TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lost
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by jofawe exakt.. stargate �r kanond�ligt j�mnf�rt med StarTrek ... |
| Originally posted by St_Andrew joey suger dase imo ![]() the apperentice �r d�remot riktigt bra imo, iaf f�rra sesongen, den som �r nu verkar lite B dock, f�r mkt intriger och stuff... vet inte om du sett f�rra veckans episod? men dom br�ka typ hela tiden, lite f�r mkt imo... the apprentice ska ju vara mer om buisness liksom |

| Originally posted by Kvicket Jo jag har sett b�de f�rra och det h�r avsnittet. Det man har blivit lite f�rv�nad �ver alla s�songerna �r faktiskt hur m�nga idioter dem finner. Jag menar, m�ste ju finnas b�ttre ledare n�gonstans i staterna? Vissa �r ju usla ledare :/ Sen �r det ju lite kul att de alltid hittar n�got psykfall. ![]() Hur som s� �r det Donald som g�r programmet bra S� j�vla sk�n han �r |

j�vlar i helvete vilken cliffhanger det �r i avsnitt 14 av Lost .. spricker snart s� sp�nnande det �r. � avsnitt 15 �r inte i sverige f�rrens imorgon eftermiddag 
kingpin e en riktigt tung serie.. g�r p� fyran p� m�ndagar vid 23
| Originally posted by jofawe j�vlar i helvete vilken cliffhanger det �r i avsnitt 14 av Lost .. spricker snart s� sp�nnande det �r. � avsnitt 15 �r inte i sverige f�rrens imorgon eftermiddag |

| Originally posted by DjDanniKay Hehe...h�ller med dig, undra vad som har h�nt med, du vet vem som man s�g i slutet...!:! ![]() Episoden l�r v�l dyka upp imorn eller sent ikv�ll::P |
Kvikcet har ju f�tt mig att f�lja LOST och de ska jag inte klaga �ver.. grym serie
hoppas f�r i helvete att de sl�pper ett nytt avsnitt nu p� torsdag/fredag..
OC �r lika bra de.. s�song 2 �r inte lika som 1an men vfn.. den h�ller iaf 
s�����, jag s�g just lost f�r f�rsta g�ngen, vet inte vilken episod, men den visades ikv�ll h�r s� jag antar att det var den nyaste?
iaf, tyckte inte det var n�tt speciellt alls, ganska tr�kigt faktiskt 
| Originally posted by St_Andrew s�����, jag s�g just lost f�r f�rsta g�ngen, vet inte vilken episod, men den visades ikv�ll h�r s� jag antar att det var den nyaste? iaf, tyckte inte det var n�tt speciellt alls, ganska tr�kigt faktiskt |
jag ska ta � se det nya ... NU! 
det e p� v�g hem nu, st�rigt att man inte hinner titta igenom det innan f�rel�sningarna b�rjar bara 
| Originally posted by Smekbar det e p� v�g hem nu, st�rigt att man inte hinner titta igenom det innan f�rel�sningarna b�rjar bara |

| Originally posted by DjDanniKay Jepp, samma h�r.. ![]() Skall ses p� snart!! |
(s�g den ig�r)
En vecka till n�sta. 
Originally posted by Cloudburst (s�g den ig�r)En vecka till n�sta. |
jag s�g andra avsnittet och k�nde att karakt�rerna var s� j�vla �vergjorda.
Tex n�r den d�r bruden inte ville �vers�tta den d�r franska bruden p� radion.....och hon vart och grina och j�vlas, k�ndes verkligen overkill. samt den d�r snubben som hela tiden tjafsade om "OMG WERE GONA DIE, THE RADIO DOESNT WORK, NOTHING WORKS ASHDGjksg" och s� vidare.
fast jag s�g bara p� det f�r att jag ville se ett roligt monster....vilket jag inte fick se.
| Originally posted by Crash jag s�g andra avsnittet och k�nde att karakt�rerna var s� j�vla �vergjorda. Tex n�r den d�r bruden inte ville �vers�tta den d�r franska bruden p� radion.....och hon vart och grina och j�vlas, k�ndes verkligen overkill. samt den d�r snubben som hela tiden tjafsade om "OMG WERE GONA DIE, THE RADIO DOESNT WORK, NOTHING WORKS ASHDGjksg" och s� vidare. fast jag s�g bara p� det f�r att jag ville se ett roligt monster....vilket jag inte fick se. |

hehe
S�g del 16 ig�r natt.
Det jag gillar med serien att m�nga av personerna har n�got gemensamt p� n�tt mystiskt s�tt.
| Originally posted by Cloudburst S�g del 16 ig�r natt. Det jag gillar med serien att m�nga av personerna har n�got gemensamt p� n�tt mystiskt s�tt. |
s�g nyss avsnitt 17 
M�ste bara avsl�ja en sak..
S�g ni med Hurley p� TV:n hos mannan Jin levererar ett meddelande till? 
| Originally posted by jofawe s�g nyss avsnitt 17 ![]() M�ste bara avsl�ja en sak.. S�g ni med Hurley p� TV:n hos mannan Jin levererar ett meddelande till? |
Gah, en vecka till...
| Originally posted by Cloudburst Whoa, s�g inte det f�rsta g�ngen! Var tvungen att kontrollera. Vill veta f�rklaringen... Gah, en vecka till... |
Jag tycker det �r en v�l gjord serie men historien ger jag inte mycket f�r alls. K�nns i det n�rmaste l�jlig emallan�t.
Jahapp, d� har man fastnat f�r denna serie.
Mycket snack om den n�r jag var i USA i september s� jag kikade lite p� andra avsnittet n�r det gick p� fyran f�r inte s� l�nge sedan. Inte s� dumt t�nkte jag och skaffade raskt resten av s�song 1. S�g 5 avsnitt p� raken n�r jag satt och slappade i helgen och m�ste nu se resten s� snart som m�jligt.