TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אני מחלק הזמנות ל Gmail
Pages (2): « 1 [2]


Posted by DjChook on Feb-09-2005 07:02:

אבל מוש כרגיל עשה קאמבק


Posted by DjChook on Feb-09-2005 07:15:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
שלחתי ואתה עדיין לא אוהב אותי


אני אוהב אותך !
בכל מקרה, אני לא מצליח ללחוץ על ה

I HAVE READ THE TERMS בלה בלה
למרות שנכנסתי לשם


Posted by Rising on Feb-09-2005 07:37:

quote:
Originally posted by DjChook
אבל מוש כרגיל עשה קאמבק


כן נו זה החלק ההומריסטי במשפט..
כי החלק הראשון אמת לכל דבר.


Posted by Shahar on Feb-09-2005 08:20:

מזל שיש לנו צוות בידור בפורום


Posted by DjChook on Feb-09-2005 09:05:

וחבל שיש לנו צוות ספאם


Posted by princess cc on Feb-09-2005 16:37:

אם היה לנו מוד נורמאלי כל זה לא היה קורה


Posted by sh33p on Feb-09-2005 17:32:

אללה גם אני קיבלתי 50 הזמנות
מי שרוצה שישאיר פרטים


Posted by HyPeRSoNiC on Feb-09-2005 18:55:

גם לי יש עכשיו!!!
מי שרוצה שישאיר פרטים אני אזמין אותו


Posted by MLTK on Feb-09-2005 19:12:

בואו אני יסביר את היתרון של ג'ימייל

דבר ראשון שי לו ג'יגה- אז אמרתם נו אז גם לוואלה יש. אז נכון אבל וואלה נכנס עכשיו לרשימת הספאם ליסט - זאת אומרת שעכשיו יהיה בוואלה פול דואר זבל.
הממשק בג'ימייל ממש קל ופשוט.
ואני ממליץ לכל אחד להשתמש בו ממש פשוט.
ויש עוד אופצייה די חדשה בג'ימייל זה הנוטיפייר- אתה מוריד תוספת קטנה למחשב שכל פעם שיש לך הודעה חדשה באימייל הוא אומר לך את זה- תוכנה קלה שלא לוקחת הרבה משאבים.


וכמו שהציעו לפני- מי שרוצה שיגיד כי גם לי יש עכשיו 50 הזמנות שאין לי מה לעשות איתם.


Posted by DjChook on Feb-09-2005 20:48:

סיסי את מעדיפה שאני אתחיל לתת
באן
לאנשים ?


Posted by taltul on Feb-09-2005 20:53:

Re: בואו אני יסביר את היתרון של ג'ימייל

quote:
Originally posted by MLTK
דבר ראשון שי לו ג'יגה- אז אמרתם נו אז גם לוואלה יש. אז נכון אבל וואלה נכנס עכשיו לרשימת הספאם ליסט - זאת אומרת שעכשיו יהיה בוואלה פול דואר זבל.
הממשק בג'ימייל ממש קל ופשוט.
ואני ממליץ לכל אחד להשתמש בו ממש פשוט.
ויש עוד אופצייה די חדשה בג'ימייל זה הנוטיפייר- אתה מוריד תוספת קטנה למחשב שכל פעם שיש לך הודעה חדשה באימייל הוא אומר לך את זה- תוכנה קלה שלא לוקחת הרבה משאבים.


וכמו שהציעו לפני- מי שרוצה שיגיד כי גם לי יש עכשיו 50 הזמנות שאין לי מה לעשות איתם.

ברוך הבא לפורום!

אני יודע שאתה בא מפורום של נקסט...
MEET תרשום קצת על עצמך בטרד...

מקווה שתהנה פה...


Posted by warpedd_ on Feb-09-2005 22:20:

תודה לכל הנוגעים בדבר


Posted by Sniper on Feb-10-2005 09:28:

אף על פי שסביר להניח שאני לא ישתמש בו כ"כ אבל יאללה אני יזרום גם


[email protected]

:]


Posted by Elior on Feb-10-2005 12:10:

quote:
Originally posted by Sniper
אף על פי שסביר להניח שאני לא ישתמש בו כ"כ אבל יאללה אני יזרום גם


[email protected]

:]


קיבלת יא איסלאמי...


Posted by Shahar on Feb-10-2005 13:47:

לא הבנתי למה אתם צריכים תכתובות אימייל אם אתם פותחים לאנשים תיבה..


Posted by FederalBI on Feb-10-2005 14:19:

אנחנו לא פותחים אני שולחים לאות ו אדם הזמנה לאי מייל והוא פותח את זה בעצמו


Posted by Sniper on Feb-10-2005 17:31:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
קיבלת יא איסלאמי...


מה קשור איסלאמי ינעל?


Posted by Elior on Feb-10-2005 18:20:

quote:
Originally posted by Sniper
מה קשור איסלאמי ינעל?



Posted by DjChook on May-29-2005 18:06:

שמישהו יעשה לי :/

[email protected]


Posted by Elior on May-29-2005 18:24:

quote:
Originally posted by DjChook
שמישהו יעשה לי :/

[email protected]


נשלח..


Posted by DjChook on May-29-2005 21:07:

תודה


Posted by MASTERsplinter on May-30-2005 08:46:

זה לא יכול להזיק..

[email protected][/email]
[email][email protected]


Posted by Elior on May-30-2005 09:17:

quote:
Originally posted by MASTERsplinter
זה לא יכול להזיק..

[email protected][/email]
[email][email protected]


נשלח לשניהם, גם ככה אין לי מה לעשות הם ההזמנות


Posted by MASTERsplinter on May-30-2005 11:36:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
נשלח לשניהם, גם ככה אין לי מה לעשות הם ההזמנות



תודה


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.