TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [15,16-04-2005] Awakenings - Westergasfabriek, Amsterdam
Pages (2): « 1 [2]
hmz die goldstrike fles is halfleeg, nieuwe fles jagermeister ook halfleeg, fles wijn leeg, speciaalbier op, Bastiaantje brak, moet nu voor school werken dus ik heb maar een antikatermixje gepost http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=2
| quote: |
| Originally posted by magrec heb je nog veel goldstrike en tequila gedronken toen wij weg waren?? |
Deadly!
| Originally posted by SnuggLe Sodeju. Op zich zelfstaand zijn dat al 2 foute drankjes (vooral Goldstrike) maar in combinatie helemaal Deadly! |
Ik ben zaterdag geweest en het was mijn eerste Awakenings �n mijn eerste keer Westergasfabriek! Ik vond het helemaal goed!!
Tot half 3 moest ik echt even gapen af en toe maar toen Adam Beyer kwam kon het feest voor mij beginnen!
Wij waren die kleine meisjes natuurlijk! 
| Originally posted by Roos22 Wij waren die kleine meisjes natuurlijk! |
Who knows...
?
Foto's van vrijdag: http://www.pvdplanet.net/awakenings/
| Originally posted by jp Foto's van vrijdag: http://www.pvdplanet.net/awakenings/ |
| Originally posted by New Wave Mooie foto's die witte hokjes met rood kruisje. |

| Originally posted by jp Ik ben de thumbs nog aan het uploaden wijsneus :P |
Tja en dan komen de pics van zaterdag nog...
Ben benieuwd 
Nerd..was je wel geweest?
Niet dat ik weet
| Originally posted by New Wave Dan kan het zo maar zijn dat we je gezien hebben. Who knows...![]() Volgende keer wel effe afspreken om een drankje te komen drinken, of had je geen zin om effe met drie gefreakte mafkezen te hossen ? |

| Originally posted by SnuggLe Laat je rimmen |
BURN!
| Originally posted by Little Theseus Je zal toch maar een baan hebben en elke dag naar je baas moeten.. Wat is het toch geweldig een niet-werkende elke-dag-dronken student te zijn.. |
| Originally posted by SnuggLe Wie heeft daar nou wel zin in Tim? Welke vrouw bedoel ik ![]() Zelfs Josta wil niet meer met je hossen, dan is het al wel heeeeeeeeel erg Laat je rimmen |
neu niet in de Wester, vieze prog-slet, nep techno freak! Mischelle de Zey rukker! whoeehoeee!!
| Originally posted by New Wave Wat Josta wel en niet wil zal me een worst wezen. En waar was jij met je grote smoel? neu niet in de Wester, vieze prog-slet, nep techno freak! Mischelle de Zey rukker! whoeehoeee!! |

| Originally posted by SnuggLe Kusje ![]() We moeten eens wat kleine technofeestjes bezoeken, ook leuk! Ga je 21 mei mee naar Integrate? Rachmad & Joel Mull 4 uur back2back in het Paard van troje! Ik ga zeker. |
| Originally posted by New Wave Dan kan het zo maar zijn dat we je gezien hebben. Who knows...![]() Volgende keer wel effe afspreken om een drankje te komen drinken, of had je geen zin om effe met drie gefreakte mafkezen te hossen ? |
| Originally posted by New Wave Al is Rachmad na Awakenings in de now&wow wel heel wat plaatsen gedaald in mijn favourieten-lijst. |
| Originally posted by SnuggLe Dat was toch met "Steve gaat hard, Steve gaat hard, Steve gaat hard" wat Rocco riep, en dat hij ontiegelijk ging beuken? Mjah inderdaad, dat vond ik ook niet echt je van het... |
Maarja die Westergas moet natuurlijk vol komen
| Originally posted by Partyhardy! Het mooie vind ik dat Rocco volgens meerdere interviews meer van de rustigere stijlen houdt dan van het hardere beuk werk. En intussen volop gas dj's boeken Maarja die Westergas moet natuurlijk vol komen |
maar goed harde techno is gewoon heel populair nu....
De zon was zeker erg vel daar binnen?
| Originally posted by Roos22 nee, hoor heb ook met Franzelare gedanst |
| Originally posted by franzelare jep, was weer een geslaagd feest en ik was heeeeel blij dat ik maandag vrij had want het ging nog even door zondag morgen |