TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [16.04.05] Tiësto @ Disney Land Paris
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »
De trend voor 2005 is dus gezet! Feestjes in een pretpark
Zullen we kijken of we de efteling vol kunnen boeken? 
uitmelken van een succes... maarja dat is natuurlijk persoonlijk
tiesto 4-5 jaar geleden was cool!
nu vind IK (ja je leest het goed, IK) het totaal niet meer byzonder, maar zo te zien zijn er nog een hoop lui die met hun stijve lul achter die kerel aan lopen en alles helemaal geweldig vinden wat ie doet... Het moet altijd maar groter, en gaver, en spectaculairder... hou ik niet zo van, maar dat is dus persoonlijk
verder even goeie vrienden hoor
| quote: |
| Originally posted by HBtje uitmelken van een succes... maarja dat is natuurlijk persoonlijk tiesto 4-5 jaar geleden was cool! nu vind IK (ja je leest het goed, IK) het totaal niet meer byzonder, maar zo te zien zijn er nog een hoop lui die met hun stijve lul achter die kerel aan lopen en alles helemaal geweldig vinden wat ie doet... Het moet altijd maar groter, en gaver, en spectaculairder... hou ik niet zo van, maar dat is dus persoonlijk verder even goeie vrienden hoor |
Waarom uberhaupt nog reageren op Horny Bjorny? Iedereen weet toch inmiddels dat hij een stijve leuter krijgt van PvD en kotst van Tiesto. Who cares? Laat die stumperd lekker zeiken...
| Originally posted by Dj Lex Waarom uberhaupt nog reageren op Horny Bjorny? Iedereen weet toch inmiddels dat hij een stijve leuter krijgt van PvD en kotst van Tiesto. Who cares? Laat die stumperd lekker zeiken... |
| Originally posted by HBtje jonge wat doe jij lekker triest zeg, ga samen met je andere rotterdamse kanker kneuzen lekker groupsex hebben gadverdamme wat kots ik van jullie gezeik elke x weer en wat heeft t voor nut om de betekenis van mn nick nog ns uit te leggen... jesus ga poepen man |
Ik schijt op jou HB! En als je nou zo'n last van 'ons' hebt, dan donder je toch lekker op! Jij bent hier degene die altijd zo idioot reageert...
Jongens wees 'ns lief voor elkaar! Wie wil er een knuffel van Passiva?

| Originally posted by Dj Lex Ik schijt op jou HB! En als je nou zo'n last van 'ons' hebt, dan donder je toch lekker op! Jij bent hier degene die altijd zo idioot reageert... |
| Originally posted by Passiva Jongens wees 'ns lief voor elkaar! Wie wil er een knuffel van Passiva? |
| Originally posted by Dj Lex Waarom uberhaupt nog reageren op Horny Bjorny? |
| Originally posted by HBtje gadverdamme wat kots ik van jullie gezeik elke x weer |
| Originally posted by Dj_Day-V Hoor wie het zegt |
| Originally posted by HBtje en dat zeg jij, noob heb nog nooit van jouw gehoord, laat staan gezien op een feest.... daag he |

Horny Bjorny!

| Originally posted by Dj_Day-V Sorry dat ik 15 ben en geen geld verdien als een volwassene ![]() n44b teh 1337 h4x0r |
Wat een gezeik toch weer allemaal. Ik zie het als volgt ik zou ook wel met mijn 35 willen stoppen met werken elke dag eerder is mooi meegenomen. Dus lekker uitmelken die hap, toch!
Verhuis dan 
En ik ben geen newby :P ik was hier al voordat ik lid was 
http://www.musicphoto.freeuk.com/creamfields_paul_van_dyk_24-8-02_25.jpg
heb je iets om op te rukken 
Nouja, ik bemoei me er niet meer mee 
| Originally posted by Dj_Day-V Verhuis dan ![]() En ik ben geen newby :P ik was hier al voordat ik lid was ![]() http://www.musicphoto.freeuk.com/creamfields_paul_van_dyk_24-8-02_25.jpg, heb je iets om op te rukken ![]() Nouja, ik bemoei me er niet meer mee |
| Originally posted by HBtje Errug jammer dat NLTA zo bekrompen is, in GTA is dat heel anders... maarja ik hou maar op strax gaat iedereen weer zeiken van duits dit duits dat (ook lekker bekrompen trouwens). Hun zijn in ieder geval een stuk socialer dan Nederlanders! |
| Originally posted by New Wave Flikker dan op naar GTA forum. Jouw gezeik zijn we helemaal zat. Alles wat jij zegt is alleen maar negatief gezeik en verder praat je niet gezellig mee. Als je het zo bekrompen vind gaan dan bij de moffen posten. Nieuwe mensen zijn zeer welkom. Er zijn heel veel nieuwe mensen die wel gezellig kunnen zijn en een goeie inbreng hebben. Al dat gezeik van jouw. Nieuwe mensen met een grote arrogante bek zitten weniet op te wachten. Jij bent trouwens kanslozer dan nieuwe mensen met een arrogante smoel. Aju! |
| Originally posted by New Wave Flikker dan op naar GTA forum. Jouw gezeik zijn we helemaal zat. Alles wat jij zegt is alleen maar negatief gezeik en verder praat je niet gezellig mee. Als je het zo bekrompen vind gaan dan bij de moffen posten. Nieuwe mensen zijn zeer welkom. Er zijn heel veel nieuwe mensen die wel gezellig kunnen zijn en een goeie inbreng hebben. Al dat gezeik van jouw. Nieuwe mensen met een grote arrogante bek zitten weniet op te wachten. Jij bent trouwens kanslozer dan nieuwe mensen met een arrogante smoel. Aju! |
en neem gelijk je hele groupie mee
| Originally posted by HBtje ga jij ook een tyfus end opdonderen zeg, met je gezeik op alles wat trance heet of is en neem gelijk je hele groupie mee |
| Originally posted by New Wave Laatste keer dat ik op trance gezeken is, was 1 jaar terug. Dus ontiegelijke zak hooi, AJU! Oprotten naar de moffen jij! |
| Originally posted by HBtje Tis altijd nog Deutschland über alles.. het feit dat jij ze moffen noemt zegt alweer genoeg over het denk-nivo van sommige nederlanders m.b.t onze oosterburen... errug jammer en heel errug diep triest! |