TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nuttige post :D : Zit je op een nerds school of nie
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by kolkiewolkie on Nov-06-2001 21:02:

quote:
Originally posted by Yarnie

Haha lopen idd veel balen rond hier in Leiden.
Zit zelf op de Tu Delft, echt een nerde universiteit. Zitten volgens mij nog minder wijven als die opleiding van kolkiewolkie.

Ik leef met je mee....

greetz kolkiewolkie

Posted by Mysteric on Nov-06-2001 21:34:

Ghe ghe, we kunnen bijna wel een Windesheim T-building meeting organiseren:

DubDub
kolkiewolkie
Glanis
me...

Posted by Little Theseus on Nov-06-2001 21:44:

Ik zit op de hogeschool holland, amsterdam diemen zuid.
En nadat ik al heel wat scholen heb gehad, en al heel wat ervaringen heb gehoord weet ik 1 ding zeker: op mijn school zitten de meeste en de mooiste vrouwen!!!!
Oja btw, nerds zijn er wel maar geen kakkers en zeker niet in grote getallen.

Posted by K.nattick on Nov-06-2001 22:08:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Ik zit op de hogeschool holland, amsterdam diemen zuid.
En nadat ik al heel wat scholen heb gehad, en al heel wat ervaringen heb gehoord weet ik 1 ding zeker: op mijn school zitten de meeste en de mooiste vrouwen!!!!
Oja btw, nerds zijn er wel maar geen kakkers en zeker niet in grote getallen.

Damn je was me voor. Altijd gedacht dat er op m'n Hogeschool Communicatie de meeste mooie vrouwen rondliepen. Maar mettun tweede plek op de ranking Veel&LekkereDames bennik ook zeer tevreden!

Posted by Glaniskanis on Nov-06-2001 22:21:

quote:
Originally posted by Mysteric

DubDub
kolkiewolkie
Glanis
me...

ROFL Serieus?
Jullie ook allemaal de nerd op Windesheim?

Vet relaxt

Greetz,
Glaniskanis

Posted by kolkiewolkie on Nov-07-2001 07:37:

Talking

Op zich en puik idee om es te meeten, zei het dat ik verwacht tot aan de zomer nog een keer of 5 op school te komen (stagedagen (2x), een keer of 3 een herretje) dus dat wordt wat lastig. Schijnt echter wel een coole club te wezen in zwolle duz...

greetz kolkiewolkie

Posted by Henkie_henk on Nov-07-2001 07:59:

Meeten in the Q? lol.. strak plan..

k moe nog steeds glaniz zien.. koop dan ook es met je sloeberhoofd een mobieltje dan gaat communicatie wat makkelijker..

woeiiii alweer naar school zo.. (nog ff f inishing touch aan me haartjes)

L@taz y'all

Posted by Dj Alpha on Nov-07-2001 08:45:

Dr zitten trouwes ook van die nerds bij ons op sgool die een brief krijgen VOOR de toetsweek dat ze niet mee mogen doen en toch komen.. Overkwam een gozer uit me klas, die had in totaal maar 2 van de 20 pgo opdrachten ingeleverd.
Leraar: "wie zeg je? nee je staat niet op de lijst, doei"
whehehe, das toch wel lachwekkend ofnie? Ging ie huilend naar huis..

Posted by Opti on Nov-07-2001 16:41:

Ik zit op de Ichthus in Den Haag, op zich niet echt een nerdschool, veel wijven, ik geloof 75%ofzow, omdat de PABO en SPH samen met Communicatie deelt

Mar ja, dat valt in t niets als je op de Haagse Hogeschool komt....damn, 15.000 studenten, de helft wijven...onwijs veel lekkere daarzo...

Posted by Jukx on Nov-07-2001 17:28:

quote:
Originally posted by basvh

zo is het dus ook precis op mijn school, en al die kakkers gaan op vrijdagmiddag allemaal naar cafe bartjes in utrecht waar ze onder het genot van een goud gele rakkerrrrrr gaan drinken, ze zitten aan tafeltjes beetje te kletsen een aantal stopworden: pauper,badgast,lullo,rakker,gast

"Tapperrr, drie pils graag!"
"Wat een eneurme proleet is dat, zeker een externe!"
"Ehh.. wat een fluimen in deze toko, laten we weer snel terug gaan naar De Zaak!"

Tja, ik woon in Delft en als er ergens een school/universiteit is met veel koorballen, nerds, mongolen, debielen en &(*(^$#!@&*@ dan is het hier wel!! TU Delft namelijk... Yarnie, ik heb echt medelijden met je.
Gelukkig zit ik er zelf niet op maar toch wordt je er hier dagelijks mee geconfronteerd. Verschrikkelijk!!
Het ergste is als die koorballen met een groepje en dronken zijn... dan denken ze helemaal dat ze de koning zijn. Grrrrrrrr, dat wekt echt agressie op!!
Wat nou zinloos geweld!!!

Posted by Ruben_Dubbink on Nov-07-2001 17:44:

quote:
Originally posted by Mysteric

DubDub
kolkiewolkie
Glanis
me...

Waarom niet he? Ow ja, de naam is RubDub,

Posted by michiel on Nov-07-2001 19:10:

gasten, if only you knew......

he lul man van binsbergen!! wat zei je, kamphuis? hejajajaja

Posted by @ddicted on Nov-07-2001 19:18:

Vrouwen op school, "leuk" onderwerp.....

Ik zit op zo'n school en als je daar 5 dagen naar toe zou gaan, weet je aan het eind van de week niet eens meer wat vrouwen zijn.......

Posted by New Wave on Nov-07-2001 21:40:

quote:
Originally posted by Dj Alpha
Dr zitten trouwes ook van die nerds bij ons op sgool die een brief krijgen VOOR de toetsweek dat ze niet mee mogen doen en toch komen.. Overkwam een gozer uit me klas, die had in totaal maar 2 van de 20 pgo opdrachten ingeleverd.
Leraar: "wie zeg je? nee je staat niet op de lijst, doei"
whehehe, das toch wel lachwekkend ofnie? Ging ie huilend naar huis..

Krijgen jullie brieven thuis als je niet mee mag doen met de toets whehehe?........wat een nerds op jullie afdeling.....gheghe

Posted by mido on Nov-07-2001 22:44:

Ken ik allemaal niet over meelullen.

Ik zit al 6 jaar niet meer op school! :P

whehe

Posted by arno on Nov-08-2001 13:35:

ik zit na het erasmiaans gymnasium en het marnix op de ergste kakschool van rotterdam. GRRRRR kakkers zijn zo zwaar irritant, echt bijna heel de school woont in dezelfde wijk (hillegersberg), ze zitten allemaal op dezelfde hockeyclub (h.c.r.) Lopen allemaal in de zelfde dit-zijn-van-die-kleren-die-je-aantrekt-omdat-je-moeder-het-zo-leuk-vindt-staan kleding (6 ralf-lauren en tommy hilfiger polo's over elkaar met kraagje hoog) En inderdaad, ze gebruiken allemaal woorden als : pauper, burger, kansloos....... enz. enz.
Maarja, je kunt ook op zo'n turkenschool terecht komen, dan zit ik liever tussen de kakkers

Posted by Blik on Nov-08-2001 14:07:

quote:
Originally posted by arno
En inderdaad, ze gebruiken allemaal woorden als kansloos....... enz. enz.

Kansloos is geen kakwoord hoor

Posted by arno on Nov-08-2001 14:09:

quote:
Originally posted by Blik

Kansloos is geen kakwoord hoor

ik heb het echt nog nooit iemand horen zeggen behalve de kakkers op mijn school.

Posted by Gekhous on Nov-08-2001 14:50:

Exclamation

Hogeschool Haarlem, de betere "lateur word ik net als mijn vadeur" school, heel veel kak en heel veel omhoog gevallen mensen, maar ja, ken niet alles hebben, daarom hebben we ook veel geimigreerde chinezen en koreanen enzo, en veel lelijke wijven

Posted by M5 on Nov-08-2001 18:39:

haha!!! lol, KANSLOOS dat woord is zowat mijn stopwoordje ) ligt zo lekkur in de mond...heerlijk!

Posted by Opti on Nov-08-2001 19:35:

quote:
Originally posted by Gekhous
daarom hebben we ook veel geimigreerde chinezen en koreanen enzo,

Posted by Gekhous on Nov-08-2001 22:02:

Exclamation

i know Opti, maar die bij ons op school zijn in HELE grote getalen, ze spreken geen Nederlands, bezetten collectief de computerlokalen en stinken toch een partij ranzig naar bami enzo, niet normaal!!! je wilt ECHT niet in een lokaal zitten waar net een uur lang les is gegeven aan een internationale klas, ooooooooooooooooooooooooooh bah!!!!!

Posted by Opti on Nov-09-2001 12:23:

mmmm bami!!! ik ga maar van de Ichthus af en kom naar jouw school Gekhous!!

Posted by Little Theseus on Nov-09-2001 22:50:

quote:
Originally posted by Optimus Trance
mmmm bami!!!

Vandaar dat je zo'n schijterd bent!

Posted by Opti on Nov-09-2001 23:57:

quote:
Originally posted by Little Theseus

Vandaar dat je zo'n schijterd bent!

Whahaha, waarschijnlijk wel ja

Pages (3): « 1 [2] 3 »