TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- James Holden at Fuse Bruxelles Brussel 26-02-2005
Pages (3): « 1 [2] 3 »
ikkeuuuuuuuuuh, ma dat had ik al op te tegen tor gezegd dacht ik...
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Na het tegenvallende Te heb ik echt zin om te gaan, zeker omdat het maar 4� inkom is voor middernacht! Enzo vaak zien we Holden nu ook niet in Belgie, dus... |
| Originally posted by Kaidreas ikkeuuuuuuuuuh, ma dat had ik al op te tegen tor gezegd dacht ik... |
| Originally posted by Jasperovitsj Trein of voiture? Want kheb ni veel zin om alleen tot in Brussel te treinen en weer terug, zeker niet omdat ik de Fuse totaal ni weet liggen... |
| Originally posted by Eagle` plan staat op site zelf van fuse, fs op 10 minuten stappen vant zuid, ge gaat wel naar holland met den trein, ma na de fuse met trein, hoh maar. No Offence J. ma u redenering slaat echt op de klote |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik ben nog nooit naar Holland met de trein geweest En het gaat me niet om de trein nemen, het gaat me om ALLEEN de trein te nemen. Geen zin om op m'n eentje heel de verplaatsing te doen en daar in nachtelijk Brussel wat rond te hossen zonder er ooit geweest te zijn... |
tis wel 3 weken na TE he ! :x :x
Ach ja , ge zie tmaar he 
| Originally posted by pooley tis wel 3 weken na TE he ! :x :x Ach ja , ge zie tmaar he |
H�h� 
KNUFFEL ! :x
mmmmmz... kpeins dat het alletwee een beetje wordt jasser...
ik ga proberen naar anvers te cruisen.. en ik kan u wel oppikken... alle hangt er allemaal vanaf hoe het met men cruizer is gesteld dan... en dan van antwerpen met den trein.
goesting??? ik heb er anders echt wel zin in, en ik ben nog nooit in de fuse geweest.
btw eagle dat waren tor en ikzelf dat met de trein naar asta zijn geweest.
asta, ocean diva, arize ene pot nat 
alle ocean diva is nat---> feestje op een bootje
de rest is redelijk droog ze 
nothing beats fuus
*UP*
Who's comin ? 
Ik zal er zeker zijn!
eigeil... als ge mij kunt overtuigen...
kzie het eigenlijk niet echt goed zitten om in den donker een rit naar brussel alleen te doen... ma kzou wel graag gaan eigenlijk.
| Originally posted by Kaidreas eigeil... als ge mij kunt overtuigen... kzie het eigenlijk niet echt goed zitten om in den donker een rit naar brussel alleen te doen... ma kzou wel graag gaan eigenlijk. |
amai het gaat precies druk zijn, op andere fora's ook al paginalange topics over deze avond 
anyway, qua vervoer is fuse echt het makkelijkst te bereiken met de trein, en als ge toch naar de auto laat zet em dan best in 1 van de 2 grote parkings in de buurt van Fuse, anders kunt ge gegarandeerd uw autoruit & radio vervangen 
greetz
Hoe was Holden?
| Originally posted by FUSyke Hoe was Holden? |
| Originally posted by FUSyke Hoe was Holden? |
Beats me, ik heb het de avond ervoor iets te bont gemaakt 
Beats me tot de vierde
Ik heb naar frostie een berichtje gestuurd, dak me liever zat ging zuipen in "cafe het fokking anker"
Tot zover James Holden in de Fuse

@ all of you