TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Marco V till Malmö i mars
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ !!!!!!!!!
den 21 mars drar jag till Ungern! har längtat som fan till Mayday i Budapest, och när det äntligen går i hamn så missar jag årets fest här hemma! WTF!!!!
kan inte fatta att det är sant!! helvete också 24 mars!
EDIT: ska försöka boka om flygbiljetten... vet inte om det går med lågprisflyg??
EDIT2: yes!! det går att boka om!! (fast då blir biljetten dyrare men skit samma
) men i sf vill jag gärna veta om datumet är 100% bekräftat nu?? så jag inte behöver boka om 10 ggr 
| quote: |
| Originally posted by CJ InterCity NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ !!!!!!!!! den 21 mars drar jag till Ungern! har längtat som fan till Mayday i Budapest, |
Hade också velat dra dit men har fanimig inte cash till allt...inte tid heller - mycket att göra i skolan
| Originally posted by CJ InterCity men i sf vill jag gärna veta om datumet är 100% bekräftat nu?? så jag inte behöver boka om 10 ggr |

jamen då jävlar!!
WEEEEEEEEE!!! 
hmm.... jobbar ffs kväll den dagen... byter till morgon lr 7-16 ;-)
| Originally posted by Laszlo Ska du på Mayday din FAN?! Hade också velat dra dit men har fanimig inte cash till allt...inte tid heller - mycket att göra i skolan |
men vafan, har man missat det år efter år så blir man desperat
| Originally posted by Andreas aka. Ace event på TC Nu är det ute på Marco V sajten redan så det är lika bra att bekräfta att det är vi som gör det. Kontrakten är klara. Dock en del annat som ska färdigställas innan den riktigta infon kommer. Peace |
underbart!!
då är det bara att slänga ihop en förfest så är allt klart 
| Originally posted by CJ InterCity då är det bara att slänga ihop en förfest så är allt klart |
jao vi får se, jag ska höra med Sipowitz om vi kan slänga ihop något. det kanske blir för kallt att ha festen ute vid Bo01 igen... vi får se 
| Originally posted by CJ InterCity jao vi får se, jag ska höra med Sipowitz om vi kan slänga ihop något. det kanske blir för kallt att ha festen ute vid Bo01 igen... vi får se |

Tar med mig lite vinyler...
reggade inte förfestkillen sig här på TA? verkar inte som han stod ut med oss särskilt länge
| Originally posted by Funfrock reggade inte förfestkillen sig här på TA? verkar inte som han stod ut med oss särskilt länge |
| Originally posted by SWE_TRANCE Ajjemen, Johan hette han väl? Har han på min ICQ, ska fråga om jag får tillbaka min ryggsäck som jag glömde där också |
men det löste sig...
18 bast insläpp? if so så kommer jag
18 ska det vara... annars stämmer jag dom! 
| Originally posted by keddo 18 bast insläpp? if so så kommer jag |
| Originally posted by CJ InterCity 18 ska det vara... annars stämmer jag dom! |
Jag hoppas inte det är 16-årsgräns...
| Originally posted by Laszlo Jag hoppas inte det är 16-årsgräns... |
| Originally posted by Andreas.H Du kan vara ganska lugn |
| Originally posted by RebeL9 shit e du go eller. det e ju det man ska hoppas. annars kommer det ju inga trance angels. du vet småtjejer som e utklädda till änglar. sådana här: http://www.tranceland.org/img/gallery/11/view/582.jpg varje fests stora behållning! |
| Originally posted by RebeL9 shit e du go eller. det e ju det man ska hoppas. annars kommer det ju inga trance angels. du vet småtjejer som e utklädda till änglar. sådana här: http://www.tranceland.org/img/gallery/11/view/582.jpg varje fests stora behållning! |

| Originally posted by SteveTranz4ever Ses där !!! // Steve |
| Originally posted by reveal Ses där !!! // Johan |