TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- bericht van MIKE (a.k.a. papa Push)
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Ik zal zaterdag in ieder geval al een kaart gaan kopen die we dan met allemaal kunnen ondertekenen, en misschien ook een leuk cadeautje ofzo...
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik zal zaterdag in ieder geval al een kaart gaan kopen die we dan met allemaal kunnen ondertekenen, en misschien ook een leuk cadeautje ofzo... |
Woot, proficiat Mike 
proficiat! 
we overhandigen hem een icone remix van twixt speciaal gemaakt voor zen zoontje
Hij kan het dan direct draaien op TE.
Papa Push geweldig
Daar heffen we wel een pint op, proficiat!!!!!
Ne dikke proficiat met jullie kersverse zoon 
Groetjes
TatanaGirl
| Originally posted by Jasperovitsj Ik zal zaterdag in ieder geval al een kaart gaan kopen die we dan met allemaal kunnen ondertekenen, en misschien ook een leuk cadeautje ofzo... |
dus wil iemand zo lief zijn om mijn naam ook op het kaartje te zetten aub?
| Originally posted by FUSyke Ik ben er zaterdag niet bij dus wil iemand zo lief zijn om mijn naam ook op het kaartje te zetten aub? |
P.R.O.F.I.C.I.A.T�
I'm in voor het T-shirt!! (en kaartje offcourse
)
Tof ideetje, zal dat zeker appreci�ren M.I.K.E
M.A.X.I.M vs M.I.K.E zaaalig...
Proficiat!
en keep up the good work, goeie muzikale genen moeten bewaard blijven voor het nageslacht
Congratz!
Geniet ervan (en van de slapeloze nachten) 
Als wij ook nog iets kunnen doen, laat het ook maar weten he...
Proficiat gewenst aan de gelukkige ouders 
kunde genen teddy beer ofzo met beta opdrukken, dan heeft diee kleine er meer aan dan gewoon nen t-shirt voor nat te pissen 
TE = M.I.K.E.'s Baby-shower!
Ja ook proficiat natuurlijk, veel happieness enzooooooow en dat hem gezond mag blijven...
Allemaal zeer mooi idee, maar ik wil toch wel even de vervelende uithangen.
Waarom zouden we iets kopen voor een kerel die hier ten eerste nooit komt? en voor de rest er eigelijk heel erg weinig aan heeft !!!!
Sorry maar ik vind het allemaal maar een beetje slap geslijm tegen een of andere super held aan. Als we hem nu kende tot daar toe, maar kvind dit sterk overdreven...
klinkt heel erg cru dit maar het is ff mijn arrogante mening
gebt wel een punt, ma ik ging er dan ook geen geld aan uitgeven 
| Originally posted by Buoyant Ja ook proficiat natuurlijk, veel happieness enzooooooow en dat hem gezond mag blijven... Allemaal zeer mooi idee, maar ik wil toch wel even de vervelende uithangen. Waarom zouden we iets kopen voor een kerel die hier ten eerste nooit komt? en voor de rest er eigelijk heel erg weinig aan heeft !!!! Sorry maar ik vind het allemaal maar een beetje slap geslijm tegen een of andere super held aan. Als we hem nu kende tot daar toe, maar kvind dit sterk overdreven... klinkt heel erg cru dit maar het is ff mijn arrogante mening |
Maar ik begrijp t wel hoor. 13 jarige meisjes sturen Justin Timberlake vast ook baby t-shirtjes wanneer ie een kindje zou krijgen. Allemaal leuk en aardig, en niks op tegen verder. Maar hier gedragen sommige mensen zich alsof M.I.K.E. hun buurman is. Irritante interessantdoenerij imho...
Nietes 
| Originally posted by eieregooie Maar hier gedragen sommige mensen zich alsof M.I.K.E. hun buurman is. |
| Originally posted by Buoyant klinkt heel erg cru dit maar het is ff mijn arrogante mening |
gewoon jaloers
tis nie da we zn huis gaan behangen met wc-papier en een dansje erbij gaan doen ofzo eh
komaan zeg. tis gewoon het gebaar da telt...
whi happy me! vanaf nu aan moogt ge me ook zo noemen
kheb er geen probleem mee 
| Originally posted by Buoyant Ja ook proficiat natuurlijk, veel happieness enzooooooow en dat hem gezond mag blijven... Allemaal zeer mooi idee, maar ik wil toch wel even de vervelende uithangen. Waarom zouden we iets kopen voor een kerel die hier ten eerste nooit komt? en voor de rest er eigelijk heel erg weinig aan heeft !!!! Sorry maar ik vind het allemaal maar een beetje slap geslijm tegen een of andere super held aan. Als we hem nu kende tot daar toe, maar kvind dit sterk overdreven... klinkt heel erg cru dit maar het is ff mijn arrogante mening |
ik wilde ook niemand persoonlijk aanvallen en iedereen doet wat hij wil natuurlijk.Tis niet dat het fout is als ge iets voor hem wil kopen. Maar t lijkt mij gewoon nutteloos voor sommige mensen omdat ze hem alleen maar aanbidden, terwijl het ook gewoon een normale kerel is. Hij heeft hier nooit zijn kop laten zien en hij heeft het ook niet eens zelf gepost. Ik zei toch dat het arrongant was, tvoelt bij gewoon zo aan, maar goed, ik maak er mij er mij niet druk over, twas gewoon een gevoel dat plots in me opkwam en dat ik even kwijt moest. Ieder zijn God en superheld, ik hou ook van Lassie maar dat was dan ook een flinke meid.
| Originally posted by Jasperovitsj Funny you mention that...if only you knew |

^ik voelde me ook niet persoonlijk aangevallen, kgaf gewoon mijn reden eigenlijk. ma tis nu ook niet dat een kaartje stukken van mensen kost e.. en tis gewoon iets van. proficiat ket... keep up the good work.. we staan achter u.
alle IMHO
btw: is dat geen goedkope versiertruc?
"ik zie er misschien niet uit als brad pitt, en ik ben niet zo sterk als stallone, maar ik kan wel even goed lekken als lassie..."