TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כולם לתת כבוד רב לאחד משלנו..
Pages (2): « 1 [2]
UltraWave=איתי??????????
אהלןןןןןןןן חחחחחחחח ואני תהיתי איך היית במסיבה ולא
הכרתי אותך
טוב אני גם אמרתי לך שאתה מוכשר בטירוף! אבל נעשה את זה רשמי יותר
המון המון המון המון בהצלחה!!!!!
כל הכבוד מותק! שיחקת אותה ביג טיים!
גאים בך
| quote: |
| Originally posted by princess cc UltraWave=איתי?????????? אהלןןןןןןןן חחחחחחחח ואני תהיתי איך היית במסיבה ולא הכרתי אותך טוב אני גם אמרתי לך שאתה מוכשר בטירוף! אבל נעשה את זה רשמי יותר המון המון המון המון בהצלחה!!!!! כל הכבוד מותק! שיחקת אותה ביג טיים! גאים בך |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.