TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- bericht van MIKE (a.k.a. papa Push)
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Jasperovitsj on Feb-10-2005 21:25:

Ik zal zaterdag in ieder geval al een kaart gaan kopen die we dan met allemaal kunnen ondertekenen, en misschien ook een leuk cadeautje ofzo...

Posted by TOR on Feb-10-2005 21:47:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik zal zaterdag in ieder geval al een kaart gaan kopen die we dan met allemaal kunnen ondertekenen, en misschien ook een leuk cadeautje ofzo...

Posted by Xilver on Feb-10-2005 21:53:

Woot, proficiat Mike

Posted by Zehra on Feb-10-2005 22:10:

proficiat!

Posted by djcresto on Feb-10-2005 22:10:

we overhandigen hem een icone remix van twixt speciaal gemaakt voor zen zoontje Hij kan het dan direct draaien op TE.

Posted by Dark Apostle on Feb-10-2005 22:56:

Party Hat

Papa Push geweldig

Daar heffen we wel een pint op, proficiat!!!!!

Posted by TatanaGirl on Feb-11-2005 07:15:

Ne dikke proficiat met jullie kersverse zoon

Groetjes

TatanaGirl

Posted by FUSyke on Feb-11-2005 07:20:

quote:

Ik ben er zaterdag niet bij dus wil iemand zo lief zijn om mijn naam ook op het kaartje te zetten aub?

Posted by Dark Apostle on Feb-11-2005 08:23:

quote:
Originally posted by FUSyke
Ik ben er zaterdag niet bij dus wil iemand zo lief zijn om mijn naam ook op het kaartje te zetten aub?

En ook nen dikke bizoe van mij, kzal den 2de april dan wel mijn deel terug betallen, hij is zo lief mijn CD te signeren, nu moet ik de geste ook terug doen in principe

ben zo blij vandaag

Posted by Pheatus on Feb-11-2005 12:33:

P.R.O.F.I.C.I.A.T�

I'm in voor het T-shirt!! (en kaartje offcourse )
Tof ideetje, zal dat zeker appreci�ren M.I.K.E

M.A.X.I.M vs M.I.K.E zaaalig...

Posted by Tiger777 on Feb-11-2005 12:44:

Proficiat!

en keep up the good work, goeie muzikale genen moeten bewaard blijven voor het nageslacht

Posted by Lady_LizzY on Feb-11-2005 13:07:

Congratz!

Geniet ervan (en van de slapeloze nachten)

Posted by Meltoz on Feb-11-2005 19:34:

quote:

Yep, ik doe ook zeker mee! Als wij ook nog iets kunnen doen, laat het ook maar weten he...

Posted by Eagle` on Feb-11-2005 19:38:

Proficiat gewenst aan de gelukkige ouders

kunde genen teddy beer ofzo met beta opdrukken, dan heeft diee kleine er meer aan dan gewoon nen t-shirt voor nat te pissen

Posted by Freezel on Feb-11-2005 20:30:

quote:

Goed idee TE = M.I.K.E.'s Baby-shower!

Posted by Buoyant on Feb-11-2005 20:42:

Ja ook proficiat natuurlijk, veel happieness enzooooooow en dat hem gezond mag blijven...

Allemaal zeer mooi idee, maar ik wil toch wel even de vervelende uithangen.
Waarom zouden we iets kopen voor een kerel die hier ten eerste nooit komt? en voor de rest er eigelijk heel erg weinig aan heeft !!!!
Sorry maar ik vind het allemaal maar een beetje slap geslijm tegen een of andere super held aan. Als we hem nu kende tot daar toe, maar kvind dit sterk overdreven...

klinkt heel erg cru dit maar het is ff mijn arrogante mening

Posted by Eagle` on Feb-11-2005 20:52:

gebt wel een punt, ma ik ging er dan ook geen geld aan uitgeven

Posted by eieregooie on Feb-11-2005 20:53:

quote:
Originally posted by Buoyant
Ja ook proficiat natuurlijk, veel happieness enzooooooow en dat hem gezond mag blijven...

Waarom zouden we iets kopen voor een kerel die hier ten eerste nooit komt? en voor de rest er eigelijk heel erg weinig aan heeft !!!!
Sorry maar ik vind het allemaal maar een beetje slap geslijm tegen een of andere super held aan. Als we hem nu kende tot daar toe, maar kvind dit sterk overdreven...

I agree Maar ik begrijp t wel hoor. 13 jarige meisjes sturen Justin Timberlake vast ook baby t-shirtjes wanneer ie een kindje zou krijgen. Allemaal leuk en aardig, en niks op tegen verder. Maar hier gedragen sommige mensen zich alsof M.I.K.E. hun buurman is. Irritante interessantdoenerij imho...

You're groupies! All of you! Admit it!

Posted by Eagle` on Feb-11-2005 20:55:

Nietes

Posted by Jasperovitsj on Feb-12-2005 00:11:

quote:
Originally posted by eieregooie
Maar hier gedragen sommige mensen zich alsof M.I.K.E. hun buurman is.

Funny you mention that...if only you knew

En ja, ik wou hem puur vanuit mezelf een kaartje geven, want zonder stoerdoenerij, ik ken hem (�n haar) wel, en ik vind het niet meer dan normaal dat je kennissen feliciteert met hun baby. Niemand MOET dat kaartje ondertekenen h�...

Posted by Zehra on Feb-12-2005 00:26:

quote:

kom kom, das omdat gij uw naam der nie op kan zetten eh gewoon jaloers

neh maar kvind da echt totaal geen slijmdoenerij or whatever you three people wanna call it tis nie da we zn huis gaan behangen met wc-papier en een dansje erbij gaan doen ofzo eh komaan zeg. tis gewoon het gebaar da telt...

en nog iets... zie je me als een groupie van M.I.K.E.? whi happy me! vanaf nu aan moogt ge me ook zo noemen kheb er geen probleem mee

ps: kwil een M.I.K.E.- t-shirt

Posted by Kaidreas on Feb-12-2005 12:01:

quote:

oke bouyant, ge hebt wel gelijk... maar dat geld niet voor iedereen...
ik neem nu Jasper en mezelf. tis door jasper dat ik al een paar keer met mike heb kunnen praten.
op dancevalley kwam hij toch ook maar eventjes met ons een babbeltje slagen. ik vroeg em toen nog... "wat ga je straks draaien?? *kuch*Silver bath*kuch* ik weet niet of het voor mij was, ma zo voelde het wel (maakt me niet uit ze) ma als ie dat dan nog draait----> super ownage.
dus geziet voor een paar mensen is het niet maar slap geslijm voor een persoon dat we niet kennen.
Er zijn hier mensen die dubbel zo erg zijn op het forum en dan is het nog niet eens voor mike.. maar voor een "wannabe-superstardj"

Posted by Buoyant on Feb-12-2005 12:09:

ik wilde ook niemand persoonlijk aanvallen en iedereen doet wat hij wil natuurlijk.Tis niet dat het fout is als ge iets voor hem wil kopen. Maar t lijkt mij gewoon nutteloos voor sommige mensen omdat ze hem alleen maar aanbidden, terwijl het ook gewoon een normale kerel is. Hij heeft hier nooit zijn kop laten zien en hij heeft het ook niet eens zelf gepost. Ik zei toch dat het arrongant was, tvoelt bij gewoon zo aan, maar goed, ik maak er mij er mij niet druk over, twas gewoon een gevoel dat plots in me opkwam en dat ik even kwijt moest. Ieder zijn God en superheld, ik hou ook van Lassie maar dat was dan ook een flinke meid.

Posted by eieregooie on Feb-12-2005 12:17:

quote:
Funny you mention that...if only you knew

Je mist t punt een beetje

En wat als t nu Ti�sto was? Gaan we m dan ook opeens allemaal een kaartje sturen? Iedereen die langer dan 4 jaar mee gaat als trance liefhebber heeft ook weleens met m gepraat. En OMG hij heeft een keer een briefje geschreven aan een vriendin van me die een keer niet kon komen toen ie nog gewoon hier in Delft z'n plaatjes kon draaien.

Nee, ik durf te wedden dat als iemand hier alleen maar overweegt om Ti�sto een kaartje te sturen dattie van alle kanten gebashed wordt. Heeft iemand Tiesto een kaartje gestuurd om m te feliciteren met z'n huwelijk? Don't think so...

Posted by Kaidreas on Feb-12-2005 12:17:

^ik voelde me ook niet persoonlijk aangevallen, kgaf gewoon mijn reden eigenlijk. ma tis nu ook niet dat een kaartje stukken van mensen kost e.. en tis gewoon iets van. proficiat ket... keep up the good work.. we staan achter u.
alle IMHO

btw: is dat geen goedkope versiertruc?
"ik zie er misschien niet uit als brad pitt, en ik ben niet zo sterk als stallone, maar ik kan wel even goed lekken als lassie..."

Pages (3): « 1 [2] 3 »