TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- zaterdag 10 november &joi!!!!
Pages (2): « 1 [2]
volgende keer dus een anti-slaappilletje voor Alpha! 
jhaaaaa ik gaat ook meeeeeeeee :-)
want nu weet ik het van te voren :-)
En dan neem ik wel een kilo WW mee Jeroen, gaan we flink lounchen tot 7 uur :-)
Jij met je wiet ook altijd 
ik hoef mij niet suf te blowen hoor, letterlijk en figuurlijk..
Eye-Riz kan het weten hoe suf ik was gister, nou dat hoeft van mij nie hoor..
ik wil allleen nog maar pillen eigenlijk.. wiet bij pillen is trouwes wel weer relaxed maar alleen wiet.. forget it
No time for lounge 
| quote: |
| Originally posted by Dj Alpha Jij met je wiet ook altijd ![]() ik hoef mij niet suf te blowen hoor, letterlijk en figuurlijk.. Eye-Riz kan het weten hoe suf ik was gister, nou dat hoeft van mij nie hoor.. ik wil allleen nog maar pillen eigenlijk.. wiet bij pillen is trouwes wel weer relaxed maar alleen wiet.. forget it No time for lounge |
Dat heb ik nu nooit 
Zelf na een dikke gerookt te hebben ga ik gewoon door met beuken, ook zonder pillen, wa da doek nie an.
LATOX!
Nou, New_Wave, dan zetten wij jou naast Dago neer met zijn wiet, en dan kijken Jukx, Alphan en ik wel hoe het met je gaat 
Misschien ga ik nog wel strippen ook
soms doen mensen hele gekke dingen 
Kunnen we er dan niet meteen beter die eerste ronde voor de misterverkiezing van maken zoals in die thread mmet die meeting-foto v Awakenings?

Maar dan niet met emmers water gooien want misschien heb ik wel een wit t-shirtje aan
, anders gaan al die dames me gaan bespringen en dan krijg ik harde tepels 
hey, je brengt ons nog op idee�n! 
uhh.. is het verplicht mee te oden aan die verkiezing? heb niet zo erg zin om in de spott gezet te worden hehe 
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz hey, je brengt ons nog op idee�n! |
1 december kan ik ook misschine wel die kant op komen...als het programma van t personeelsfeest na Night Of The Proms ophoudt tenminste.....anders moeten we mee terug naar Lwd 
Zou je echt moeten proberen Miss P.... Kun je meteen de demo van jouw Andreas afgeven 
enne, wat is nou leuker, in de bus zitten naar Lw, of in de trein naar Utrecht?