TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Rokerskamerke
Pages (2): « 1 [2]
ja we hebben een labrador die sinds kort al zat en stoned is geweest 
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ja we hebben een labrador die sinds kort al zat en stoned is geweest |
| Originally posted by Dark Apostle White Widow en Purpel Haze was eerder mijn ding |
![]()
| Originally posted by Dark Apostle White Widow en Purpel Haze was eerder mijn ding |
| Originally posted by Tiger777 Tiens, da hadden ze in den dep�t van den delaize niet, nogthans, der was ne ganse rayon voor voorzien... Gelukkig dat er hier geen minderjarigen meer zitten... |
| Originally posted by Dark Apostle Purple Haze is een nummer van Jimi Hendrix |
| Originally posted by Dark Apostle Zijde zeker dat je het zelf niet waard terwijl je voor nen spiegel staat, zatte stoned mensen zien vaak "boeiende" dingen |
als da geen problematisch gebruik is... 
Never have, never will... en ja, daar ben ik nu eens 100% zeker van
En ik heb ook geen compassie met mensen die klagen over de nadelen van roken of proberen te stoppen maar het ni kunnen...
weed rulez
^ Kheb ook nooit al die stoerdoenerij en "geheimzinnigheid" rond weed begrepen. Kheb al vaak genoeg joints aangeboden gekregen, en telkens kreeg ik van die rare, minchtende blikken omdat ik zei dat ik daar absoluut geen behoefte aan had... Ben ik daardoor echt minder stoer?
| Originally posted by Jasperovitsj En ik heb ook geen compassie met mensen die klagen over de nadelen van roken of proberen te stoppen maar het ni kunnen... |
| Originally posted by Jasperovitsj ^ Kheb ook nooit al die stoerdoenerij en "geheimzinnigheid" rond weed begrepen. Kheb al vaak genoeg joints aangeboden gekregen, en telkens kreeg ik van die rare, minchtende blikken omdat ik zei dat ik daar absoluut geen behoefte aan had... Ben ik daardoor echt minder stoer? |
Aan sigaretten heb je gewoon niks (imo).
| Originally posted by Nabistai Zeker niet! Maar w33d is gewoon af en toe is leuk Aan sigaretten heb je gewoon niks (imo). |

| Originally posted by Jasperovitsj ^ Kheb ook nooit al die stoerdoenerij en "geheimzinnigheid" rond weed begrepen. Kheb al vaak genoeg joints aangeboden gekregen, en telkens kreeg ik van die rare, minchtende blikken omdat ik zei dat ik daar absoluut geen behoefte aan had... Ben ik daardoor echt minder stoer? |
Rook van me 16 ofzo, ben 1.5 jaar gestopt (nieuwe voornemens, 1.5 jaar volgehouden tot i kbegonnen ben met werken).
Nu rook ik alleen in de weekends en als ik wegga, tis gewoon soms een goed middeltje als je "niet weet wat doen of reageren", siggaretje opsteken.
En ik drink er minder door
veeeel minder.
Ach ja valt allemaal wel mee, moet gewoon ni 1 pak per dag gaan roken.
| Originally posted by Dark Apostle Nee, je hebt er gewoon geen zin in En die geheimzinnigheid mag wat opgevoerd worden want ik vind het zo marginaal dat je op de Meir zit te smoren (terwijl het niet mag van de wet) om rebels te doen. Weed moet je smoren als je er zin in hebt, niet om aan een bepaald imago te voldoen imo. Wie het niet wil, wil het niet en wie het wel wil, wil het. En ik smoorde niet als ik uitging, kwerd er toch maar loom van en ik ben gewoonlijk met auto als ik uitga. |
krijgt ge gene koppijn als ge de blaadjes in plaats van de bloemetjes rookt?
Je kan ook kop pijn krijgen als er takjes in zitten
Ik doe het ook niet om stoer te doen, het is lekker en ik voel me er goed door, daarvoor doe ik het 
jep inderdeed de takje... dat was het.
anyways. ik moet het ook niet roken, er zijn gewoon een paar dingen die ik eens wou geprobeerd hebben.
maakt het leven toch wat spannender, als je vanalles wat doet om eens gedaan te hebben. stel u voor dat mijn lot in het leven gewoon is om junkie te zijn.. als ik niets aanraak kan ik dat ook nooit teweten komen natuurlijk 
| Originally posted by Kaidreas er zijn gewoon een paar dingen die ik eens wou geprobeerd hebben. maakt het leven toch wat spannender, als je vanalles wat doet om eens gedaan te hebben. |
?
^een spanking van u op Trance Energy staat ook op de lijst dacht ik