TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie gaan er allemaal naar Innercity dit jaar!
Pages (2): « 1 [2]
I'll be there!!! Damn wat heb ik er zin in...
Laterrr...
Nou dit belooft wat zeg!!
Ik zat een beetje op het start2dance-forum rond te kijken en tot mijn grote verbazing blijkt Sir Jamez, de man die op Innercity in de techno-zaal gaat openene, daar lid te zijn. Sterker nog, hij blijkt nog zeer frequent te posten ook!
Op een gegeven moment kwam ik dit berichtje tegen (het gesprek ging over de KEIharde draaistijl van DJ Rush):\
| quote: |
ik ben denk ik een van de eerste djs die in nederland nog harder draaide dan dat Rush nu doet.. en toch blijf ik zeggen dat als je als eerste dj gewoon echt moet opbouwen om de avond goed neer te zetten.. want.. je moet soul en funk creeren om die harde lading techno juist tot stand te brengen.. |
| quote: |
| Originally posted by Jukx Laten we hopen dat hij het waar maakt! Ik ben het er trouwens helemaal mee eens dat de soul en de funk zeer belangrijk zijn en niet mogen ontbreken (iets wat te vaak wel het geval is). Sommige mensen denken dat techno gelijk staat aan doelloos beuken en die verlangen ook altijd en overal alleen maar gebeuk (het woord alleen al..). Dat vind ik erg jammer aangezien techno veel meer inhoudt dan alleen maar "beuken". En met een goed opgebouwde set komen de harde platen veel beter tot hun recht dan wanneer de hele set alleen uit dat soort stamp-platen zou bestaan. Maar goed.. |
Nouja, hij zei dat die het laatste half uur wel alle remmen los zou gooien.

woopppppppppieeeeeee
nog 2 dagen
i agree met de soul funk sjit...
ik zit zelf eigenlijk mijn stijl aan te passen aan een meer soul en funky techno net als carl cox' label intec sjit gewoon omdat dat een beetje de engels publiek aanspreek maar dat is de helft van mijn stijl de andere is gereseveerd voor umek chris thomas johannes allessandro al gaetano ie. POUNDING BEATS
Hmmm.....zijn er nog kaarten?
Zo ja, misschien ga ik dan wel, enkele vrienden wildden misschien gaan, als zij gaan, ga ik wel mee (als ik nog genoeg geld heb
)
ik ben hem net wezen halen!
) wordt egt zwaar bruut stampen daaro...
wil wel maar kan niet door.......
Tja het lijkt me echt een super feest, maar ik kan niet..
Ik zit namelijk tijdens de kerstvakantie twee weekies in Egypte!! Lekker vakantie vieren
is ook leuk.
Vorig jaar kon ik ook al niet omdat ik toen op wintersport was, tja je moet toch keuzes maken
Damn die flyer van innercity is echt mooi man, daar zit echt heel veel werk in, echt mooi van id-t
BLEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHH, ik wordt gewoon gedwongen om te gaan, vies gewoon...maaruh ik ga wel.... 
We gaan zien hoe ID&T dit feesje heeft aangekleed.....kilo groente mee en ik vermaak me wel.....
LATOX!