TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אני מחלק הזמנות ל Gmail
Pages (2): « 1 [2]
אבל מוש כרגיל עשה קאמבק
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs שלחתי ואתה עדיין לא אוהב אותי |
| quote: |
| Originally posted by DjChook אבל מוש כרגיל עשה קאמבק |
מזל שיש לנו צוות בידור בפורום
וחבל שיש לנו צוות ספאם
אם היה לנו מוד נורמאלי כל זה לא היה קורה
אללה גם אני קיבלתי 50 הזמנות
מי שרוצה שישאיר פרטים
גם לי יש עכשיו!!! 
מי שרוצה שישאיר פרטים אני אזמין אותו
בואו אני יסביר את היתרון של ג'ימייל
דבר ראשון שי לו ג'יגה- אז אמרתם נו אז גם לוואלה יש. אז נכון אבל וואלה נכנס עכשיו לרשימת הספאם ליסט - זאת אומרת שעכשיו יהיה בוואלה פול דואר זבל.
הממשק בג'ימייל ממש קל ופשוט.
ואני ממליץ לכל אחד להשתמש בו ממש פשוט.
ויש עוד אופצייה די חדשה בג'ימייל זה הנוטיפייר- אתה מוריד תוספת קטנה למחשב שכל פעם שיש לך הודעה חדשה באימייל הוא אומר לך את זה- תוכנה קלה שלא לוקחת הרבה משאבים.
וכמו שהציעו לפני- מי שרוצה שיגיד כי גם לי יש עכשיו 50 הזמנות שאין לי מה לעשות איתם.
סיסי את מעדיפה שאני אתחיל לתת
באן
לאנשים ?
Re: בואו אני יסביר את היתרון של ג'ימייל
| quote: |
| Originally posted by MLTK דבר ראשון שי לו ג'יגה- אז אמרתם נו אז גם לוואלה יש. אז נכון אבל וואלה נכנס עכשיו לרשימת הספאם ליסט - זאת אומרת שעכשיו יהיה בוואלה פול דואר זבל. הממשק בג'ימייל ממש קל ופשוט. ואני ממליץ לכל אחד להשתמש בו ממש פשוט. ויש עוד אופצייה די חדשה בג'ימייל זה הנוטיפייר- אתה מוריד תוספת קטנה למחשב שכל פעם שיש לך הודעה חדשה באימייל הוא אומר לך את זה- תוכנה קלה שלא לוקחת הרבה משאבים. וכמו שהציעו לפני- מי שרוצה שיגיד כי גם לי יש עכשיו 50 הזמנות שאין לי מה לעשות איתם. |
תודה לכל הנוגעים בדבר
אף על פי שסביר להניח שאני לא ישתמש בו כ"כ אבל יאללה אני יזרום גם
[email protected]
:]
| quote: |
| Originally posted by Sniper אף על פי שסביר להניח שאני לא ישתמש בו כ"כ אבל יאללה אני יזרום גם [email protected] :] |
לא הבנתי למה אתם צריכים תכתובות אימייל אם אתם פותחים לאנשים תיבה..
אנחנו לא פותחים אני שולחים לאות ו אדם הזמנה לאי מייל והוא פותח את זה בעצמו
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs קיבלת יא איסלאמי... |
| quote: |
| Originally posted by Sniper מה קשור איסלאמי ינעל? |
שמישהו יעשה לי :/
[email protected]
| quote: |
| Originally posted by DjChook שמישהו יעשה לי :/ [email protected] |
תודה 
זה לא יכול להזיק..
[email protected][/email]
[email][email protected]
| quote: |
| Originally posted by MASTERsplinter זה לא יכול להזיק.. [email protected][/email] [email][email protected] |
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs נשלח לשניהם, גם ככה אין לי מה לעשות הם ההזמנות |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.