TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [30-04-2005] Mayday "Prototypes" - Dortmund, Duitsland
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by New Wave Dit is echt de meest kansloze argument om niet te gaan die ik OOIT heb gehoord. Kijk, dat je moet werken Alee..maar als je geen oordopjes hebt.MWHAHA KOMOPZEG! Je oren zin toch al vertyft ![]() Bram, niet zo zeuren man op alles! Je vraagt er gewoon om om gedist te worden. |
En als ik van bram hoor dat hij DAAR gehoorbeschadiging heeft opgelopen dan weet ik dus wat mij te doen staat voor de tijd! Maar ik ken mijzelf (LUI!), vandaar
!
Ik vind de line-up ook niet denderend... Ik weet t nog niet... Paulus erbij had t voor mij toch aantrekkelijker gemaakt...
| Originally posted by New Wave Dit is echt de meest kansloze argument om niet te gaan die ik OOIT heb gehoord. Kijk, dat je moet werken Alee..maar als je geen oordopjes hebt.MWHAHA KOMOPZEG! Je oren zin toch al vertyft ![]() |

�k kreeg zelfs pijn aan mijn roen toen ik voor de proef mijn oordopjes heel eventjes eruit haalde. Mijn god, w�t een geluid!!
In 2001 hadden ze aadbevingssimulatoren. De bass die toen uit de speakers kwam was zo hard dat je amper kon ademen
Mayday: 500.000 Watt continue vermogen
128x 18" Subwoofers
96x 15" Midbass
192x 1,5" Tweaters

Tis toch de omgekeerde wereld dat mensen OORDOPJES moeten kopen omdat het geluidsniveau TE HARD staat? En niet alleen voor zwakhorenden zoals Kolkie
, maar ook voor de normale mens...
Daarom vind ik die Silent Disco's wel een goed idee: Geef iedereen een hoofdtelefoon waarmee je zelf het volume kan regelen, en als je eff zin hebt aan rust aan je kop of een praatje wil maken met iemand, zet je m gewoon af. Plus dat je dat in complete stilte staat en iedereen om je heen ziet dansen, dat lijkt me ook een leuke geaardwording
Mensen al een x zoiets meegemaakt?
| Originally posted by Cosmic Daarom vind ik die Silent Disco's wel een goed idee: Geef iedereen een hoofdtelefoon waarmee je zelf het volume kan regelen, en als je eff zin hebt aan rust aan je kop of een praatje wil maken met iemand, zet je m gewoon af. Plus dat je dat in complete stilte staat en iedereen om je heen ziet dansen, dat lijkt me ook een leuke geaardwording Mensen al een x zoiets meegemaakt? |
Ik heb (uiteraard
) wel een keer zo'n feestje meegemaakt (1 area). Was te koel voor woorden
. Alleen ben je wel redelijk uitgesloten als je geen koptelefoon hebt...
Haha, das mooi!
Ik verhuis morgen naar dortmund, en ik heb heeeeeeeeeele dure "custom made" oodropjes van mn werk, dus ik ga hier aanwezig zijn.
Line up vink niet zo heel geweldig, maar tgaat vast wel een dik feest worden.
Kolkie, jij bent raar, en je oren al helemaal, denk je dat oordoppen daar wat aan kunnen doen 
PvD schijnt wel in Belgie op Mayday te komen :S
Klopt hij staat op de line-up. Zo krijg je de tent wel vol want hij draait normaal echt NOOIT in Belgie 
Schijnt dat ze in Belgi� de datum extra hebben aangepast zodat Der Paule aanwezig kon zijn.
| Originally posted by jp Klopt hij staat op de line-up. Zo krijg je de tent wel vol want hij draait normaal echt NOOIT in Belgie |
Line up is goed te pruimen, wellicht zelfs beter als in Duitsland, alleen PvD staat niet op de officiele site vermeld, maar als ik in de agenda van Pvd kijk staatie geboekt op 27.05.05 op Mayday te Gent. Op de officiele site is de datum nog 11.04.05. Wanneer Pvd echt tussen de line up staat dan is de line up wel beter als Duitsland.
Live acts
Member of Mayday
Cherry Moon traxx
Sectet Cinema <=
Lexy & K-Paul
Mayday floor:
Chris Liebing
Westbam
Michel de Hey
Marusha <<==
Takkye Ishino
Eric Sneo
Marco Bailey
Dj Ghost
Trance floor:
Marco V
Johan Gielen
Tomcraft
Yves Deruyter
Oliver "reeloop" Klitzing
DJ Youri
En de ticketprijs is ook zeer aantrekkelijk...� 27,00 voor zo'n feest, waarom ken dit nou nooit eens in NL gehouden worden voor dit geld 
| Originally posted by MaGiK54 Live acts Member of Mayday Cherry Moon traxx Sectet Cinema <= Lexy & K-Paul Mayday floor: Chris Liebing Westbam Michel de Hey Marusha <<== Takkye Ishino Eric Sneo Marco Bailey Dj Ghost Trance floor: Marco V Johan Gielen Tomcraft Yves Deruyter Oliver "reeloop" Klitzing DJ Youri En de ticketprijs is ook zeer aantrekkelijk...� 27,00 voor zo'n feest, waarom ken dit nou nooit eens in NL gehouden worden voor dit geld |
^
Mayday buiten Duitsland is geen Mayday 
bovenstaande info is van vorig jaar als ik mij niet vergis.
dit jaar:
Paul Van Dyk
NU NRG
Marco V
Marcel Woods
Cor Fijneman
Mojado live
Lexy & K-Paul
Zombie Nation
Hee Kolkie, afterparty in onze kelder???
Ruimte genoeg voor alle NLTA's
!
schopje 
nog maar 50 dagen 
morgen denk ik toch maar ticket halen... het was vorig jaar zo vet, en het thema van dit jaar is ook wel geinig.. count me in 
| Originally posted by HBtje schopje ![]() |
| Originally posted by tijs08 Dat mag niet HBtje en dat weet je donders goed!!! |
Paul van Dyk is nu ook Officieel bevestigd voor Belgie...
klik
*bump*
Nog 4 weken......al mensen definitief besloten om te gaan