TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Jaaaaaa Carnaval
Pages (2): « 1 [2]
pff, een �chte haatsmurf haat witte broekjes. Amateur!!!
Bij deze heeft dries zen garderobe gekozen voor sensation white 
Hiha, dinsdag carnaval in lanaken. Gaan met een paar vriendinnen verkleed als heks!
Heb dat nog nooit gedaan, maar das toch gewoon eens leuk om met een paar vriendinnen de onnozelaar uit hangen, iedereen doet het dan! Gewoon gek doen en u nergens niks van aantrekken, das carnaval. 
| quote: |
| Originally posted by Zehra so true... you even hate Dance Valley: ![]() |
Carnaval was teh suxx0r dit jaar 
Ik ben blij dat het gedaan is, ik krijg het van die hatelijke muziek 
der begonnen zelfs een aantal mensen te wenen bij het in brand steken van dat ding. Vertel eens pumaz, kan alleen een aalstenaar zoiets voelen? =)
Tja, je moet begrijpen dat sommige "Oilsjteneirs" echt wel leven voor carnaval. De meesten die in een groep zitten zijn heel het jaar bezig aan hun voorbereidingen voor de stoeten op zondag & maandag, en na 3 dagen is dan alweer gedaan en moeten ze opnieuw beginnen...
En dan die rivaliteit tussen die groepen en de kandidaten voor Prins Carnaval... Der is een tijd geleden zo'n soort van mini-realitysoap op TV1 geweest over die verkiezingen, en bij momenten was het echt wel scary...
^Ik doe mee aan Prins Smurf
het afkicken is begonnen 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Der is een tijd geleden zo'n soort van mini-realitysoap op TV1 geweest |