TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- domme dingen zeggen!
Pages (2): « 1 [2]
jah, het zou volgend sommige onderzoekers 'in de familie zitten' maar het zou eerder ontogenetisch gebonden zijn, niet fylogenetisch.
edit: dus Opvoeding ipv genen
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas Bring it on cletus... bring it on! |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Hoezo? Bewijs het tegendeel maar eens. |
werkt t zo bij jou; allerlei onzin eruit gooien en dan de andere uitdagen te bewijzen dat t niet waar is, en als ze t niet kunnen bewijzen, is het wel waar? Interesting idea 
- eerder open minded opvoeding of soms zelfs t� strenge opvoeding zodat uw kind zich extra ertegen wil verzetten --> allemaal theorie�n of course), uw vriendenkring, enz...
| quote: |
| Originally posted by Nyah Haha, lol werkt t zo bij jou; allerlei onzin eruit gooien en dan de andere uitdagen te bewijzen dat t niet waar is, en als ze t niet kunnen bewijzen, is het wel waar? Interesting idea |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Nee, ik ben van het principe: zwijg als je er niets van af weet of geef het gewoon toe dat je er niets van kent, maar het onzin noemen terwijl je niet zeker bent, dat zijn zware uitspraken kerel! |

| quote: |
| Originally posted by X-Tune Nee, ik ben van het principe: zwijg als je er niets van af weet of geef het gewoon toe dat je er niets van kent |
| quote: |
| Btw, wie baseert er dan een wet op iets waar ie niets van af weet? |
| quote: |
| dat zijn zware uitspraken kerel! |
| quote: |
| Originally posted by Buoyant Wat doe jij hier dan op dit forum mijn vriend? of ga je straks nog iets toegeven, dan is het prima, je moet wel je principes volgen vind ik. |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Noem je iedereen waarmee je ringtones uitwisselt al je vriend? |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Noem je iedereen waarmee je ringtones uitwisselt al je vriend? |
| quote: |
| Originally posted by DeSpErAtOs-X dit was toch de onzin thread e? |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune toch ene die het begrijpt |
neen dit was niet een onzin thread...
twas meer een spel vorm (leest er iemand mijn posts eigenlijk wel .... geen commentaar x-tune.. dank u)
als ge over alle topics iemand kunt qouten die iets verschrikkelijks donms zei.. dan mag die gene waarvan het kwam een pintje betalen aan de qouten.
ma als we hier iedereen X-tune gaan qouten is die jongen op 2 minuutjes arm 
Laat die arme jongen ineens 2 vaten trakteren op de beta-party, en alles is vergeven en vergeten 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.