TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Valentijn
Pages (3): « 1 [2] 3 »
de grootste anti valentijners zijn ook precies mensen zonder lief precies 
Nuja ga hem nu voor de eerste keer samen doorbrengen, denk ik toch en er toch een leuke avond van proberen maken.
Kheb geld om uit te geven, maar geen lief
Kheb niks tegen valentijn, alleen nie zo prettig om alleen te zijn dan.
| quote: |
| Originally posted by djcresto ik denk dat er bijna een algemene regel is: mannen vinden valentijn hypocriet en doen er toch maar aan mee om niemand teleur te stellen vrouwen vinden valentijn leuk |

| Originally posted by djcresto de grootste anti valentijners zijn ook precies mensen zonder lief precies ![]() |
valentijn hoeft niet alleen van de mannelijke kant komen he.. da vrouwen doen soms (ik zeg soms) ook wel eens moeite ze.
ik zou wel mee in de hype-boot springen moest ik eens een lief hebben met valentijn 
| Originally posted by djcresto Nuja ga hem nu voor de eerste keer samen doorbrengen, denk ik toch en er toch een leuke avond van proberen maken. |
Ik weet een ding en da is da grieten geld kosten ook buiten valentijn, ooit ne keer voor mijn vriendin nen teddy-beer gekocht, zo nen huskey, 25 euro for the love of god
voor diee prijs kunde u al bekanst eens tuk in uw klote zuipe dedju
| Originally posted by Eagle` Ik weet een ding en da is da grieten geld kosten ook buiten valentijn, ooit ne keer voor mijn vriendin nen teddy-beer gekocht, zo nen huskey, 25 euro for the love of god voor diee prijs kunde u al bekanst eens tuk in uw klote zuipe dedju |
kheb precies meer chance dan gij
onlangs heeft men lief nen nieuwe horloge gekocht voor men nieuwjaar (75�). En 2 jaar geleden had ik ooit eens nen koddige grote beer (Pimbolie ofzo) zien staan in een winkel (70� ofzo), en paar dagen later had ze die wel gaan halen zekers! (tussenhaakjes: kgeef ze ook soms iets moois terug hoor... don't worry
, en JA ik vind knuffelbeertjes cool
*i'm a big teddy myself* j/k)
| Originally posted by Eagle` voor diee prijs kunde u al bekanst eens tuk in uw klote zuipe dedju |
wij doen er ook niet aan mee, omdat het gewoon te onnozel is om uw geld aan te geven... al die valentijnskadootjes zijn "crap met hartjes op", waar ge niks mee zijt enzo...
Nuja, wij gaan al effe een weekendje weg omdat we vrijdag zes maanden samen zijn... veel beter dan valentijnsgedoe imo, 'k vind het ook maar wat geforceerd 
valt me trouwens op dat vooral pubers daaraan mee doen... ik kwam daarstraks in blokker, en ZO veel bakvissen en johnniepubers die hartjesbrol kochten, ni te doen 
zeggen dat hij niet meedoet, maar wel naar den blokker gaan. We hebben u wel door ze

jah, kben hartjesbrol gaan kopen voor ons zes maand samen, hahahahaha 
/NOT :f
Gekregen:
Een koptelefoon
Een beertje 
Pr0n 
| Originally posted by Pumaz Een beertje ![]() Pr0n |
Ik heb enkel om die koptelefoon gevraagd 
^hahahaha jack... gij se smeerlapke... gij vraagt echt iets voor u valentijn... vind ge dat niet leuker als dat spontaan gebeurd?
| Originally posted by Pumaz Ik heb enkel om die koptelefoon gevraagd |

Nee nee zo ging het niet echt 
Ze zei aan mij: "ik wil die boek voor mijn valentijn"
Dan zei ik: "ok als ge mij een koptelefoon koopt"
Anders zaten we alle 2 met rommel opgescheept 
welk boek? 
| Originally posted by Pumaz Nee nee zo ging het niet echt ![]() Ze zei aan mij: "ik wil die boek voor mijn valentijn" Dan zei ik: "ok als ge mij een koptelefoon koopt" Anders zaten we alle 2 met rommel opgescheept |
| Originally posted by Zehra welk boek? |
^ow ja... die had alleen maar plaatjes zeker...
die heb ik ook 
LOL Jack, dat klinkt als een hint!!

en wat hebben de twee beta-tortelduifjes voor mekaar gekocht of toch ni aan meegedaan?