TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Marokaan flipt tegenover leraar
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Massive84 on Jan-29-2005 22:41:

quote:
Originally posted by robin
Omdat TA geen Fok! is, gelukkig, daarom hoort dit topic hier niet, of wil jij met (nl)ta een 2e fok! worden? Dat is pas een kansloze bende..

Ik blijf er bij dat dit topic geen ander nut heeft dan weer eens lekker aanwijzen hoe marokanen kut zijn, dat weten we nu wel, en op internet roepen dat je iets niet vind kunnen heeft nog nooit ergens toe geleid.

Grappig dat ik de enige ben met deze mening..


Ik share die mening.

Waarom een HELE topic over een stom filmpje? kon ook gewoon in de chillout topic gepost worden

Ook, het is niet of Nederlanders nooit tekeer gaan, ik heb het mee gemaakt, en vond het alleen maar grappig.


Posted by BaRTeZ on Jan-30-2005 03:37:

http://www.maroc.nl/tijdelijk/dlr.wmv



(uit de reacties van dat GS bericht)


Posted by MaGiK54 on Jan-30-2005 04:07:

quote:
Originally posted by BaRTeZ
http://www.maroc.nl/tijdelijk/dlr.wmv



(uit de reacties van dat GS bericht)


Goed stukkie.......

En ik sluit me volledig bij Robin aan, deze draad is in mijn ogen alleen maar bedoeld om weer eens te schoppen tegen de Marokaanse samenleving.........dus ik begrijp de reactie niet helemaal van High_nrg na de opmerkingen van Robin, volgens mij begrijp je niet helemaal waarom Robin van mening is dat deze draad onnodig is.....


Posted by Tim81 on Jan-30-2005 10:58:

quote:
Originally posted by BaRTeZ
http://www.maroc.nl/tijdelijk/dlr.wmv


Aardig verhaal!


Posted by basvh on Jan-30-2005 12:42:

stom stukje alleen al door het feit dat die Viole het zegt. En om als laatste dan Wilders erbij te halen en alle soundbites precies in zijn straatje te gaan knippen. Tsjah kansloos


quote:
deze draad is in mijn ogen alleen maar bedoeld om weer eens te schoppen tegen de Marokaanse samenleving.......


Dus we mogen niks meer negatiefs over de marokaanse samenleving zeggen?

Zulke filmpjes zijn juist goed dat ze er zijn. Ze laten zien hoe het tegenwoordig op sommige scholen aan toe gaat.


Posted by The Freezzz on Jan-30-2005 12:47:

^ Tsja de vraag is of ie ook gepost zou zijn als het niet een Marokaan maar een Nederlander was geweest.


Posted by BaRTeZ on Jan-30-2005 12:50:

quote:
Originally posted by basvh
stom stukje alleen al door het feit dat die Viole het zegt.



Posted by Opti on Jan-30-2005 12:54:

quote:
Originally posted by The Freezzz
^ Tsja de vraag is of ie ook gepost zou zijn als het niet een Marokaan maar een Nederlander was geweest.



nee


Posted by AversusZ on Jan-30-2005 13:38:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Over een kam scheren gesproken...


ja sorry hoor, maar ik begin een beetje schijtziek van zulke mensen te worden.


Posted by Asperge on Jan-30-2005 14:04:

Wat een asociaal, ik had echt niet zo koel kunnen blijven als die docent.


Posted by basvh on Jan-30-2005 15:19:

quote:
Originally posted by BaRTeZ


Ik heb redelijk wat colomns van hem gelezen en een zooi interviews van hem gezien en kan die gast gewoon niet uitstaan.

quote:
^ Tsja de vraag is of ie ook gepost zou zijn als het niet een Marokaan maar een Nederlander was geweest.


Tsjah waarom neit?


Posted by Glaniskanis on Jan-30-2005 15:56:

Ik kan die Van Jole helemaaaaal niet luchten
Die kerel IS niemand! En nog denkt ie dat ie zich voor moet doen als HET "geweten" van de nederlandse pers
Verschrikkelijk!

Dat hele stukje van hem wordt juist op zon manier gebracht dat het lijkt alsof hij het sowieso niet fout kan hebben en hij brengt het alsof al die koppen niet een beetje genuanceerd moeten worden


Posted by New Wave on Jan-30-2005 16:25:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Dat hele stukje van hem wordt juist op zon manier gebracht dat het lijkt alsof hij het sowieso niet fout kan hebben en hij brengt het alsof al die koppen niet een beetje genuanceerd moeten worden


Moet hij het fout hebben dan?
Hij geeft hier juist weer hoe de media reageerd op onderwerpen.
Hij heeft het over het feit dat de media een hype kan veroorzaken.
Want wat inderdaad het geval is, dit klein gevalletje hebben ze enorm in de media verslagen. Er gebeuren dagelijks ongelukken en dara hoor ej niets over. Hij geeft hier als 'journalist' geen nieuws maar een 'uitleg van'. En hij heeft inderdaad gelijk. Gaat er dus niet om of hij niets fout kan doen, gaat er om hoe de media in het algemeen, dingen kan beinvloeden. De media heeft namelijk veel macht en speeld in op de gevoelens van de mens.
Hij geeft hier een neutrale overzicht over het mediabeleid.


Posted by Massive84 on Jan-30-2005 19:18:

quote:
Originally posted by New Wave
Moet hij het fout hebben dan?
Hij geeft hier juist weer hoe de media reageerd op onderwerpen.
Hij heeft het over het feit dat de media een hype kan veroorzaken.
Want wat inderdaad het geval is, dit klein gevalletje hebben ze enorm in de media verslagen. Er gebeuren dagelijks ongelukken en dara hoor ej niets over. Hij geeft hier als 'journalist' geen nieuws maar een 'uitleg van'. En hij heeft inderdaad gelijk. Gaat er dus niet om of hij niets fout kan doen, gaat er om hoe de media in het algemeen, dingen kan beinvloeden. De media heeft namelijk veel macht en speeld in op de gevoelens van de mens.
Hij geeft hier een neutrale overzicht over het mediabeleid.


juist, en Wilders moet echt stand up comedian worden.

Straat terroisten? wat is dit nou weer voor een term? Laatst dat ik nog peter R de vries keek, waren het nog steeds De nederlanders die meisjes van 10 verkrachten en vermoorden

Nu moet hij effe het over een tasjes dief hebben, serieus down met die gast.


Posted by AirPole on Jan-30-2005 20:27:

quote:
Originally posted by Massive84
Laatst dat ik nog peter R de vries keek, waren het nog steeds De nederlanders die meisjes van 10 verkrachten en vermoorden







Komt heel zwart/wit over bij mij, verklaar je nader...


Posted by Raymond on Jan-31-2005 08:08:

quote:
Originally posted by New Wave
Hij geeft hier een neutrale overzicht over het mediabeleid.

Bij de VARA zeker
Nou als er een staatszender bestaat, dan is het de VARA wel.....


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.