TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie gaan er naar Qlimax 8 december?
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Dr Mystical on Nov-08-2001 17:21:

quote:
Originally posted by Eye-Riz

Hou ik je aan! Iedereen hier is getuige h�?

Ja hoor, bij deze

Enne, ik gaat niet naar Qlimax, ik ga iig naar Impulz, misschien ook wel naar Innercity en er zijn vast nog wel meer leuke feesten, en tja ik heb nou eenmaal geen geld om overal naar toe te gaan

Posted by mido on Nov-09-2001 09:17:

quote:
nee, maar je krijgt wel een drankje van me als je komt
(moet je ook niet zoveel bellen jongen!)

Geldt dit ook voor mij? Want ik heb ook altijd een hele hoge telefoonrekening! :P

Posted by Eye-Riz on Nov-09-2001 09:51:

quote:
Geldt dit ook voor mij? Want ik heb ook altijd een hele hoge telefoonrekening

Weet je wat: elke TA'er die 15 december naar &joi komt, krijgt van mij een drankje. Zo. Eens kijken of jullie NU komen. (zullen er toch niet veel zijn, dus dat kan er best wel van af, hihihi!) Beter zou zijn dat jullie 1 december zouden komen naar Nexus, omdat dat qua sfeer, geluid, prijzen en decoratie nog veel leuker is, maar ja, jullie hebben allemaal smoesjes om niet te komen...

Posted by mido on Nov-09-2001 10:05:

quote:

Weet je wat: elke TA'er die 15 december naar &joi komt, krijgt van mij een drankje. Zo. Eens kijken of jullie NU komen. (zullen er toch niet veel zijn, dus dat kan er best wel van af, hihihi!) Beter zou zijn dat jullie 1 december zouden komen naar Nexus, omdat dat qua sfeer, geluid, prijzen en decoratie nog veel leuker is, maar ja, jullie hebben allemaal smoesjes om niet te komen...

Ik wil niet dom zijn maar wat is &joi?

En 1 dec. ben ik naar Impulz. Maar dat zal je wel en kut smoesje vinden! :P

Posted by Dago "B" Duck on Nov-09-2001 10:09:

We kunnen wel ff een actie instellen, dat de eerste TA-er die zich op ons Nexusfeest vertoond, gratis naar binnen mag. (als de rest van de organisatie dat goed vindt 8-))

Posted by Eye-Riz on Nov-09-2001 10:12:

ja goeie!
en Mido, als je wil weten wat &joi is, moet je even naar www.nexusparties.nl gaan, even bij de agenda kijken of bij news. Verder is er ook een thread over &joi.

Posted by mido on Nov-09-2001 10:16:

quote:
ja goeie!
en Mido, als je wil weten wat &joi is, moet je even naar www.nexusparties.nl gaan, even bij de agenda kijken of bij news. Verder is er ook een thread over &joi.

Beetje reclame maken jij he!

En nu mag je mijn muziek gaan downloaden!

Ken je dat ook even draaien en kijken hoe het publiek er op reageerd! : )

Posted by Eye-Riz on Nov-09-2001 10:24:

kzou wel willen Mido, maar mijn pc ligt op sterven, dl gaat niet todat ie beter is. Daarna zal ik het zeker eens doen en zeggen wat ik ervan vindt. Draaien doe ik alleen maar met vinyl, sorry
als ik het wat vind en je hebt m op vinyl, laat het dan ff weten!

Posted by mido on Nov-09-2001 10:32:

quote:
kzou wel willen Mido, maar mijn pc ligt op sterven, dl gaat niet todat ie beter is. Daarna zal ik het zeker eens doen en zeggen wat ik ervan vindt. Draaien doe ik alleen maar met vinyl, sorry
als ik het wat vind en je hebt m op vinyl, laat het dan ff weten!

Ik weet niet of je al de reacties van de andere TA'ers heb gelezen? Maar het klinkt allemaal positief tot nu toe.

En misschien laat ik er zelf wel een paar persen. Dat is volgens mij niet zo duur.

Gewoon een stuk of 10!

Posted by Dj Alpha on Nov-09-2001 13:07:

quote:

als we beloningen gaan geven.. uhhhhh ff denken, ja k heb er een

Elke vrouw die haar beha of string uittrekt en bij mij afgeeft krijgt 1 gratis cocktail

Posted by Dr Mystical on Nov-09-2001 13:09:

quote:

Hoor ik gratis drank???:shocked

Mooi ik kom

Posted by Dago "B" Duck on Nov-09-2001 14:59:

quote:
als we beloningen gaan geven.. uhhhhh ff denken, ja k heb er een

Elke vrouw die haar beha of string uittrekt en bij mij afgeeft krijgt 1 gratis cocktail

Dan kom ik die avond bij jou staan, want daar zal het wel lekker rustig zijn!!!

Posted by mido on Dec-04-2001 15:33:

WOEIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb zo'n fokking zin in Zaterdag!!!

En voor degene die niet gaan........

IK ZAL AAN JULLIE DENKEN ALS IK STA TE STAMPEN!!!!!! *eViL GRiNZ*

Posted by tijs08 on Dec-04-2001 17:21:

haha

joooooooohhhh

hier nog 1 !!

Kga zaterdag echt zo ontzettend los, kheb zoveel energy opgekropt en dat moet en gaat er zaterdag allemaal uit.

Pages (2): « 1 [2]