TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Effe voorstellen
Pages (2): « 1 [2]
Still Welcome
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk whahahaaa new_wave kan alleen cirkel golvjes maken man.. whahaa mijn sig maken lolllll new_wave_mondriaan... sterke gelijkenis ,die kon ook alleen maar blokjes maken.. |
Re: Re: Welcome
| Originally posted by Henkie_henk whahahaaa new_wave kan alleen cirkel golvjes maken man.. whahaa mijn sig maken lolllll new_wave_mondriaan... sterke gelijkenis ,die kon ook alleen maar blokjes maken.. |
Haha rustig aan Mondri-anus...
Ik heb weer een nieuwe sig...m'n 2e vandaag...
Tja het wordt echt tijd voor n goeie moet ik zeggen...
En Flipper: gebruik gewoon Photoshop jonge...
Re: Re: Re: Welcome
| Originally posted by New Wave Ik ga mijn mondriaan technieken op jouw ballen uitproberen, dan kan lenie lekker aan je dobbelstenen zitten sukkel...... |

Ja new_wave.. anders make we gewoon een "memorium" siteje voor je..
New_wave killed in action.. zoiets..
doen we vaker he blik 
en flipper adobe photoshop gebruiken
gewoon wat tutorials lezen.. (ik heb zon vermoeden dat new_wave daar geen 1 van heeft)
shit ik zal nog wel eve die linkerkant van verknaakt make.. kut kut..
| Originally posted by Henkie_henk Ja new_wave.. anders make we gewoon een "memorium" siteje voor je.. New_wave killed in action.. zoiets.. doen we vaker he blik ![]() |
Ik ben bang dat ik dus ff op zoek moet naar iemand die photoshop heeft..
Ik gebruik nu een heel simpel progje, maar eens kijken of een maat van met t heeft!
| Originally posted by Miss Proximus ennu...ey Profeetrus, waarom heb ik die tour nooit gehad! |
| Originally posted by Flipper01 Ik ben bang dat ik dus ff op zoek moet naar iemand die photoshop heeft.. Ik gebruik nu een heel simpel progje, maar eens kijken of een maat van met t heeft! |

| Originally posted by TimeportE ik heb gister een gekraakte versie van photoshop gedownload van kazaa, geen enkel probleem gehad met installeren etc.. probeer dat maar eens.. ![]() |
| Originally posted by -=WVG=- Ja klopt Photoshop 6.01 staat op Kazaa geloof ik... Omdat er steeds meer het aanschaffen is Kazaa tegenwoordig aardige kwaliteit zeg... Al paar spellen enzo gedownload laatste tijd... |
) .. welke spellen deden het wel bij jouw??..
| Originally posted by -=WVG=- Ja klopt Photoshop 6.01 staat op Kazaa geloof ik... Omdat er steeds meer het aanschaffen is Kazaa tegenwoordig aardige kwaliteit zeg... Al paar spellen enzo gedownload laatste tijd... |
Kazaa is handig als het allemaal lekker werkt, maar ik gebruik dat tering programma nie meer sinds men pc gecrasht is na een download en ik alles (music!!) kwijt was....
| Originally posted by TimeportE ik heb gister een gekraakte versie van photoshop gedownload van kazaa, geen enkel probleem gehad met installeren etc.. probeer dat maar eens.. ![]() |
| Originally posted by TimeportE welke spellen deden het wel bij jouw??.. |
Verder Delta Force 3...4x4 Evolution (kutspel)...en ik heb ook ff een klassieker gedowned: Monster Truck Madness 2...echt supervet ik ben alweer verslaafd 
| Originally posted by Blik Kazaa is helemaal geen kwaliteit, duurt een halfuur voordat je eindelink connected bent, dan moet je ook nog eens elke week een nieuwe update downloaden....... |