TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כולם לתת כבוד רב לאחד משלנו..
Pages (2): « 1 [2]


Posted by princess cc on Jan-30-2005 17:35:

Thumbs up

UltraWave=איתי??????????

אהלןןןןןןןן חחחחחחחח ואני תהיתי איך היית במסיבה ולא
הכרתי אותך
טוב אני גם אמרתי לך שאתה מוכשר בטירוף! אבל נעשה את זה רשמי יותר
המון המון המון המון בהצלחה!!!!!
כל הכבוד מותק! שיחקת אותה ביג טיים!
גאים בך


Posted by Hydroid on Jan-30-2005 19:43:

quote:
Originally posted by princess cc
UltraWave=איתי??????????

אהלןןןןןןןן חחחחחחחח ואני תהיתי איך היית במסיבה ולא
הכרתי אותך
טוב אני גם אמרתי לך שאתה מוכשר בטירוף! אבל נעשה את זה רשמי יותר
המון המון המון המון בהצלחה!!!!!
כל הכבוד מותק! שיחקת אותה ביג טיים!
גאים בך


תודה פרינסיסי
ותודה יא רוסי חופר!!!


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.