TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lost
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »

Posted by SteveTranz4ever on Feb-06-2005 13:49:

quote:
Originally posted by jofawe
exakt.. stargate �r kanond�ligt j�mnf�rt med StarTrek ...

Stargate Atlantis �r dock ett g�ng b�ttre, jag har alltid gillat myten & mystiken kring Atlantis �ven om Amerikanarna inte lyckas h�lla kvar mystiken i detta och m�nga avsnitt �r r�tt lika och upprepande handlingar men den har sina stunder d� den �r riktigt sp�nnande.

Star Trek - Enterprise s�song 3 �r den hittills b�sta Star Trek serien
(n�sta fredag s�nds i USA "s04e14-The Aenar" som man tar hem p� l�rdagen)

Posted by Kvicket on Feb-06-2005 19:41:

quote:
Originally posted by St_Andrew
joey suger dase imo

the apperentice �r d�remot riktigt bra imo, iaf f�rra sesongen, den som �r nu verkar lite B dock, f�r mkt intriger och stuff... vet inte om du sett f�rra veckans episod? men dom br�ka typ hela tiden, lite f�r mkt imo... the apprentice ska ju vara mer om buisness liksom

Jo jag har sett b�de f�rra och det h�r avsnittet. Det man har blivit lite f�rv�nad �ver alla s�songerna �r faktiskt hur m�nga idioter dem finner. Jag menar, m�ste ju finnas b�ttre ledare n�gonstans i staterna? Vissa �r ju usla ledare :/
Sen �r det ju lite kul att de alltid hittar n�got psykfall.

Hur som s� �r det Donald som g�r programmet bra
S� j�vla sk�n han �r

Posted by St_Andrew on Feb-07-2005 03:12:

quote:
Originally posted by Kvicket
Jo jag har sett b�de f�rra och det h�r avsnittet. Det man har blivit lite f�rv�nad �ver alla s�songerna �r faktiskt hur m�nga idioter dem finner. Jag menar, m�ste ju finnas b�ttre ledare n�gonstans i staterna? Vissa �r ju usla ledare :/
Sen �r det ju lite kul att de alltid hittar n�got psykfall.

Hur som s� �r det Donald som g�r programmet bra
S� j�vla sk�n han �r

ass�, dom b�sta ledarna beh�ver inte vinna en dokus�pa f�r att bevisa att dom �r bra ledare

donalt trump �r riktigt sk�n, men jag tror han kan vara ett riktigt ass sometimes irl =)

Posted by jofawe on Feb-09-2005 12:46:

j�vlar i helvete vilken cliffhanger det �r i avsnitt 14 av Lost .. spricker snart s� sp�nnande det �r. � avsnitt 15 �r inte i sverige f�rrens imorgon eftermiddag

Posted by staz on Feb-09-2005 13:09:

kingpin e en riktigt tung serie.. g�r p� fyran p� m�ndagar vid 23

Posted by DjDanniKay on Feb-09-2005 13:32:

quote:
j�vlar i helvete vilken cliffhanger det �r i avsnitt 14 av Lost .. spricker snart s� sp�nnande det �r. � avsnitt 15 �r inte i sverige f�rrens imorgon eftermiddag

Hehe...h�ller med dig, undra vad som har h�nt med, du vet vem som man s�g i slutet...!:!

Episoden l�r v�l dyka upp imorn eller sent ikv�ll::P

Posted by jofawe on Feb-09-2005 14:26:

quote:
Originally posted by DjDanniKay
Hehe...h�ller med dig, undra vad som har h�nt med, du vet vem som man s�g i slutet...!:!

Episoden l�r v�l dyka upp imorn eller sent ikv�ll::P

Imorgon eftermiddag �r det ber�knat ... fan.. kan inte v�nta s� l�nge!!

kolla in www.tvtome.com s� f�rst�r ni varf�r

Posted by Cham on Feb-09-2005 16:08:

Kvikcet har ju f�tt mig att f�lja LOST och de ska jag inte klaga �ver.. grym serie hoppas f�r i helvete att de sl�pper ett nytt avsnitt nu p� torsdag/fredag.. OC �r lika bra de.. s�song 2 �r inte lika som 1an men vfn.. den h�ller iaf

Posted by St_Andrew on Feb-10-2005 02:02:

s�����, jag s�g just lost f�r f�rsta g�ngen, vet inte vilken episod, men den visades ikv�ll h�r s� jag antar att det var den nyaste?

iaf, tyckte inte det var n�tt speciellt alls, ganska tr�kigt faktiskt

Posted by dbl on Feb-10-2005 09:53:

quote:
Originally posted by St_Andrew
s�����, jag s�g just lost f�r f�rsta g�ngen, vet inte vilken episod, men den visades ikv�ll h�r s� jag antar att det var den nyaste?

iaf, tyckte inte det var n�tt speciellt alls, ganska tr�kigt faktiskt

du f�r nog ta och se fr�n b�rjan s� du fattar allt som har h�nt och s� och l�r k�nna karakt�rerna b�ttre...

men nytt avsnitt idag d�.. weeeeeeee.. hoppas man hittar nu bara.. hehe

Posted by jofawe on Feb-10-2005 11:31:

jag ska ta � se det nya ... NU!

Posted by Smekbar on Feb-10-2005 11:35:

det e p� v�g hem nu, st�rigt att man inte hinner titta igenom det innan f�rel�sningarna b�rjar bara

Posted by DjDanniKay on Feb-10-2005 15:41:

quote:
Originally posted by Smekbar
det e p� v�g hem nu, st�rigt att man inte hinner titta igenom det innan f�rel�sningarna b�rjar bara

Jepp, samma h�r..
Skall ses p� snart!!

Posted by jofawe on Feb-10-2005 16:07:

quote:
Originally posted by DjDanniKay
Jepp, samma h�r..
Skall ses p� snart!!

oj oj oj .. det var sp�nnande... huuugaligen!

Posted by Cloudburst on Feb-11-2005 08:53:

(s�g den ig�r)

En vecka till n�sta.

Posted by jofawe on Feb-11-2005 09:06:

quote:
Originally posted by Cloudburst
(s�g den ig�r)

En vecka till n�sta.

jag hatar att v�nta :P

Posted by Crash on Feb-11-2005 09:53:

jag s�g andra avsnittet och k�nde att karakt�rerna var s� j�vla �vergjorda.

Tex n�r den d�r bruden inte ville �vers�tta den d�r franska bruden p� radion.....och hon vart och grina och j�vlas, k�ndes verkligen overkill. samt den d�r snubben som hela tiden tjafsade om "OMG WERE GONA DIE, THE RADIO DOESNT WORK, NOTHING WORKS ASHDGjksg" och s� vidare.

fast jag s�g bara p� det f�r att jag ville se ett roligt monster....vilket jag inte fick se.

Posted by dbl on Feb-11-2005 11:27:

quote:
Originally posted by Crash
jag s�g andra avsnittet och k�nde att karakt�rerna var s� j�vla �vergjorda.

Tex n�r den d�r bruden inte ville �vers�tta den d�r franska bruden p� radion.....och hon vart och grina och j�vlas, k�ndes verkligen overkill. samt den d�r snubben som hela tiden tjafsade om "OMG WERE GONA DIE, THE RADIO DOESNT WORK, NOTHING WORKS ASHDGjksg" och s� vidare.

fast jag s�g bara p� det f�r att jag ville se ett roligt monster....vilket jag inte fick se.

neee det vet jag inte om jag h�ller med om direkt....
den d�r bruden f�rst�r jag... du ser la hur hennes perosnlighet �r???? det finns s�nna brudar p� riktigt
och att hon �r fast p� en �de � g�r det nog �nnu v�rre..

samma sak f�r omg were gonna die snubben.... hur tror du sj�lv du hade varit om du hade varit med om en plan krasch mitt p� en �de � och du inte vet om n�n kommer att komma eller inte.. t�nk p� det du hehe

Posted by Cloudburst on Feb-18-2005 18:55:

S�g del 16 ig�r natt. Det jag gillar med serien att m�nga av personerna har n�got gemensamt p� n�tt mystiskt s�tt.

Posted by jofawe on Feb-19-2005 13:54:

quote:
S�g del 16 ig�r natt. Det jag gillar med serien att m�nga av personerna har n�got gemensamt p� n�tt mystiskt s�tt.

Jag t�nkte se det nu

Posted by jofawe on Feb-24-2005 20:09:

s�g nyss avsnitt 17
M�ste bara avsl�ja en sak..

S�g ni med Hurley p� TV:n hos mannan Jin levererar ett meddelande till?

Posted by Cloudburst on Feb-24-2005 22:58:

quote:
s�g nyss avsnitt 17
M�ste bara avsl�ja en sak..

S�g ni med Hurley p� TV:n hos mannan Jin levererar ett meddelande till?

Whoa, s�g inte det f�rsta g�ngen! Var tvungen att kontrollera. Vill veta f�rklaringen... Gah, en vecka till...

Posted by jofawe on Feb-25-2005 07:27:

quote:
Whoa, s�g inte det f�rsta g�ngen! Var tvungen att kontrollera. Vill veta f�rklaringen... Gah, en vecka till...

Nu �r det mycket m�rkligt..
Man b�rjar ju f� reda p� sambandet mellan folket nu..

Posted by AC. on Feb-25-2005 14:10:

Jag tycker det �r en v�l gjord serie men historien ger jag inte mycket f�r alls. K�nns i det n�rmaste l�jlig emallan�t.

Posted by Johan (DJ Irish) on Feb-28-2005 13:28:

Jahapp, d� har man fastnat f�r denna serie.

Mycket snack om den n�r jag var i USA i september s� jag kikade lite p� andra avsnittet n�r det gick p� fyran f�r inte s� l�nge sedan. Inte s� dumt t�nkte jag och skaffade raskt resten av s�song 1. S�g 5 avsnitt p� raken n�r jag satt och slappade i helgen och m�ste nu se resten s� snart som m�jligt.

Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »