TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie gaan er naar Qlimax 8 december?
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz Hou ik je aan! Iedereen hier is getuige h�? |

| Originally posted by Eye-Riz nee, maar je krijgt wel een drankje van me als je komt ![]() (moet je ook niet zoveel bellen jongen!) |
| Geldt dit ook voor mij? Want ik heb ook altijd een hele hoge telefoonrekening |
(zullen er toch niet veel zijn, dus dat kan er best wel van af, hihihi!) Beter zou zijn dat jullie 1 december zouden komen naar Nexus, omdat dat qua sfeer, geluid, prijzen en decoratie nog veel leuker is, maar ja, jullie hebben allemaal smoesjes om niet te komen...
| Originally posted by Eye-Riz Weet je wat: elke TA'er die 15 december naar &joi komt, krijgt van mij een drankje. Zo. Eens kijken of jullie NU komen. (zullen er toch niet veel zijn, dus dat kan er best wel van af, hihihi!) Beter zou zijn dat jullie 1 december zouden komen naar Nexus, omdat dat qua sfeer, geluid, prijzen en decoratie nog veel leuker is, maar ja, jullie hebben allemaal smoesjes om niet te komen... |
We kunnen wel ff een actie instellen, dat de eerste TA-er die zich op ons Nexusfeest vertoond, gratis naar binnen mag. (als de rest van de organisatie dat goed vindt 8-))
ja goeie!
en Mido, als je wil weten wat &joi is, moet je even naar www.nexusparties.nl gaan, even bij de agenda kijken of bij news. Verder is er ook een thread over &joi. 
| Originally posted by Eye-Riz ja goeie! en Mido, als je wil weten wat &joi is, moet je even naar www.nexusparties.nl gaan, even bij de agenda kijken of bij news. Verder is er ook een thread over &joi. |

: )
kzou wel willen Mido, maar mijn pc ligt op sterven, dl gaat niet todat ie beter is. Daarna zal ik het zeker eens doen en zeggen wat ik ervan vindt. Draaien doe ik alleen maar met vinyl, sorry 
als ik het wat vind en je hebt m op vinyl, laat het dan ff weten!
| Originally posted by Eye-Riz kzou wel willen Mido, maar mijn pc ligt op sterven, dl gaat niet todat ie beter is. Daarna zal ik het zeker eens doen en zeggen wat ik ervan vindt. Draaien doe ik alleen maar met vinyl, sorry ![]() als ik het wat vind en je hebt m op vinyl, laat het dan ff weten! |
| Originally posted by Eye-Riz Weet je wat: elke TA'er die 15 december naar &joi komt, krijgt van mij een drankje. Zo. Eens kijken of jullie NU komen. (zullen er toch niet veel zijn, dus dat kan er best wel van af, hihihi!) Beter zou zijn dat jullie 1 december zouden komen naar Nexus, omdat dat qua sfeer, geluid, prijzen en decoratie nog veel leuker is, maar ja, jullie hebben allemaal smoesjes om niet te komen... |

| als we beloningen gaan geven.. uhhhhh ff denken, ja k heb er een Elke vrouw die haar beha of string uittrekt en bij mij afgeeft krijgt 1 gratis cocktail |
WOEIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb zo'n fokking zin in Zaterdag!!!
En voor degene die niet gaan........
IK ZAL AAN JULLIE DENKEN ALS IK STA TE STAMPEN!!!!!! *eViL GRiNZ*
haha
joooooooohhhh
hier nog 1 !!
Kga zaterdag echt zo ontzettend los, kheb zoveel energy opgekropt en dat moet en gaat er zaterdag allemaal uit.