TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [16.04.05] Tiësto @ Disney Land Paris
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »

Posted by @win on Feb-12-2005 12:52:

De trend voor 2005 is dus gezet! Feestjes in een pretpark

Zullen we kijken of we de efteling vol kunnen boeken?

Posted by HBtje on Feb-12-2005 12:59:

uitmelken van een succes... maarja dat is natuurlijk persoonlijk

tiesto 4-5 jaar geleden was cool!
nu vind IK (ja je leest het goed, IK) het totaal niet meer byzonder, maar zo te zien zijn er nog een hoop lui die met hun stijve lul achter die kerel aan lopen en alles helemaal geweldig vinden wat ie doet... Het moet altijd maar groter, en gaver, en spectaculairder... hou ik niet zo van, maar dat is dus persoonlijk

verder even goeie vrienden hoor

Posted by BaRTeZ on Feb-12-2005 13:09:

quote:
Originally posted by HBtje
uitmelken van een succes... maarja dat is natuurlijk persoonlijk

tiesto 4-5 jaar geleden was cool!
nu vind IK (ja je leest het goed, IK) het totaal niet meer byzonder, maar zo te zien zijn er nog een hoop lui die met hun stijve lul achter die kerel aan lopen en alles helemaal geweldig vinden wat ie doet... Het moet altijd maar groter, en gaver, en spectaculairder... hou ik niet zo van, maar dat is dus persoonlijk

verder even goeie vrienden hoor

Wat vind je dan wel vet? Moet ie nu alle grote gigs laten gaan om weer in een boerenschuur in provincie te gaan draaien voor 200 man? Is het dan wel weer cool?

Posted by Dj Lex on Feb-12-2005 13:19:

Waarom uberhaupt nog reageren op Horny Bjorny? Iedereen weet toch inmiddels dat hij een stijve leuter krijgt van PvD en kotst van Tiesto. Who cares? Laat die stumperd lekker zeiken...

Posted by HBtje on Feb-12-2005 13:21:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Waarom uberhaupt nog reageren op Horny Bjorny? Iedereen weet toch inmiddels dat hij een stijve leuter krijgt van PvD en kotst van Tiesto. Who cares? Laat die stumperd lekker zeiken...

jonge wat doe jij lekker triest zeg, ga samen met je andere rotterdamse kanker kneuzen lekker groupsex hebben

gadverdamme wat kots ik van jullie gezeik elke x weer

en wat heeft t voor nut om de betekenis van mn nick nog ns uit te leggen... jesus ga poepen man

Posted by @win on Feb-12-2005 13:24:

quote:
jonge wat doe jij lekker triest zeg, ga samen met je andere rotterdamse kanker kneuzen lekker groupsex hebben

en wat heeft t voor nut om de betekenis van mn nick nog ns uit te leggen... jesus ga poepen man

Laat die ziektes even achterwege aub!

Posted by Dj Lex on Feb-12-2005 13:27:

Ik schijt op jou HB! En als je nou zo'n last van 'ons' hebt, dan donder je toch lekker op! Jij bent hier degene die altijd zo idioot reageert...

Posted by Passiva on Feb-12-2005 14:06:

Jongens wees 'ns lief voor elkaar! Wie wil er een knuffel van Passiva?

Posted by HBtje on Feb-12-2005 14:14:

quote:
Ik schijt op jou HB! En als je nou zo'n last van 'ons' hebt, dan donder je toch lekker op! Jij bent hier degene die altijd zo idioot reageert...

HAHA ik de enige

die super nerd van een tijs08 steeds met zn doe eens ff normaal zeg... flikker toch lekker op man, en daar kan die andere harrie, die three 0 three ook lekker op mee zeiken

flikker zelf op man

Posted by @win on Feb-12-2005 14:14:

quote:
Originally posted by Passiva
Jongens wees 'ns lief voor elkaar! Wie wil er een knuffel van Passiva?

Vanavond krijg je een dikke pakkerd van me!

Posted by Partyhardy! on Feb-12-2005 14:14:

quote:
Waarom uberhaupt nog reageren op Horny Bjorny?

Rofl

Posted by Dj_Day-V on Feb-12-2005 14:16:

quote:

Hoor wie het zegt

Posted by HBtje on Feb-12-2005 14:22:

quote:
Originally posted by Dj_Day-V
Hoor wie het zegt

en dat zeg jij, noob

heb nog nooit van jouw gehoord, laat staan gezien op een feest.... daag he

Posted by Dj_Day-V on Feb-12-2005 14:26:

quote:
en dat zeg jij, noob

heb nog nooit van jouw gehoord, laat staan gezien op een feest.... daag he

Sorry dat ik 15 ben en geen geld verdien als een volwassene

n44b teh 1337 h4x0r

Posted by HiGH_NrG on Feb-12-2005 14:28:

Horny Bjorny!

Posted by HBtje on Feb-12-2005 14:37:

quote:
Sorry dat ik 15 ben en geen geld verdien als een volwassene

n44b teh 1337 h4x0r

mja wrom loop je dan zo te rellen, is toch ook nergens voor, of doe je het om op te vallen bij de o zo wijze grote jongens van het forum (puke) zodat je strax het lieverdje bent....

geef ik je weinig kans, want de grote jochies hier hebben het niet zo op nieuwelingen, behalve als het een leuk meisje is, dan maakt het niks uit...

errug jammer dat NLTA zo bekrompen is, in GTA is dat heel anders... maarja ik hou maar op strax gaat iedereen weer zeiken van duits dit duits dat (ook lekker bekrompen trouwens). Hun zijn in ieder geval een stuk socialer dan Nederlanders!

Posted by Creamfields23 on Feb-12-2005 14:41:

Wat een gezeik toch weer allemaal. Ik zie het als volgt ik zou ook wel met mijn 35 willen stoppen met werken elke dag eerder is mooi meegenomen. Dus lekker uitmelken die hap, toch!

Posted by Dj_Day-V on Feb-12-2005 14:41:

Verhuis dan

En ik ben geen newby :P ik was hier al voordat ik lid was

http://www.musicphoto.freeuk.com/creamfields_paul_van_dyk_24-8-02_25.jpg
heb je iets om op te rukken

Nouja, ik bemoei me er niet meer mee

Posted by Creamfields23 on Feb-12-2005 14:43:

quote:
Verhuis dan

En ik ben geen newby :P ik was hier al voordat ik lid was

http://www.musicphoto.freeuk.com/creamfields_paul_van_dyk_24-8-02_25.jpg, heb je iets om op te rukken

Nouja, ik bemoei me er niet meer mee

Je moet niet gauw nog even onder de riem gaan beuken he. Jpeg + die zin eronder staan loodrecht tegenover elkaar IMO

Posted by New Wave on Feb-12-2005 14:45:

quote:
Errug jammer dat NLTA zo bekrompen is, in GTA is dat heel anders... maarja ik hou maar op strax gaat iedereen weer zeiken van duits dit duits dat (ook lekker bekrompen trouwens). Hun zijn in ieder geval een stuk socialer dan Nederlanders!

Flikker dan op naar GTA forum. Jouw gezeik zijn we helemaal zat.
Alles wat jij zegt is alleen maar negatief gezeik en verder praat je niet gezellig mee. Als je het zo bekrompen vind gaan dan bij de moffen posten.

Nieuwe mensen zijn zeer welkom. Er zijn heel veel nieuwe mensen die wel gezellig kunnen zijn en een goeie inbreng hebben. Al dat gezeik van jouw. Nieuwe mensen met een grote arrogante bek zitten weniet op te wachten. Jij bent trouwens kanslozer dan nieuwe mensen met een arrogante smoel. Aju!

Posted by @win on Feb-12-2005 14:46:

quote:
Originally posted by New Wave
Alles wat jij zegt is alleen maar negatief gezeik en verder praat je niet gezellig mee. Als je het zo bekrompen vind gaan dan bij de moffen posten.

Nieuwe mensen zijn zeer welkom. Er zijn heel veel nieuwe mensen die wel gezellig kunnen zijn en een goeie inbreng hebben. Al dat gezeik van jouw. Nieuwe mensen met een grote arrogante bek zitten weniet op te wachten. Jij bent trouwens kanslozer dan nieuwe mensen met een arrogante smoel. Aju!

Je vergeet:

Je bent de zwakste schakel! Aufwiedersehen

Posted by HBtje on Feb-12-2005 15:00:

quote:

ga jij ook een tyfus end opdonderen zeg, met je gezeik op alles wat trance heet of is en neem gelijk je hele groupie mee

Posted by New Wave on Feb-12-2005 15:02:

quote:
ga jij ook een tyfus end opdonderen zeg, met je gezeik op alles wat trance heet of is en neem gelijk je hele groupie mee

Laatste keer dat ik op trance gezeken is, was 1 jaar terug. Dus ontiegelijke zak hooi, AJU! Oprotten naar de moffen jij!

Posted by HBtje on Feb-12-2005 15:04:

quote:
Laatste keer dat ik op trance gezeken is, was 1 jaar terug. Dus ontiegelijke zak hooi, AJU! Oprotten naar de moffen jij!

Tis altijd nog Deutschland über alles..

het feit dat jij ze moffen noemt zegt alweer genoeg over het denk-nivo van sommige nederlanders m.b.t onze oosterburen... errug jammer en heel errug diep triest!

Posted by New Wave on Feb-12-2005 15:10:

quote:
Tis altijd nog Deutschland über alles..

het feit dat jij ze moffen noemt zegt alweer genoeg over het denk-nivo van sommige nederlanders m.b.t onze oosterburen... errug jammer en heel errug diep triest!

Ik zou zeggen, als je duitsland zo geweldig vind, ga er dan wonen en kom nooit meer terug. Lever je nederlandse paspoort in.
Als je GTA leuker vind ga dan daar leuk posten en stop hier met je gezeik dat duitsland zo geweldig is.

Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »