TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Oscars 2005
Pages (2): « 1 [2]

Posted by pooley on Feb-28-2005 08:02:

Heb tot 3u30 gekeken maar dan maar gaan slapen want kmoest er om 6.30 uit
en zaterdag op zondag ook al veel te weinig geslapen :/ Weekend om uit te slapen, yea right

Posted by CygnusX on Feb-28-2005 10:24:

Ik heb het ook niet tot het einde volgehouden, tegen een uur of 4 gaan slapen.

quote:
Million Dollar Baby is de morele winnaar geworden van de 77ste Oscaruitreiking. De film won de Oscar voor beste film, beste regisseur (Clint Eastwood), beste vrouwelijke hoofdrol (Hillary Swank) en beste mannelijke bijrol (Morgan Freeman).
Martin Scorsese greep zo opnieuw naast de belangrijkste Oscars. Zijn film "Aviator" kreeg wel vijf Oscars: beste vrouwelijke bijrol (Cate Blanchett), beste cinematografie en oscars voor "editing", "art direction" en kostuumontwerp. Leonardo DiCaprio, de hoofdrol in "Aviator", legde het af tegen Jamie Foxx die schitterde in "Ray", een film over het leven van Ray Charles. Foxx won zoals verwacht de Oscar voor beste mannelijke acteur.
De Oscar voor beste buitenlandse film ging naar "Mar Adentro" van Amenabar. Hij klopte onder andere "Der Untergang".

Million Dollar Baby vond ik een pak beter dan Aviator, dus kan ik me er wel mee vinden

Posted by Buoyant on Feb-28-2005 11:19:

quote:
Originally posted by CygnusX

Zijn film "Aviator" kreeg wel vijf Oscars: beste vrouwelijke bijrol (Cate Blanchett), beste cinematografie en oscars voor "editing", "art direction" en kostuumontwerp.

Million Dollar Baby vond ik een pak beter dan Aviator, dus kan ik me er wel mee vinden

Gisterenavond in ene keer met 3 man in slaap gevallen toen we the Aviator aan het kijken waren en hem uiteindelijk maar afgezet, nen hele spannende film

Pages (2): « 1 [2]