TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De 3e: wie gaat er naar Impulz
Pages (2): « 1 [2]
Ik meet ook mee. 
Nou ik zal dan ook maar even zeggen dat ik ga.
Gezwellig met zijn alleen! :P
| quote: |
| Originally posted by Remy D Ik meet ook mee. |

ghegheghe
| Originally posted by Dj Alpha [USELESS POST] moet van mams zeker ![]() ![]() ![]() mam: remy, heb je je pillen bij? remy: ja mam! ![]() ![]() ghegheghe[/USELESS POST] |
| Originally posted by Dj Alpha [USELESS POST] moet van mams zeker ![]() ![]() ![]() mam: remy, heb je je pillen bij? remy: ja mam! ![]() ![]() ghegheghe[/USELESS POST] |

, ze zei dat ze @ zou halen. Die zijn errug lekker
| Originally posted by mido Remy aan de pillen??? Dat wist ik niet! Even tegen moeders zeggen! whahahaha |
Als ik maar uitkijk, en dat doe ik natuurlijk.
| Originally posted by Remy D Ha stakker dat heb je allang gedaan, maar 1 ding scheelde gelukkig: ze vondt het niet eens zo erg. Als ik maar uitkijk, en dat doe ik natuurlijk. |
whehehe
| Originally posted by TranceFool Gewoon gaan, en die Rubdub die sleep ie maar mee uit zn bed ![]() .Als veel namen je niet veel zeggen zal je ook zeer verrast zijn. Als ik jou was zou ik de hele avond in de hardhouse zal blijven en misschien ff Speedy J meepikken in de technozaal. Maar in de hardhouse zaal staat toch wel een erug spetterende lin-up, dus gewoon die gozer meesleuren |
Ik zal dan misschien ook wel meeten, al vin ik da eigenlijk maasr onzin.
Maar misschien wel, als de rest van mijn vrienden maar meegaan voordat ik door een van jullie in mun kont geneukt wor
| Originally posted by Ruben_Dubbink Ik weet het nog niet hoor TranceFool........... ik ben niet zo'n hardhouse fan, dus.... Greetz RubDub |

het geluid zal in ieder geval wel beter zijn dan in Thialf,
want dat was behoorlijk bagger
Misschien ga ik er ook nog wel heen
| Originally posted by Ruben_Dubbink het geluid zal in ieder geval wel beter zijn dan in Thialf, want dat was behoorlijk bagger Misschien ga ik er ook nog wel heen |
Woohoo.... terug van weggeweest
Tijdje niet geweest hier, was er een beetje bij ingeschoten door school enzo
(/me hates school)
Maar goed, ik heb al een keer in de Impulz thread gezegd dat ik zou gaan, samen met mijn goede vriend Ome Mark. We hebben al een maand kaarten ofzo, dusse Den Bosch, prepare for us, we're coming.
Enne meeten lijkt me een goed idee, zeg maar waar 
tja goeie plek om te meeten.....er is nog geen plattegrond ofzo volgens mij....en ik ken et daar nie echt, dus als iemand iets weet gooi et eruit!