TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- No nonsens forum
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas beter 1 kameel op het land dan 10 in de lucht |
ik melk die
| Originally posted by Kaidreas en vossen? |

| Originally posted by Kaidreas ik melk die |
awel gelijk dat ze vogelen zeggen, zeggen ze even goed vossen... alle in de kempen toch
over die kameel, zie boven
@ tiger: ze vragen er zelf om, ze moesten zo'n grote bulten maar niet hebben
Hebt ge geen foto's?
| Originally posted by Kaidreas awel gelijk dat ze vogelen zeggen, zeggen ze even goed vossen... alle in de kempen toch |
| Originally posted by Kaidreas awel gelijk dat ze vogelen zeggen, zeggen ze even goed vossen... alle in de kempen toch |
| Originally posted by Tiger777 Hebt ge geen foto's? |
ja... en dan plak ik u kop zo op van die foto's van naakte gespierde torso's en die verkoop ik dan overal...
Echter zonder succes 
Ik dacht, een kameel: Potentieel commercieel succes 
| Originally posted by Kaidreas joenge.. pervert gij wilt altijd maar foto's van mij, hoeveel hebt ge er al wel niet staan in dat "Dries picture" mapje op u pc??? genoeg is genoeg e ! |
mijn geheim ondekt
| Originally posted by Tiger777 Potentieel |
en het rijmt nog ook
Komaan dries, ge voelt da toch zo aan. Ik voel dat dat een succes gaat worden! Binnen de kortste keren hebt ge een fanclub en een grote bankrekening. En dan beginnen we films te draaien 
^is jappen geen zelfbediening?
Toch niet hier dan in ieder geval...kweet niet wat ze er in de Turnhoutse regio van gemaakt hebben 
Jullie kunnen het ook.