TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Marokaan flipt tegenover leraar
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by robin Omdat TA geen Fok! is, gelukkig, daarom hoort dit topic hier niet, of wil jij met (nl)ta een 2e fok! worden? Dat is pas een kansloze bende.. Ik blijf er bij dat dit topic geen ander nut heeft dan weer eens lekker aanwijzen hoe marokanen kut zijn, dat weten we nu wel, en op internet roepen dat je iets niet vind kunnen heeft nog nooit ergens toe geleid. Grappig dat ik de enige ben met deze mening.. |

http://www.maroc.nl/tijdelijk/dlr.wmv

(uit de reacties van dat GS bericht)
| quote: |
| Originally posted by BaRTeZ http://www.maroc.nl/tijdelijk/dlr.wmv ![]() (uit de reacties van dat GS bericht) |
| quote: |
| Originally posted by BaRTeZ http://www.maroc.nl/tijdelijk/dlr.wmv |
stom stukje alleen al door het feit dat die Viole het zegt. En om als laatste dan Wilders erbij te halen en alle soundbites precies in zijn straatje te gaan knippen. Tsjah kansloos
| quote: |
| deze draad is in mijn ogen alleen maar bedoeld om weer eens te schoppen tegen de Marokaanse samenleving....... |
^ Tsja de vraag is of ie ook gepost zou zijn als het niet een Marokaan maar een Nederlander was geweest.
| quote: |
| Originally posted by basvh stom stukje alleen al door het feit dat die Viole het zegt. |
| quote: |
| Originally posted by The Freezzz ^ Tsja de vraag is of ie ook gepost zou zijn als het niet een Marokaan maar een Nederlander was geweest. |
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Over een kam scheren gesproken... |
Wat een asociaal, ik had echt niet zo koel kunnen blijven als die docent.
| quote: |
Originally posted by BaRTeZ |
| quote: |
| ^ Tsja de vraag is of ie ook gepost zou zijn als het niet een Marokaan maar een Nederlander was geweest. |
Ik kan die Van Jole helemaaaaal niet luchten
Die kerel IS niemand! En nog denkt ie dat ie zich voor moet doen als HET "geweten" van de nederlandse pers
Verschrikkelijk!
Dat hele stukje van hem wordt juist op zon manier gebracht dat het lijkt alsof hij het sowieso niet fout kan hebben en hij brengt het alsof al die koppen niet een beetje genuanceerd moeten worden
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis Dat hele stukje van hem wordt juist op zon manier gebracht dat het lijkt alsof hij het sowieso niet fout kan hebben en hij brengt het alsof al die koppen niet een beetje genuanceerd moeten worden |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Moet hij het fout hebben dan? Hij geeft hier juist weer hoe de media reageerd op onderwerpen. Hij heeft het over het feit dat de media een hype kan veroorzaken. Want wat inderdaad het geval is, dit klein gevalletje hebben ze enorm in de media verslagen. Er gebeuren dagelijks ongelukken en dara hoor ej niets over. Hij geeft hier als 'journalist' geen nieuws maar een 'uitleg van'. En hij heeft inderdaad gelijk. Gaat er dus niet om of hij niets fout kan doen, gaat er om hoe de media in het algemeen, dingen kan beinvloeden. De media heeft namelijk veel macht en speeld in op de gevoelens van de mens. Hij geeft hier een neutrale overzicht over het mediabeleid. |

| quote: |
| Originally posted by Massive84 Laatst dat ik nog peter R de vries keek, waren het nog steeds De nederlanders die meisjes van 10 verkrachten en vermoorden ![]() |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Hij geeft hier een neutrale overzicht over het mediabeleid. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.