TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Weekend 28 - 29 - 30/01/05
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas Zaterdag: Personeelsfeest, en zoals altijd ben ik weer de enige zonder vrouw damn tword een traditie. |
| Originally posted by Lady_LizzY Personeelsfeesten zonder partner rulen: eerst een paar goei glazen drinken (gratis) dan fun maken met uw collega's veel te ver gaan 's anderendaags weinig tot niets meer weten maandag alles horen van nuchtere collega's *OMG* en dan weten waarom de mensen u zo raar bekijken |
rings a bell.
=)
chance dak een rijbewijs heb en sedus meestal rijd 
Mja, ge moet ook een beetje chance hebben met uw collega's natuurlijk.
Ik heb daar verre van te klagen.
Allemaal jonge mensen die dat begrijpen 
| Originally posted by Lady_LizzY Mja, ge moet ook een beetje chance hebben met uw collega's natuurlijk. Ik heb daar verre van te klagen. Allemaal jonge mensen die dat begrijpen |
Originally posted by Nyah you don't know?? (sorry dries ) ^what jasper said ![]() |

| Originally posted by Aur�lie On topic : ik ga naar invasion , Kai tracid checken |
| Originally posted by djcresto platte kak |
. Zal het je laten weten nadien
kai is sexy

| Originally posted by Zehra kai is sexy |
, voor de rest heeft ie iets verwijfd vind ik
blue eyes 
| Originally posted by Zehra kai is sexy |
Invasion?
on topic
zaterdag Illusion \o/
Nog is lekker laat maken.
| Originally posted by pooley Invasion? |
woaaaaaaaaa die foto's (die gaan me heel men leven nog achtervolgen) ... denkt terug aan tiger zen geile praat hierover
... horror 
Update
Vrijdag: Highstreeeeeeeet... joy, is dat ff lang geleden
zaterdag: personeelsfeest 
| Originally posted by Aur�lie http://www.invasion014.com/ , maar ik zou uw speakers wel uittzetten |
| Originally posted by djcresto typerend dat het zo'n een 10 jaar oude track is als achtergrond, innovatie werkt hier duidelijk niet |
, nadat ze een uur stil sonden tijdens Bossi (Cosmic Gate). Toen maar snel naar huis gegaan.
| Originally posted by Aur�lie http://www.invasion014.com/ , maar ik zou uw speakers wel uittzetten |
| Originally posted by MikeVee Ghost begon daar verleden jaar mee, en heel het publiek begon te hakken en werd zot , nadat ze een uur stil sonden tijdens Bossi (Cosmic Gate). Toen maar snel naar huis gegaan. |
| Originally posted by Buoyant was vroeger natuurlijk ook een hardcore versie van,Thunderdome 15 als ik mij niet vergis, was iets vetter dan dit maar toch, toen luisterde ik daar nog naar |
| Originally posted by Xilver Waar is den tijd da ik met m'n Nike Air Maxkes en mijn Australian-vestje rondliep... En Club X was the place to be |
Kheb er nog foto's van. Khad zo'n schoon geblondeerd janettecoupke ook
Zal straks thuis eentje posten, zit nu op 't werk 
| Originally posted by Xilver Kheb er nog foto's van. Khad zo'n schoon geblondeerd janettecoupke ook Zal straks thuis eentje posten, zit nu op 't werk |
@ xilver: Zeker niet doen. brrrrr
ze zijn wel lachen eigenlijk 
| Originally posted by Kaidreas @ xilver: Zeker niet doen. brrrrr ze zijn wel lachen eigenlijk |
bwah, ze zijn ni allemaal zo erg