TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- nerd met mixer
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk (Of je 3 kwart broekjes aandoet) |
)
)!!!! Waar ik ook kom blijven positiefe berichten op komen
En zaterdag ga ik lekker in zo'n broek naar Belgi�!!! 
tss tss jonges mengpanelen en mixers die namen mag je door elkaar gebruiken
t verschil zit m in "studiomixer" of "scratch/dj-mixer"
de ene heeft jack ins en de ander tulp ins
Echt lache vond ik
"heeft ie optische in"
"weet ik niet maar hij kostte 5000 gulden"
lol zo van dan weet je dat he haha
trouwens een mixer van 5000 kopen....en dan minidiskjes afdraaien op n portable dinges via mixer?? yooo w00t w00t
1200 piek voor 1 technics, 2400 voor twee dus. Fucking hell ik wil ze zo graag kopen, maar ik heb het geld niet!!

| Originally posted by Remy D Ja Stakker en dat lukt niet he, als je minstens 4 x per maand geflitst wordt. |
| Originally posted by Little Theseus 1200 piek voor 1 technics, 2400 voor twee dus. Fucking hell ik wil ze zo graag kopen, maar ik heb het geld niet!! |
| Originally posted by mido Even een nieuwetje!! Ik heb het gisteren weer voor mekaar weten te krijgen om geflitst te worden! Gelukkig moest ik zwaar afremmen voor zoon zondagsrijder voor me dus rijd ik nu maar 5km. te hard. Anders had het er een stuk slechter voor me uit gezien. Want ik ben anderhalve week geleden ook geflitst maar dan met 40 km. te hard. Ik kan het nu niet echt gebruiken om nog een keer zo genaaid te worden! :P whehehehe |
Ja die heb ik al!!! Ik heb de Ventura Stinger. Maar zolang hij in de kofferbak niet aangesloten blijft liggen dan piept hij niet zo goed! :P
whehehe
Ach ja
Zou ik er ooit nog van leren???