
| Originally posted by Jasperovitsj Das misschien wel interessant om de kosten van de affiches en promotie te dekken. Kan jij dat toevallig regelen, of een adres dorgeven waar we dat kunnen regelen? |
worden de affiche en flyers (weliswaar in beperkte mate) gedrukt bij een drukker? Of zal je alles zelf printen?
Anders wil ik wel eens kijken bij mijn drukker. Misschien dat we een vriendenprijsje krijgen als we zijn logo erbij plaatsen?
| Originally posted by Pheatus worden de affiche en flyers (weliswaar in beperkte mate) gedrukt bij een drukker? Of zal je alles zelf printen? Anders wil ik wel eens kijken bij mijn drukker. Misschien dat we een vriendenprijsje krijgen als we zijn logo erbij plaatsen? |

heb hier voor mij een factuur liggen voor het maken van affiches
vb: films, platen, drukken en bijsnijden van 250 affiches formaat A2 maco 135gr: ong 300 euro excl btw
hetzelfde voor 500 affiches is 356 euro
wat wil ik hier mee zeggen. Affiches maken is duur, zeker als het gaat om kleine hoeveelheden. De prijs per affiche ligt dan enorm hoog. Naarmate je aantal stijgt daalt de prijs per affiche. De instelkosten etc zijn duur en ik weet niet of dit voor ons haalbaar is. We hebben geen geld (toch niet na het betalen van de zaal).
interessante site voor alle medewerkers http://www.fuifpunt.be/organisator/organisator
en een prijsvoorbeeld van flyers en affichen vind je op www.flyer.be
| Originally posted by djcresto interessante site voor alle medewerkers http://www.fuifpunt.be/organisator/organisator en een prijsvoorbeeld van flyers en affichen vind je op www.flyer.be |
wel jammer dat voor die flyers direct 5000 stuks is.
Moet de zaal niet op voorhand betaald worden, of een voorschot ofzo gegeven worden of is er al voor een geldpotje gezorgd voor de kosten op voorhand?
| Originally posted by djcresto heb hier voor mij een factuur liggen voor het maken van affiches vb: films, platen, drukken en bijsnijden van 250 affiches formaat A2 maco 135gr: ong 300 euro excl btw hetzelfde voor 500 affiches is 356 euro wat wil ik hier mee zeggen. Affiches maken is duur, zeker als het gaat om kleine hoeveelheden. De prijs per affiche ligt dan enorm hoog. Naarmate je aantal stijgt daalt de prijs per affiche. De instelkosten etc zijn duur en ik weet niet of dit voor ons haalbaar is. We hebben geen geld (toch niet na het betalen van de zaal). |