TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- domme dingen zeggen!
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Tiger777 on Mar-05-2005 12:33:

jah, het zou volgend sommige onderzoekers 'in de familie zitten' maar het zou eerder ontogenetisch gebonden zijn, niet fylogenetisch.


edit: dus Opvoeding ipv genen


Posted by Eagle` on Mar-05-2005 13:12:

quote:
Originally posted by Kaidreas
Bring it on cletus... bring it on!



klassieker


Posted by Nyah on Mar-05-2005 13:16:

quote:
Originally posted by X-Tune
Hoezo? Bewijs het tegendeel maar eens.


Haha, lol werkt t zo bij jou; allerlei onzin eruit gooien en dan de andere uitdagen te bewijzen dat t niet waar is, en als ze t niet kunnen bewijzen, is het wel waar? Interesting idea

Ma ff, denk echt niet dat ge bij de geboorte al kunt bepalen of uw kind later homosexueel gaat zijn of ni. Heeft veel te maken met de omgeving, opvoeding (en hoor me nu ni zeggen dat een 'slechte' opvoeding uw kind in de homosexualiteit duwt he - eerder open minded opvoeding of soms zelfs t� strenge opvoeding zodat uw kind zich extra ertegen wil verzetten --> allemaal theorie�n of course), uw vriendenkring, enz...


Posted by X-Tune on Mar-05-2005 13:21:

quote:
Originally posted by Nyah
Haha, lol werkt t zo bij jou; allerlei onzin eruit gooien en dan de andere uitdagen te bewijzen dat t niet waar is, en als ze t niet kunnen bewijzen, is het wel waar? Interesting idea


Nee, ik ben van het principe: zwijg als je er niets van af weet of geef het gewoon toe dat je er niets van kent, maar het onzin noemen terwijl je niet zeker bent, dat zijn zware uitspraken kerel!


Posted by Nyah on Mar-05-2005 13:27:

quote:
Originally posted by X-Tune
Nee, ik ben van het principe: zwijg als je er niets van af weet of geef het gewoon toe dat je er niets van kent, maar het onzin noemen terwijl je niet zeker bent, dat zijn zware uitspraken kerel!


Kerel, kerel, watch your tone
'Zwijg', en dat tegen n vrouw zeggen, geen gekke dingen willen he
Ik mag dat toch onzin vinden, he. Btw, wie baseert er dan een wet op iets waar ie niets van af weet?


Posted by Buoyant on Mar-05-2005 13:49:

quote:
Originally posted by X-Tune
Nee, ik ben van het principe: zwijg als je er niets van af weet of geef het gewoon toe dat je er niets van kent


Wat doe jij hier dan op dit forum mijn vriend? of ga je straks nog iets toegeven, dan is het prima, je moet wel je principes volgen vind ik.


Posted by Tiger777 on Mar-05-2005 13:50:

quote:
Btw, wie baseert er dan een wet op iets waar ie niets van af weet?

Het grootste deel van de politiekers

quote:
dat zijn zware uitspraken kerel!

lol, domme dingen zeggen


Posted by X-Tune on Mar-05-2005 13:52:

quote:
Originally posted by Buoyant
Wat doe jij hier dan op dit forum mijn vriend? of ga je straks nog iets toegeven, dan is het prima, je moet wel je principes volgen vind ik.


Noem je iedereen waarmee je ringtones uitwisselt al je vriend?


Posted by Jakhira on Mar-05-2005 13:55:

quote:
Originally posted by X-Tune
Noem je iedereen waarmee je ringtones uitwisselt al je vriend?

My God you're stupid


Posted by DeSpErAtOs-X on Mar-05-2005 14:32:

quote:
Originally posted by X-Tune
Noem je iedereen waarmee je ringtones uitwisselt al je vriend?


yup ... i've got a lot of friends

dit was toch de onzin thread e?


Posted by X-Tune on Mar-05-2005 14:33:

quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
dit was toch de onzin thread e?


toch ene die het begrijpt


Posted by DeSpErAtOs-X on Mar-05-2005 14:35:

quote:
Originally posted by X-Tune
toch ene die het begrijpt


zie da ge u nie vergist in de andere threads e ... geen onzin in de serieuze threads e


Posted by Kaidreas on Mar-05-2005 16:07:

neen dit was niet een onzin thread...
twas meer een spel vorm (leest er iemand mijn posts eigenlijk wel .... geen commentaar x-tune.. dank u)
als ge over alle topics iemand kunt qouten die iets verschrikkelijks donms zei.. dan mag die gene waarvan het kwam een pintje betalen aan de qouten.
ma als we hier iedereen X-tune gaan qouten is die jongen op 2 minuutjes arm


Posted by Xilver on Mar-05-2005 16:10:

Laat die arme jongen ineens 2 vaten trakteren op de beta-party, en alles is vergeven en vergeten


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.